Gjest Violetta Skrevet 5. juni 2005 #1 Skrevet 5. juni 2005 Jeg har et symbol nede til høyre som heter Online Start. Av og til er det formet som en trekant med et utropstegn inni. Dette skal da symbolisere at jeg har problemer med internettoppkoblingen. Dette gjør det stadig vekk, uten at jeg har noen problemer. Bør jeg gjøre noe med det? Akkurat nå står det at jeg har problemer med modemet. Men jeg er jo koblet mot nett, så jeg skjønner ikke helt dette...
Gjest Violetta Skrevet 5. juni 2005 #3 Skrevet 5. juni 2005 Nææ' date=' tut og kjør.[/quote'] Jeg har fått sånne feilmeldinger fra Opera også i hele kveld. Går utifra at dette programmet til Telenor bare ikke oppdaterer seg uten at jeg restarter hele maskinen. Og sånt gidder man jo ikke pga en dum liten trekant. Takk for svar.
Gjest Spacegirl Skrevet 6. juni 2005 #5 Skrevet 6. juni 2005 Sånn var det hos meg også. Påsto hele tiden at det var problemer som ikke var der, så jeg avinnstallerte hele Online Start til slutt. Unødvenig program uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå