AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Del Skrevet 24. januar 2020 Hei! Skal få botox mot migrene (har også spenningshodepine) noen med erfaring? Hjalp det? Og hvor settes det? Er en god stund siden jeg var på konsultasjon hos nevrologen og han nevnte det vel da, men har glemt. Ble du bedre av det? Synes det at man har tatt botox? 🤔 Anonymkode: 7579d...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Del Skrevet 24. januar 2020 Kjenner en som gjør det der. Har visst god effekt! Anonymkode: deab3...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Del Skrevet 24. januar 2020 Har ikke tatt det selv, men nær venn har. Det ble satt mange ulike steder rundt hodet. Gjør visst litt vondt, men man skal jo slippe ganske jævlige migrenesmerter i etterkant, så får fokusere på det. Det hjalp min venn, som hadde slitt i åresvis og prøvd mange ulike medisiner. Du kunne se at mimikken i pannen var litt borte, men det går gradvis over når botoxen går ut. Anonymkode: 07ccd...7ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #4 Del Skrevet 24. januar 2020 Det er litt blandet effekt av det. Noen har god effekt, andre middels og noen har liten effekt. Men, absolutt vært å prøve. Anonymkode: fc626...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 25. januar 2020 #5 Del Skrevet 25. januar 2020 Ryddet for brudd på opphavsrett. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 9. februar 2020 #6 Del Skrevet 9. februar 2020 Jeg fikk Botox mot kronisk migrene, men hadde dessverre liten effekt. Det kan ha vært fordi jeg over lengre tid samtidig brukte alt for mye anfallsmedisin, og hadde utviklet medikamentoverforbrukshodepine. Utseendet ble litt forandret, ved at rynkene i panna forsvant. Botox mot migrene settes i 32 punkter i pannen, tinningen, nakken og skuldrene. Det er en standardisert metode (PREEMPT) som er utviklet etter kliniske tester, og brukes av alle nevrologer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 10. februar 2020 #7 Del Skrevet 10. februar 2020 Her har svenske helsemyndigheter lagt ut en liten film om hvordan Botox mot migrene settes: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 10. februar 2020 #8 Del Skrevet 10. februar 2020 Jeg har god effekt av det. Tar hver 6 mnd Har hatt migrene i over 20 år , endelig kan jeg også være utendørs i sol og varme 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #9 Del Skrevet 10. februar 2020 Jeg fikk dette innvilget, men jeg satte meg inn i hva Botox er og avbestilte timen. Tok kontakt med en alternativ behandler (nevrorefleksolog) og har svært sjelden anfall. I 2019 hadde jeg 4 anfall på hele året. Alle gangene var det når det var mye stress på jobben og jeg slet med søvn. Anonymkode: dca98...56a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 10. februar 2020 #10 Del Skrevet 10. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk dette innvilget, men jeg satte meg inn i hva Botox er og avbestilte timen. Tok kontakt med en alternativ behandler (nevrorefleksolog) og har svært sjelden anfall. I 2019 hadde jeg 4 anfall på hele året. Alle gangene var det når det var mye stress på jobben og jeg slet med søvn. Anonymkode: dca98...56a Så flott! Hvor mange migrenedager hadde du pr. måned før du startet hos behandleren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #11 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg skal nå på sykehuset. De setter over 30 stk nakke,hodet,panne. Er spent på om det fungerer. Ser man velsig kunstig ut? Har ikke lyst å se ut som en botox dame med helt stram hud. Anonymkode: 7f430...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #12 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal nå på sykehuset. De setter over 30 stk nakke,hodet,panne. Er spent på om det fungerer. Ser man velsig kunstig ut? Har ikke lyst å se ut som en botox dame med helt stram hud. Anonymkode: 7f430...d31 Jeg har bare fått litt strammere panne, og det er jo ingen ulempe. Anonymkode: d86f2...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #13 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg har fått det, jeg slet k mange år, piller og dritt, en sprøyte så er jeg frisk, 9 år siden migrene og ja jeg hadde diagnosen, men hodepine dagbok og alt Anonymkode: 52e24...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #14 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg får botox. Helt fantastisk effekt. Migrene 5 dager ca pr mnd kontra 20-25!. Nytt liv. Skjønner ikke de som sier rynker forsvinner og endret utseende. Jeg har både mimikk og linjer i ansiktet tross jeg får botox der. 33 stikk fordelt. Anonymkode: 7f430...d31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå