Meadow Skrevet 26. januar 2020 #41 Skrevet 26. januar 2020 På 24.1.2020 den 18.21, AnonymBruker skrev: Ser ikke hvorfor det skulle vært ett problem i det hele tatt. Det foregår så respektfullt og fint, vært med på det noen ganger. Sender jo hele kista inn i ovnen, med blomster og alt. Anonymkode: 22b2d...954 Ikke blomstene, faktisk. De går i søpla.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #42 Skrevet 27. januar 2020 3 timer siden, Oppgitt78 skrev: Litt mørk humor rundt slike temaer, er ofte viktig for at folk skal klare å holde ut i slike yrker. Men, man lar ikke pårørende oppleve dette, nettopp av respekt/omtanke. Du, jeg "holder ut" i et yrke der det ofte hender at vi ser døden på nært hold, og jeg klarer det fint uten vitsing. Det er en misforstått oppfatning at man må ha mørk humor og servere grove vitser for å holde ut, og jeg har jobbet lenge i den bransjen jeg er i. Vi har humor og ler av masse, men ikke av de skjebnene vi møter. Anonymkode: bf3b4...57e
Oppgitt78 Skrevet 27. januar 2020 #43 Skrevet 27. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du, jeg "holder ut" i et yrke der det ofte hender at vi ser døden på nært hold, og jeg klarer det fint uten vitsing. Det er en misforstått oppfatning at man må ha mørk humor og servere grove vitser for å holde ut, og jeg har jobbet lenge i den bransjen jeg er i. Vi har humor og ler av masse, men ikke av de skjebnene vi møter. Anonymkode: bf3b4...57e Noe sier meg at du muligens ikke jobber i den «verste enden» av bransjen, der inntrykkene ofte kan være relativt traumatiserende..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå