Gå til innhold

Love Island UK 2020

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper Luke og Demi vinner fordi de virker helt skjønne begge to. Ærlige og så gode!

Finn var jo åpen både for Rebecca og casa amor i starten. Paige har tillitsproblemer. Luke T og måten han utleverer intime detaljer er kleint og Jess virker umoden og litt ego (tydelig under babyoppdraget).

Anonymkode: 002dc...a79

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spoiler

Finn og Paige vinner. Er allerede ute i Storbritannia. Epiosdene som sendes i Norge henger etter. 

Anonymkode: 54e5d...176

Skrevet
På 27.2.2020 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Jeg håper Luke og Demi vinner fordi de virker helt skjønne begge to. Ærlige og så gode!

Finn var jo åpen både for Rebecca og casa amor i starten. Paige har tillitsproblemer. Luke T og måten han utleverer intime detaljer er kleint og Jess virker umoden og litt ego (tydelig under babyoppdraget).

Jeg synes Demi og Luke M faktisk er de som fortjener det minst. Ikke fordi de ikke virker til å være gode personer, men fordi de liksom bare fant hverandre i slutten når alle andre hadde en partner. De likte ikke hverandre på den måten i starten. Synes også at Demi er alt for overaktiv og utadvendt for Luke M. Føler han heller ville hatt ei litt roligere, som f.eks Molly. 

Var Finn åpen i Casa Amor? Det inntrykket fikk ikke jeg.

Jeg synes at Siannese og Luke T fortjener å vinne da Siannese hadde utrolig uflaks i starten. Ingen av de hun likte, likte henne tilbake. Synes også de virker til å ha en sterk kjemi. 

Ellers heier jeg litt på Finn og Paige også i og med at de har holdt seg stabile og forelsket i ukesvis. Virker som de kommer til å holde sterkt ute også. 

Jess og Chad tror jeg blir en kort affære. Føler bare ikke at de passer i det lange løp 😅

Gleder meg til finalen på søndag! 

Anonymkode: e5644...237

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Demi og Luke M faktisk er de som fortjener det minst. Ikke fordi de ikke virker til å være gode personer, men fordi de liksom bare fant hverandre i slutten når alle andre hadde en partner. De likte ikke hverandre på den måten i starten. Synes også at Demi er alt for overaktiv og utadvendt for Luke M. Føler han heller ville hatt ei litt roligere, som f.eks Molly. 

Var Finn åpen i Casa Amor? Det inntrykket fikk ikke jeg.

Jeg synes at Siannese og Luke T fortjener å vinne da Siannese hadde utrolig uflaks i starten. Ingen av de hun likte, likte henne tilbake. Synes også de virker til å ha en sterk kjemi. 

Ellers heier jeg litt på Finn og Paige også i og med at de har holdt seg stabile og forelsket i ukesvis. Virker som de kommer til å holde sterkt ute også. 

Jess og Chad tror jeg blir en kort affære. Føler bare ikke at de passer i det lange løp 😅

Gleder meg til finalen på søndag! 

Anonymkode: e5644...237

Nei han var ikke det, det var falske rykter fra en avis/nettavis.

Håper Siannese og Luke T holder sammen for evig og alltid som i et ekte eventyr, de er så nydelige sammen!

Anonymkode: 0f3c8...997

• Liker 1
Skrevet

Du, som jeg gråt når familien kom på besøk 😭😍😍😍

Foreldrene til Luke T var fantastiske 🤩

Anonymkode: 1bccb...99a

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei han var ikke det, det var falske rykter fra en avis/nettavis.

Håper Siannese og Luke T holder sammen for evig og alltid som i et ekte eventyr, de er så nydelige sammen!

Anonymkode: 0f3c8...997

Altså han virket jo Gira og åpen fram til han så damene og det ikke klaffet.. og han var åpen fir rebecca

Gjest Giselle
Skrevet

For en flott finale 😃 Kom på gråten av talen til Luke T og Finn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...