Gjest Gobago Skrevet 5. juni 2005 #1 Skrevet 5. juni 2005 Handler dere av gateselgere og hvis ikke hva må de gjøre for at dere skal handle der?
Gjest Tommy59 Skrevet 5. juni 2005 #2 Skrevet 5. juni 2005 Har handlet noen ganger hos gateselger men det kommer an på hva de selger og om jeg liker det
Gjest Violetta Skrevet 5. juni 2005 #3 Skrevet 5. juni 2005 Solbriller kanskje? De må ha noe som jeg vil handle. Ganske enkelt.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2005 #5 Skrevet 6. juni 2005 Det er meget sjelden. Men om jeg ser noe jeg liker en gang, kan det godt hende jeg kjøper noe. :-)
Arkana Skrevet 6. juni 2005 #6 Skrevet 6. juni 2005 Det er ytterst sjelden, har kanskje gjort det en eller to ganger i hele mitt liv. Jeg gidder sjelden sjekke hva de selger en gang, jeg antar automatisk at det ikke er noe som er verdt å ha.
Gjest tøffelise Skrevet 6. juni 2005 #8 Skrevet 6. juni 2005 går min vei med en gang om de "angriper". Veldig viktig at jeg får titte i fred og ro! må få se i fred ellers stikker jeg.
Gjest Spacegirl Skrevet 6. juni 2005 #9 Skrevet 6. juni 2005 Jeg stopper alltid opp for å se hva de har. Har de noe som jeg vil kjøpe, så gjør jeg det
Gjest Emera Skrevet 6. juni 2005 #10 Skrevet 6. juni 2005 Kan ikke huske at jeg noen gang har kjøpt noe av gateselgere.
Sommerfugl Skrevet 6. juni 2005 #11 Skrevet 6. juni 2005 Har aldri kjøpt noe av gateselgere og kommer ikke til å gjøre det heller. Det jeg trenger finner jeg i butikken.
Gjest kj Skrevet 6. juni 2005 #12 Skrevet 6. juni 2005 Jeg handler hvis de har noe jeg liker. Liker heller ikke at de "anngriper", men det gjør de da sjelden i Oslo? Liker spesielt smykker & ting som er "hjemmelaga". Sjarmerende når de sitter å lager f.eks øredobber mens du ser på. Synes det er koselig & sommer stemning med gateselgere & gate musikanter.
Gjest seroxata Skrevet 6. juni 2005 #14 Skrevet 6. juni 2005 jepp, det hender stadig det! de har som regel små artige duppeditter!
Gjest gjest 0 Skrevet 7. juni 2005 #15 Skrevet 7. juni 2005 Jeg handler bare hvis det er veldig billig, og selvfølgelig hvis det er noe jeg liker. Synd at tingene de selger ofte er veldig overpriset. Jeg gidder ikke betale 150 kr for solbriller som kanskje holder et par uker, eller 100 kr for et enkelt armbånd jeg kan lage selv til 10 kr... Men som sagt over her synes jeg det er hyggelig å gå å titte men stikker med en gang de kommer bort til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå