Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det "Aragorn" gjør, er å fiske etter likes. Det er veldig populært og kult å være ateist, og hvis du "gaslighter" dem, så fremstår du selv som smart. Hvis personer som han hadde opplevd noe overnaturlig, så hadde de avfeid det tvert uten noen forklaring. De klarer rett og slett ikke å være "open minded".

For min del kan jeg si at jeg kjente ei klarsynt dame i et par år, og uten å gå inn i detaljer, så har hun fortalt meg ting ingen andre visste om. Dette var mine indre tanker om folk i mitt liv og min fremtid.

Men jeg er enig i at det finnes mange svindlere.

Anonymkode: e6ed3...a0f

Det har ingenting med ateisme å gjøre, det handler om å tenke rasjonelt. Mennesker som er "open minded" er ofte så åpne til sinns at alt har en overnaturlig forklaring. Ofte så er de også litt "korte" når det gjelder helt vanlige ting som å forstå samfunnet rundt seg, de tror også på "alternative" nyheter og forfekter alt som har med vitenskap og gjøre fordi de ikke har helt den store forståelsen for sånt.

Når en "klarsynt" spår fremtiden eller forteller noe om nåtiden så er det generelle ting og det kalles "cold reading", noen er ganske flinke til dette men det er fremdeles bare tull og ren gjetting. Til dags dato så er det ingen i hele verden som har kommet med beviser.

Anonymkode: ec410...9cf

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har ingenting med ateisme å gjøre, det handler om å tenke rasjonelt. Mennesker som er "open minded" er ofte så åpne til sinns at alt har en overnaturlig forklaring. Ofte så er de også litt "korte" når det gjelder helt vanlige ting som å forstå samfunnet rundt seg, de tror også på "alternative" nyheter og forfekter alt som har med vitenskap og gjøre fordi de ikke har helt den store forståelsen for sånt.

Når en "klarsynt" spår fremtiden eller forteller noe om nåtiden så er det generelle ting og det kalles "cold reading", noen er ganske flinke til dette men det er fremdeles bare tull og ren gjetting. Til dags dato så er det ingen i hele verden som har kommet med beviser.

Anonymkode: ec410...9cf

Det første avsnittet ditt var rimelig fordomsfullt. 

Anonymkode: c6f8d...8c0

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

MadameDeRosa, så fint av deg å hjelpe TS med et seriøst svar😊 Har du lyst å se på om jeg kommer til å finne kjærligheten igjen, og evt om jeg må være singel lenge først? Om du har tid og lyst😊

Ja det gjør du. Det jeg får frem er at du vil møte noen ny på sensommeren / høsten. Du er ikke en person som bruker å være singel lenge. 

Skrevet
1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

Ja det gjør du. Det jeg får frem er at du vil møte noen ny på sensommeren / høsten. Du er ikke en person som bruker å være singel lenge. 

Takk for svar😊 Jeg håper inderlig du har rett i det første du skriver🤞 Jeg er nok en person som har vært mye singel i mitt liv så langt, bortsett fra et par forholdsvis korte forhold. 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar😊 Jeg håper inderlig du har rett i det første du skriver🤞 Jeg er nok en person som har vært mye singel i mitt liv så langt, bortsett fra et par forholdsvis korte forhold. 

Det ordner seg 😉 

Skrevet
3 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Det ordner seg 😉 

Godt å vite, tusen takk😊

Skrevet
På 24.1.2020 den 23.49, MadameDeRosa skrev:

Det vil gå seg til etterhvert, men enten vil du eller den andre parten ha endret holdning og syn på hverandre og vennskapet vil ikke bli helt det samme som før igjen. Men, det vil løse seg litt først ved våren i mai, og ved Sommers tid vil det bli en opptur men vær forberedt på at dere ikke akkurat kommer til å løpe ned dørene til hverandre. 

Ok takk for svar. Kan du se om det var noe jeg gjorde? For har egentlig bare stilt opp for de til og med prøvd å spørre om jeg kunne sitte barnevakt for barna deres. Blir jeg å få den muligheten igjen?

Skrevet
På 24.1.2020 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke klarsynt men jeg forsøkte å legge kort for deg.

1 kort.

strenght kortet
Du synes situasjonen nå er utfordrende for du vil at det skal bli bra og dere skal bli venner igjen. Det kan hende du føler deg som den skyldige til at det er som det er nå, men det trenger du ikke. Vær sterk. Som jeg ser det vil du og dine naboer ordne opp, men du må gi det tid. Det skjer ikke rett over natten. Gradvis.

Håper det var til hjelp!

Anonymkode: 558a5...02e

Hei takk for svar. Ja det var veldig treffsikkert og til hjelp. Kan du se om jeg har gjort noe? For jeg har bare forsøkt å prøvd å stilt opp for dem. Synes bare det er så merkelig at relasjonen kunne snu så fort

Skrevet
7 hours ago, Cinnamondiva said:

Hei takk for svar. Ja det var veldig treffsikkert og til hjelp. Kan du se om jeg har gjort noe? For jeg har bare forsøkt å prøvd å stilt opp for dem. Synes bare det er så merkelig at relasjonen kunne snu så fort

Den første tanken som kom var at det kan være noe naboene selv er opptatt med. Kanskje dine naboer har gått gjennom noe traumatisk eller noe som har satt spor? Kanskje dem har noen problemer med økonomi, skatt eller rettsak av noe slag (behøver ikke være kriminelt, men at de skal være vitne eller noe for noe. De kan akkurat nå ha mye å tenke på at tid til deg rekker ikke til. Det er ikke ondt ment fra deres side. Men alle har perioder i liver som kan være ekstra vanskelig. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den første tanken som kom var at det kan være noe naboene selv er opptatt med. Kanskje dine naboer har gått gjennom noe traumatisk eller noe som har satt spor? Kanskje dem har noen problemer med økonomi, skatt eller rettsak av noe slag (behøver ikke være kriminelt, men at de skal være vitne eller noe for noe. De kan akkurat nå ha mye å tenke på at tid til deg rekker ikke til. Det er ikke ondt ment fra deres side. Men alle har perioder i liver som kan være ekstra vanskelig. 

Ja, kan være det men da synes jeg de egentlig ikke skal holde meg utenfor og være ærlig og si det rett ut som det er. Jeg har vært ærlig om mine problemer med de. Har det også tøft og har virkelig prøvd å sagt at jeg vil stille opp. Føler meg bare utstøtt og det liker jeg virkelig ikke

Skrevet
45 minutter siden, Cinnamondiva said:

Ja, kan være det men da synes jeg de egentlig ikke skal holde meg utenfor og være ærlig og si det rett ut som det er. Jeg har vært ærlig om mine problemer med de. Har det også tøft og har virkelig prøvd å sagt at jeg vil stille opp. Føler meg bare utstøtt og det liker jeg virkelig ikke

Kan det hjelpe å fortelle dem om hvordan du føler det? Folk er på forskjellig stadie i livet og selv om du har vært åpen, kan det hende dem ikke helt er klar å være åpen med deg om dette enda. Men jeg føler at om noen måneder er det antakeligvis bedre da. Se heller på det du kan lære I situasjonen du er i. Kanskje naboene dine ubevisst lærer deg noe, som å være mer tålmodig? 😉

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det hjelpe å fortelle dem om hvordan du føler det? Folk er på forskjellig stadie i livet og selv om du har vært åpen, kan det hende dem ikke helt er klar å være åpen med deg om dette enda. Men jeg føler at om noen måneder er det antakeligvis bedre da. Se heller på det du kan lære I situasjonen du er i. Kanskje naboene dine ubevisst lærer deg noe, som å være mer tålmodig? 😉

Ja, kan hende de lærer meg det, men jeg synes jeg alltid har vært den som har vært altfor tålmodig med andre mennesker. Snart har jeg ikke tålmodighet igjen. Har prøvd å fortalt de på melding hva jeg føler men ingen svar tilbake. Fersket også hun ene å lyve til meg. Det tærer mye på tålmodigheten. Får inderlig bare håper at vi løser dette her. 

Skrevet

Jeg er ingen klarsynt, men lurer på om dette er venner som er naboer, eller «bare» naboer man har blitt vennlig med? Folk er så forskjellig, mange ønsker ikke så nær kontakt med naboer. Kan det rett og slett bare være noe sånt? Uten at det trenger å være personlig ment? 😊

Skrevet
1 hour ago, Cinnamondiva said:

Ja, kan hende de lærer meg det, men jeg synes jeg alltid har vært den som har vært altfor tålmodig med andre mennesker. Snart har jeg ikke tålmodighet igjen. Har prøvd å fortalt de på melding hva jeg føler men ingen svar tilbake. Fersket også hun ene å lyve til meg. Det tærer mye på tålmodigheten. Får inderlig bare håper at vi løser dette her. 

Kan det være at de planlegger noe sammen,  noe en overraskelse/gave/surprise for deg og det er det de ikke er åpen om og heller ikke enda vil være åpen om enda? De prøver forhåpentligvis å dekke over situasjonen for å ikke bli avslørt fordi hvis dette å snakke til deg om et ville noe surprise gått i vasken, men det er ikke ondt ment... Bare vær deg selv. Lytt til hjertet. Det vet best. Det vil bli bra 

Du er nok mye mer tålmodig enn det du trur selv om du føler du nesten ikke har mer igjen.

Skrevet
På 25.1.2020 den 1.16, MadameDeRosa skrev:

Det ordner seg 😉 

Kan jeg spørre deg om noe? Hva skjer m kjæresten min? Hilsen kvinne 34 Østlandet 

Anonymkode: 20168...e4d

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det kan funke igjen om du legger deg helt flat og ber om unnskyldning, uansett om det inntrufne var din feil eller ei. Hvis de er noenlunde normale mennesker så kan dette funke, hvis de er spesielt vanskelige så vil de bare fortsette å skape problemer.
Jeg er ikke klarsynt, bare gjetter.

Anonymkode: 6d3f8...6a8

Skrevet

For noe tull sefølgelig finnes det klarsynte. De vi har her i Norge ( Skandinavia) er nok ikke så dyktige 😅 Vet om en Italiensk man som er utrolig dyktig! 

Anonymkode: 5d114...1a5

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull sefølgelig finnes det klarsynte.

Nei, det finnes ingen klarsynte.

Skrevet
7 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Nei, det finnes ingen klarsynte.

Jo, det gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...