Poskan78 Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 (endret) Jeg har jobbet med regnskap i snart 20år, men har ingen utdannelse innen det.Jeg har gått noen kurs og ellers fått opplæring på arbeidsplassen. Nå er jeg 41 og ønsker å få meg jobb nærmere hjemme, så jeg har laget en profil på mange av vikarbyråene, men jeg er tydeligvis ikke en god kandidat. Nå er jeg i tvil på hva jeg skal gjøre, få meg utdannelse innen regnskap? Som kanskje ikke er et så trygt yrke i fremtiden?! Nå tenker jeg på digitaliseringen osv.. Eller bare holde på den jobben jeg har 😉 Endret 24. januar 2020 av Poskan78
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 Du er ikke en god kandidat med 20 års erfaring? I denne bransjen erfaring er verdt gull. Jeg jobber med regnskap og tar utdanning samtidig. En annen kollega er autorisert med liten erfaring, det er mange ting han ikke vet. Den eneste ansatt som kan alt på kontoret er ei erfart dame med 12 års erfaring. Anonymkode: e1270...26e
Gjest HarryDotter Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 Du kommer ingen vei i arbeidslivet idag uten papirer. Høres ikke det rart ut? Joda men det er desverre sant. Om du har 10-20-30 års erfaring spiller ingen rolle. Søknaden din går rett i søpla straks de sjekker utdannelsen din. Anbefaler å ta skole.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #4 Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, HarryDotter skrev: Du kommer ingen vei i arbeidslivet idag uten papirer. Høres ikke det rart ut? Joda men det er desverre sant. Om du har 10-20-30 års erfaring spiller ingen rolle. Søknaden din går rett i søpla straks de sjekker utdannelsen din. Anbefaler å ta skole. Åjoda, i finansbransjen er ikke papirer et must. Har et søskenbarn uten utdannelse og han er ettersøkt. Vet ikke hva han tjener, men det er nok til å ha et hus til 50mill. Anonymkode: db60a...475 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #5 Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åjoda, i finansbransjen er ikke papirer et must. Har et søskenbarn uten utdannelse og han er ettersøkt. Vet ikke hva han tjener, men det er nok til å ha et hus til 50mill. Anonymkode: db60a...475 høres kriminellut🤭 Anonymkode: 685d3...f5c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #6 Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: høres kriminellut🤭 Anonymkode: 685d3...f5c Nånei, han er faktisk en orntlig kar. Jobbet seg opp fra botten av. Anonymkode: db60a...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå