AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #21 Skrevet 9. februar 2020 Det er litt morsomt å følge med på alt dramaet, men det ser ut som de kjeder seg hele tiden. De har jo ikke noe annet å snakke om enn hverandre og hvem som liker hvem og hvem som sa hva..... Må være utmattende å drive med så mye tomsnakk i løpet av en måned! De skulle hatt noen flere "oppgaver" å gjøre slik at de kanskje fikk mer input. Ikke rart småting blir store når de har så lite å drive med enn å ligge på sofaene i skyggen hele dagen. Anonymkode: 31c7c...52c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #22 Skrevet 9. februar 2020 På 8.2.2020 den 14.25, AnonymBruker skrev: Den reaksjonen på avocado🙈🙈🙈🙈🙈Sier så mye om henne! Man sier rakk og spiser opp uansett liksom! Anonymkode: 1bccb...99a Får litt emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse-vibber av Rebecca Anonymkode: 002dc...a79 2
Gjest Giselle Skrevet 13. februar 2020 #24 Skrevet 13. februar 2020 (endret) Jeg følger med og synes denne sesongen er råbra 😁 Av jentene så tror jeg at jeg liker best Siannese(?). Hun er litt spydig/sassy men med glimt i øyet. Sophie likte jeg også, dialekten også. «Im fløøhy» (flirty) 😄 Connor likte jeg aldri, man kunne se at han var en sinnsykt sjalu person. Rebecca syntes jeg var så pen i starten, men etterhvert som personligheten hennes kom frem så mistet hun det meste av glansen. Har dere sett de siste episodene med Casa Amor? Jeg fikk litt sjokk!! 🤭 Endret 13. februar 2020 av Giselle
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #25 Skrevet 13. februar 2020 Håper Natalia ryker i morgen - og virkelig ikke Shaughna. Selv om jeg ikke kjøper det at hun nå liker Luke M.., Anonymkode: 3f8af...363
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #26 Skrevet 14. februar 2020 22 timer siden, Giselle skrev: Jeg følger med og synes denne sesongen er råbra 😁 Av jentene så tror jeg at jeg liker best Siannese(?). Hun er litt spydig/sassy men med glimt i øyet. Sophie likte jeg også, dialekten også. «Im fløøhy» (flirty) 😄 Connor likte jeg aldri, man kunne se at han var en sinnsykt sjalu person. Rebecca syntes jeg var så pen i starten, men etterhvert som personligheten hennes kom frem så mistet hun det meste av glansen. Har dere sett de siste episodene med Casa Amor? Jeg fikk litt sjokk!! 🤭 Litt mer action på Casa Amor UK ja! Tenker at hvis det er så lite som skal til for å bli frista, sliter de på utsiden(spesielt med all den ekstra oppmerksomheten de får nå etter showet). Digger Shaughna, men har egentlig aldri «stolt» på Callum. Tenkte at han ventet på «noe bedre». Enig ang Rebecca! Der ser man hva personlighet betyr, da hjelper det ikke å bare være pen. Og skjønner ikke hvorfor ingen vil ha Luke M, han virker jo helskjønn(kanskje han rett og slett er for lite bad boy for jentene der inne🤷🏼♀️), og er jo rålekker å se på! Anonymkode: 0f3c8...997 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #27 Skrevet 15. februar 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt mer action på Casa Amor UK ja! Tenker at hvis det er så lite som skal til for å bli frista, sliter de på utsiden(spesielt med all den ekstra oppmerksomheten de får nå etter showet). Digger Shaughna, men har egentlig aldri «stolt» på Callum. Tenkte at han ventet på «noe bedre». Enig ang Rebecca! Der ser man hva personlighet betyr, da hjelper det ikke å bare være pen. Og skjønner ikke hvorfor ingen vil ha Luke M, han virker jo helskjønn(kanskje han rett og slett er for lite bad boy for jentene der inne🤷🏼♀️), og er jo rålekker å se på! Anonymkode: 0f3c8...997 Ja, det er veldig rart at ingen liker ham.. Han ER jo Bieber. Kanskje han lukter vondt eller er litt off på andre måter? Anonymkode: 1bccb...99a 1
Smørblomst87 Skrevet 15. februar 2020 #28 Skrevet 15. februar 2020 Caroline Flack er død. Veldig trist. Nydelig dame. 🌸 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #29 Skrevet 15. februar 2020 1 time siden, Smørblomst87 skrev: Caroline Flack er død. Veldig trist. Nydelig dame. 🌸 Fikk sjokk når det poppet opp på en instapost her! Hun var så kul! Men slet tydeligvis med diverse da dessverre😥 Anonymkode: 0f3c8...997 2
Wera1 Skrevet 15. februar 2020 #30 Skrevet 15. februar 2020 1 time siden, Smørblomst87 skrev: Caroline Flack er død. Veldig trist. Nydelig dame. 🌸 Hvil i fred ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #31 Skrevet 18. februar 2020 Spoiler Stakkars Luke M. Det var ikke så snilt av Demi... Med andre ord så sier hun at han ikke ticker alle boksene hennes. Luke burde avvise henne. Han er mye kjekkere uansett. Skjønner ingenting.. Hvorfor vil ingen ha ham?!? Anonymkode: 1bccb...99a 1
Gjest Giselle Skrevet 22. februar 2020 #32 Skrevet 22. februar 2020 (endret) Jeg klarer ikke å se at det kan komme til å funke mellom Demi og Luke M. Virker som Demi er forelsket men tror ikke hun er hans type. Han likte jo Jess, Natalia og Molly men fikk ingen av dem. Merkelig at de ikke ville ha han 🤔 Shaugna var veldig koselig men hun fortjente egentlig å ryke nå. Tror ikke hun hadde funnet kjemien med noen andre så tett opp i «bruddet» med Callum. Tror det at hun likte Luke M i slutten ikke var noe mer enn småbetatthet. Slik som noen av de andre deltakerne poengterte: hun hadde spist han levende 😅 Endret 22. februar 2020 av Giselle
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #33 Skrevet 22. februar 2020 Luke T er jo helskjønn, men jeg klarer ikke helt å «stole på» han. Jeg synes han virker «to good to be true» rett og slett. Så er han bare så skjønn på ekte eller er det kanskje et spill for galleriet og pengepremien?🤔 Finn er min ultimate favoritt, han er jo virkelig et kupp! Håper Paige vet det! Anonymkode: 0f3c8...997 1
Gjest Giselle Skrevet 22. februar 2020 #34 Skrevet 22. februar 2020 (endret) Ja Paige er heldig som har fått Finn så på knærne. Tror han er en lojal og ærlig mann. Ellers må jeg bare spørre. Er det bare meg eller ligner Paige litt på Miss Piggy? Jeg tenker på det hver gang jeg ser henne. (No offence Paige, men tror ikke du leser dette likevel😅) Endret 22. februar 2020 av Giselle
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #35 Skrevet 23. februar 2020 Jeg døør!! 😂😂😂 Veldig!! Men pen jenta da! 😍 Anonymkode: 1bccb...99a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #36 Skrevet 24. februar 2020 Hvem heier dere på da? Jeg heier på Finn og Paige 😁 De har vært solide igjennom hele serien. Anonymkode: e5644...237 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #37 Skrevet 24. februar 2020 Finn og Paige😍 Anonymkode: 1bccb...99a
pessimistisk Skrevet 24. februar 2020 #38 Skrevet 24. februar 2020 Heier også på Finn og Paige. Tror også Luke M og Demi kan bli et fint par, begge virker som gode mennesker selvom Demi kanskje ler litt for mye og høyt av og til 😅 Liker også Sianiese(vet jeg skrev det feil, men orker ikke å sjekke) som person, hun har vokst veldig på meg iallfall!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #39 Skrevet 25. februar 2020 Finalen var jo nå på søndag. Irriterer meg at tv2 henger ei lang uke etter. Så nysgjerrig som jeg er har jeg jo fått med meg hvem som vant🙈 Anonymkode: 0f3c8...997
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #40 Skrevet 25. februar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finalen var jo nå på søndag. Irriterer meg at tv2 henger ei lang uke etter. Så nysgjerrig som jeg er har jeg jo fått med meg hvem som vant🙈 Anonymkode: 0f3c8...997 Ja, det kom på YouTube-feeden min🙈 Anonymkode: 1bccb...99a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå