Gå til innhold

Gateselger

Anbefalte innlegg

Gjest Gobago
Skrevet

Handler dere av gateselgere og hvis ikke hva må de gjøre for at dere skal handle der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tommy59
Skrevet

Har handlet noen ganger hos gateselger men det kommer an på hva de selger og om jeg liker det :P

Gjest Violetta
Skrevet

Solbriller kanskje? De må ha noe som jeg vil handle. Ganske enkelt. :)

Skrevet (endret)

slettet

Endret av gaja
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er meget sjelden. Men om jeg ser noe jeg liker en gang, kan det godt hende jeg kjøper noe. :-)

Skrevet

Det er ytterst sjelden, har kanskje gjort det en eller to ganger i hele mitt liv. Jeg gidder sjelden sjekke hva de selger en gang, jeg antar automatisk at det ikke er noe som er verdt å ha.

Skrevet

Pleier ofte å kjøpe småting hos gateselgere.

Gjest tøffelise
Skrevet
går min vei med en gang om de "angriper". Veldig viktig at jeg får titte i fred og ro!

:Nikke: må få se i fred ellers stikker jeg.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg stopper alltid opp for å se hva de har. Har de noe som jeg vil kjøpe, så gjør jeg det :)

Gjest Emera
Skrevet

Kan ikke huske at jeg noen gang har kjøpt noe av gateselgere.

Skrevet

Har aldri kjøpt noe av gateselgere og kommer ikke til å gjøre det heller. Det jeg trenger finner jeg i butikken.

Skrevet

Jeg handler hvis de har noe jeg liker. Liker heller ikke at de "anngriper", men det gjør de da sjelden i Oslo? Liker spesielt smykker & ting som er "hjemmelaga". Sjarmerende når de sitter å lager f.eks øredobber mens du ser på. Synes det er koselig & sommer stemning med gateselgere & gate musikanter.

Gjest seroxata
Skrevet

jepp, det hender stadig det! de har som regel små artige duppeditter!

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg handler bare hvis det er veldig billig, og selvfølgelig hvis det er noe jeg liker.

Synd at tingene de selger ofte er veldig overpriset. Jeg gidder ikke betale 150 kr for solbriller som kanskje holder et par uker, eller 100 kr for et enkelt armbånd jeg kan lage selv til 10 kr...

Men som sagt over her synes jeg det er hyggelig å gå å titte men stikker med en gang de kommer bort til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...