AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 Jeg og dama har det veldigt bra ilag. Men forige forhold var jeg uheldig og hadde ei som var utro mot meg. Etter det har jeg store problemer med og stole på folk. Det har gjort meg veldig paranoid, bare at hun sender en snap så trur jeg hun flørter (Noe hun ikke gjør, men hodet mitt tenker feil) Jeg har ikke lyst og være sjalu, og jeg får frysninger bare andre gutter sitter ved siden av henne, fordi jeg er redd for at hun skal ta andre personen istedent for meg. Hva kan jeg gjøre for og minske disse tankene? for jeg stoler jo på henne. Men pågrunn av tidligere forhold så sliter jeg, og jeg vil ikke ødelegge noe. vi har snakket sammen og hun er ganske forståelig og sier at jeg er den hun vil ha og ingen andre Anonymkode: 47acd...8eb
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Huff.. Trist at du måtte oppleve utroskap. Jeg opplevde også det, men bestemte meg for å stole på min nye kjæreste, men han ble nøye observert i tankene mine. Han kom inn i livet mitt når jeg var på mitt mest sprbare, noe han vet. Men heldigvis er lle forskjellige, og jeg tror du også kan stole pp din nye kjæreste 😀 Anonymkode: 95dd2...4d9 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Jeg kjenner til problemet. Etter flere forhold som endte pga utroskap ble jeg også paranoid. Men: jeg mener selv at jeg greide å «lese» oppførselen til de når de var utro. De sender gjerne ut noen ubevisste signaler om de er utro. Jeg vil ikke høres ut en slags ekspert, men man lærer etter mange noe erfaringer. Hun jeg er sammen med nå, stoler jeg 100% på og tenker aldri tanken på at hun kan være utro. Anonymkode: 19649...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå