Gå til innhold

Noen som har gått fra katastrofal sex, til helt fantastisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har. Aldri opplevd at sexen har blitt til den beste jeg har hatt, etter litt over ett år sammen. 

Anonymkode: c7cc4...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, med eksen. Begynte helt grusomt, men etterhvert som vi begynte å kjenne hverandre bedte begynte vi å ha den beste sexen jeg noen gang har hatt. 

Skrevet

Helt klart! Kanskje ikke katastrofalt, men ikke noe veldig bra noe fordi man de første gangene var nervøs som pokker med mye prestasjonsangst, til at det ble bedre og bedre til det ble helt fantastisk. Så jo det er vel akkurat slik. Det handler vel om at man blir sikrere og sikrere på hva man selv liker, og hva partner liker.

Anonymkode: 8d39a...0d7

• Liker 1
Skrevet

Nei. Alle de jeg har hatt god sex med har levert fra første gang og de jeg har hatt dårlig sex ned ble bare verre.

Anonymkode: 1d2c6...7d0

• Liker 3
Skrevet

Nei, har bare opplevd motsatt. Har kun hatt 2 forhold ognoen one night stand da. Sexen var en stor grunn til at de ble eksen etterhvert.

Anonymkode: fe3df...e6c

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har. Aldri opplevd at sexen har blitt til den beste jeg har hatt, etter litt over ett år sammen. 

Det vanlige (iallfall i et forhold) er at det går motsatt vei - fra himmel til katastrofe. Det er bare å lese de uttalilge historiene her inne:))

Anonymkode: 842a1...5be

• Liker 1
Skrevet

Det slutter aldri å forundre meg at kvinner mener sex er dårlig pga den de ligger med, det har aldri noe med dem selv å gjøre 🤭

Anonymkode: 3b970...111

• Liker 2
Skrevet

Ikke fra katastrofalt men hadde det som skulle være et ons med min nåværende sexpartner, var halv dårlig sex, han slet med ølpikk, jeg var helt tørr pga alkohol og dehydrert. Han tok kontakt i ettertid, mest fordi vi hadde det fint hele kvelden før sexen. Nå etter snart 4 år har sexen bare blitt bedre og bedre. Trygge på hverandre og liker å utforske.

Anonymkode: caa37...040

• Liker 3
Skrevet

Bedre å ha en god trekant enn en ond sirkel 😶 

Anonymkode: 61417...38f

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det slutter aldri å forundre meg at kvinner mener sex er dårlig pga den de ligger med, det har aldri noe med dem selv å gjøre 🤭

Vel. Han tenkte bare på seg selv. Låste beina mine og kjørte kanin før det plutselig var over. Vi har snakka mye om det i ettertid, da menn liker å ha sex med meg, og ønsker mer. 

Nå har vi kommet til et punkt der vi har kommunisert mye før, under og etter sex, og har funnet noe som funker for oss. Vi synes begge sexen er fantastisk, fordi vi har snakket om det. Nå vet vi hva begge liker.,

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er helt påfallende og meningsløst, og underbygger den oppfatningen av kvinnen som et passivt nek, som feminister har prøvd å bekjempe siden slutten av 1800-tallet.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er helt påfallende og meningsløst, og underbygger den oppfatningen av kvinnen som et passivt nek, som feminister har prøvd å bekjempe siden slutten av 1800-tallet.

Men i alle dager! Når man sier at sexen var dårlig betyr det ikke automatisk at det er noe feil med mannen! Det er samspillet som ikke funker! Klart det kan bli mye bedre etter kommunikasjon og prøving! 

En kompis av meg sier at man må ha sex minst 20 ganger før den blir noe å skryte av. Tipper han har et poeng. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...