Silva Pluvialis Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 (endret) . Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 1 minutt siden, Gorilla skrev: Det er mye jeg overhodet ikke kunne tenke meg eller hadde passet til å jobbe med, men dette yrket må ta kaka! Må jo være helt grusomt at arbeidsdagen består i å brenne opp døde mennesker. Fatter ikke at noen vil jobbe med dette. Hvorfor vil de det? Jeg vet ikke hvorfor de vil det. Men jeg ville foretrukket kremering ovenfor å være hudpleier eller tannlege feks. Godt vi er forskjellige. Anonymkode: 77f06...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 Ser ikke hvorfor det skulle vært ett problem i det hele tatt. Det foregår så respektfullt og fint, vært med på det noen ganger. Sender jo hele kista inn i ovnen, med blomster og alt. Anonymkode: 22b2d...954 7
Tanuki Skrevet 24. januar 2020 #4 Skrevet 24. januar 2020 hva er ille med et egentlig? De putter en boks inn i en ovn. Høres mye mer makabert ut å være rettsmedisiner. 13
Silva Pluvialis Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.1.2020 den 18.20): Jeg vet ikke hvorfor de vil det. Men jeg ville foretrukket kremering ovenfor å være hudpleier eller tannlege feks. Godt vi er forskjellige. Anonymkode: 77f06...5dc Godt vi er forskjellige, ja. Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel
Silva Pluvialis Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.1.2020 den 18.21): Ser ikke hvorfor det skulle vært ett problem i det hele tatt. Det foregår så respektfullt og fint, vært med på det noen ganger. Sender jo hele kista inn i ovnen, med blomster og alt. Anonymkode: 22b2d...954 Det er bare så... brutalt. Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel
Silva Pluvialis Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2020 (endret) Tanuki skrev (På 24.1.2020 den 18.22): hva er ille med et egentlig? De putter en boks inn i en ovn. Høres mye mer makabert ut å være rettsmedisiner. Visste ikke at de puttet boksen også i ovnen Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel
Oppgitt78 Skrevet 24. januar 2020 #8 Skrevet 24. januar 2020 2 minutter siden, Tanuki skrev: hva er ille med et egentlig? De putter en boks inn i en ovn. Høres mye mer makabert ut å være rettsmedisiner. Litt som å bake en langpanne, egentlig.. 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #9 Skrevet 24. januar 2020 Fordi de er nekrofile. Anonymkode: 92a0b...f2d
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. januar 2020 #10 Skrevet 24. januar 2020 Nei det som ville vært grusomt var om de brente levnende mennesker. A Crematory Operator Explains What It's Like to Burn Bodies for a Living 1
Gjest Saph Skrevet 24. januar 2020 #11 Skrevet 24. januar 2020 Du ser mere død når du steker en pizza. Å kremere noen består av å trykke på en knapp. That's it
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #12 Skrevet 24. januar 2020 3 minutter siden, Gorilla said: Visste ikke at de puttet boksen også i ovnen, men det høres likevel helt forferdelig ut å drive med. Jeg har heldigvis aldri sett ett dødt menneske, håper jeg slipper det. De fleste vil oppleve dette ila livet . Anonymkode: a2305...a3e
Oppgitt78 Skrevet 24. januar 2020 #13 Skrevet 24. januar 2020 Akkurat nå, Gorilla skrev: Jeg har heldigvis aldri sett ett dødt menneske, håper jeg slipper det. De fleste som har dødd av naturlige årsaker, ser veldig fredelige ut. Det er verre med en del av de som har hatt en litt «bråere død», det kan noen ganger være litt kjipt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #14 Skrevet 24. januar 2020 Man må jo nesten ha ett litt mindre anstrengt forhold til døden hvis man skal holde ut i en slik jobb. Jeg har jobbet med å stelle døde mennesker, kremert og litt andre ting som omfatter døden og synes det er er givende jobb. Jeg har også sett døde mennesker i min egen familie ( blant annet min egen far ) og følte på den måten at jeg fikk tatt ett skikkelig farvel. Det ser ikke så ille ut når de ligger pent stelt i kisten. Ti tross for at jeg bare er i tyveårene så har jeg allerede bestemt meg for hvordan min egen begravelse,kremering og sånt skal foregå. Døden er uungåelig, og det er meningsløst og gå rundt og frykte den. Det å bli kremert og omgjort til aske slik at man på den måten kan gå tilbake til naturen synes jeg symbolsk er ganske fint. Anonymkode: d3834...7ad 2
Jølle Skrevet 24. januar 2020 #15 Skrevet 24. januar 2020 Værste må da være de som vasker ut av dødsbo av folk som for eksempel har tatt sitt liv på en grotesk måte. Har en bekjent som jobbet med det i en uke før han sa opp. 4
Oppgitt78 Skrevet 24. januar 2020 #16 Skrevet 24. januar 2020 Akkurat nå, Jølle skrev: Værste må da være de som vasker ut av dødsbo av folk som for eksempel har tatt sitt liv på en grotesk måte. Har en bekjent som jobbet med det i en uke før han sa opp. Det er ikke alle som takler sånt, nei. Det er vel gjerne lukten som de fleste reagerer mest på. 3
Silva Pluvialis Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #17 Skrevet 24. januar 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.1.2020 den 18.28): Man må jo nesten ha ett litt mindre anstrengt forhold til døden hvis man skal holde ut i en slik jobb. Jeg har jobbet med å stelle døde mennesker, kremert og litt andre ting som omfatter døden og synes det er er givende jobb. Jeg har også sett døde mennesker i min egen familie ( blant annet min egen far ) og følte på den måten at jeg fikk tatt ett skikkelig farvel. Det ser ikke så ille ut når de ligger pent stelt i kisten. Ti tross for at jeg bare er i tyveårene så har jeg allerede bestemt meg for hvordan min egen begravelse,kremering og sånt skal foregå. Døden er uungåelig, og det er meningsløst og gå rundt og frykte den. Det å bli kremert og omgjort til aske slik at man på den måten kan gå tilbake til naturen synes jeg symbolsk er ganske fint. Anonymkode: d3834...7ad Veldig flott å høre at du finner din jobb givende, og jeg forstår ditt perspektiv. Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel 2
Jølle Skrevet 24. januar 2020 #18 Skrevet 24. januar 2020 1 minutt siden, Oppgitt78 skrev: Det er ikke alle som takler sånt, nei. Det er vel gjerne lukten som de fleste reagerer mest på. Nei det var synet av en mann som har skutt seg. Mannen hadde de fraktet bort,men rester av han var jo langs vegger og tak. Grøss sier jeg bare.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #19 Skrevet 24. januar 2020 3 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Det er ikke alle som takler sånt, nei. Det er vel gjerne lukten som de fleste reagerer mest på. Da en mann lå død i tre måneder i blokka mi I sommervarmen så flyttet en dame i oppgangen min ut etter de hadde fjernet ham fordi hun ble ikke kvitt lukta psykisk. Så ille lukta det. Det var helt vanvittig. Jeg bodde 4 etasjer over ham, og vi luktet ham. Anonymkode: dc9d4...452 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #20 Skrevet 24. januar 2020 11 minutter siden, Gorilla skrev: Jeg har heldigvis aldri sett ett dødt menneske, håper jeg slipper det. Har du aldri sett en krigs dokumentar eller nyhetene siden der viser de døde mennesker. Anonymkode: ca4f4...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå