Gå til innhold

vis meg talen din:)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Skal kommende bruder tale? Hva om vi deler erfaringer her i denne tråden?

Jeg har foreløpig ikke kommet så langt i talen min, men legger ut det jeg har til nå.Fint med kommetarer:)

Kjære Peder- og nå kan jeg vel endelig kalle deg for manne min

Kjære Mamma & Pappa

Kjære Svigerfar og Signe

Kjære søsken og svigerinner

Kjære Peder

• Du gjør alt du skal gjøre så skikkelig. Selv om det kan irritere meg noe sykt når du aldri blir ferdig, så vet jeg at det er gjort en gang for alle. Når vi flytta inn i leiligheten tok etter min mening altfor langt tid å få skrudd sammen skap og kommoder. Men at de ikke ramler ned, det er sikkert!

• Den dagen du mistet ringen min…

• Du er bare god og snill, en skikkelig godgutt. Godtegutten!

• Flink til husarbeid, selv om du ikke vil holde vaskefilla sånn som jeg vil og ligge på knea og vaske slik jeg gjør.

• Sms, telefonsamtaler i 2 år. Støttet Telenor, Netcom og nå chess med utrolig mange tusen kroner. Lange telefonsamtaler hver eneste dag. Gjerne mange timer, selv om vi ikke hadde noe spesielt å snakke om, så gikk en time veldig fort. Det var så deilig å bare høre stemmen din.

• Vi har også lagt igjen en god del penger hos Braathens, og brukt mye tid på flybussen og på Sola og Værnes. De har nok vært glade for at vi bodde så lenge fra hverandre ja.

• Du er akkurat den du er, og ingen annen. Selv om du av og til lever i den egen verden. Utrolig glad for at du er den du er, selv om det kanskje er de sidene som irriterer meg allermest i hele verden, når du ikke finner ting, aldri hører hva jeg sier, er distre, mister ting, lurer på hvor vi har batterier eller servietter.

• Husker veldig godt da vi skulle ut å ta krabber sammen med svigerfar, Arnfinn, Tin, og Tom Eirik. Da gikk det meste galt, og jeg trodde jeg skulle dø.

• Har gått glipp av mye undervisning på skolen pga jeg prioriterte å reise til deg, men jeg har da blitt sykepleier uansett

• Når vi flyttet til Trondheim sammen, var det jammen godt at mamma og pappa var med. De kjørte flyttelasset, og herlighet det var bra at mamma hadde med seg dyne, laken og tannbørste!

• I Annette og Stian sitt bryllup stod vi en gjeng i pausen og snakket. Det ble en del prat om våres bryllup og denne dagen, og da klarte du å si ”jeg må jo ta det jeg kan få!” Alle lo, og du kom med veldig mange bortforklaringer.

• Forlovelsen 19.juni 2004: Hytta på Bortelid. Vi hadde kjøpt ringene på forhånd, men ikke bestemt noen dag. Du skulle få lov å overraske meg. Da vi pakket oss av gårde var jeg veldig sikker på at du ikke hadde tatt med deg ringene. Men når vi hadde lagd middag og sånn på hytta begynte du å styre noe veldig med lys og vin og greier. Jeg skjønte det i alle fall lenge før du skjønte at jeg skjønte det. Så vi forlovet oss i badstuen !!!! Ingen mer kommentarer rundt det!

Alle i familien Møll: Takk for at dere tok så godt imot meg. Dere skal vite at jeg setter utrolig stor pris på dere alle sammen.

Alf A. Sæter

Lærdom

Jeg elsker deg, Peder mannen min!

Selve diktet er slettet i henhold til våre rgeler om kopirett.

Misty(mod)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sukk*

(ville bare si at det var en kjempeflott tale)

Skrevet

ingen som har noen flere kommentarer om hva jeg evnt har glemt eller kan ta bort? syns dere jeg kan bruke dette diktet?

Skrevet

Jeg syns det var en fin tale! Du får fram mange gode minner som knytter dere sammen!

Det som går an å tilføye er noen ord om hvorfor du falt for akkurat ham. Men det er ingen nødvendighet...

Skrevet

tenkte kanskje at det var andre som ville vise frem talen sin??? :P

Skrevet

hei,jeg tenkte å holde tale selv og da tenkte jeg å si noen ord og takke mine foreldre og svigerfamilie det er ikke så ofte det er tid til å takke så mye i en travel hverdag... :wink: og deretter en lang tale til min kommende mann. :kysse:

Skrevet

ingen som tør legge ut hele talen her?

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Hei

Flott tale du har skrevet :-)

Tror ikke det at jeg ikke har tort å legge det ut her men mer at jeg ikke vil.

Har så vidt begynt å kladde den, skrive stikkord osv... men talen fra meg til min kjære blir så pass personlig at det blir litt feil for meg å legge den ut her. Men det er noe det jeg føler, hvem vet kanskje etter bryllupet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...