Ninisk Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 Hei alle sammen Jeg bare lurer på en ting, når jeg starter et emne så får jeg aldri opp varsler på innlegget når folk kommenterer, jeg må alltid lete etter innlegget jeg skrev, hva er problemet? Takk for svar
Dr. A. Kula Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 (endret) Du får ikke varsler når du skriver som AB. kdu har bare 1 innlegg og det er ovenstående - ergo skriver du som AB) Da må du følge tråden som favoritt Tipper du fikk varsel på dette innlegget . Endret 24. januar 2020 av Dr. A. Kula 2
Kragebein Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 Hei, Det stemmer som @Dr. A. Kula skriver - innlegg skrevet under AnonymBruker er i utgangspunktet knyttet til brukerkontoen som tilhører AnonymBruker. Alle varslinger vedrørende innlegg skrevet som AB vil derfor kun være synlig dersom du hadde logget deg inn med denne brukeren. Dersom du bruker Favoritt-funksjonen vil du kunne finne igjen tråden i mine innlegg. Ved siden av favoritt-knappen kan du også trykke på "følg dette", som vil gi deg valgmuligheter med tanke på å få varslinger for nye innlegg i tråden Kragebein, adm 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå