Gå til innhold

Bush

Gjest anonym

Hva mener du om George W. Bush?  

1. 1. Hva mener du om George W. Bush?

• Han har noen bra poeng, men han gjør noen små feil her og der.
      5
    • Han må være verdens mest oppegående person, og han er den eneste som kan forandre verden til det bedre!
      0
    • Han er psykopat - helt kørka!
      38
    • Klok mann, bortsett fra all denne krigføringen hans.
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Målet da han var var senator i staten Texas var å henrette så mange som mulig på death row.

Etter å ha blitt valgt som president kjørte to fly inn i WTC, og han svarer med å bombe et allerede utbombet land..... fullt av uskyldige. Nå planlegger han angrep på Irak til tross for hva diverse rådgivere sier.

Nysgjerrig på hva folk flest mener om han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg var gjesten som starten avstemningen. Jeg mener også han er helt psykopatisk. Jeg kjenner mange amerikanere både i og utenfor USA, men ikke en eneste som støtter opp under styringen hans. Hvordan i alle dager kom han til makta??? De amerikanerne jeg kjenner skammer seg over mannen som styrer landet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte en klar "psykopat", og tenkte nå kom jeg sikkert til å få noen på hæla! Men dere alle andre er jo enig med meg (de som har stemt foreløbig)

Syntest ikke så mye om den mannen. Hver gang det står noe om han i avisa er overskriftene "Bush vil ha krig mot .... ditt og datt!

Hvor går grensa?

Få han ut av Us-styret !

Savner Clinton :cry: 8) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er helt klart pcykopat han truer jo også vennligsinnede allierte i Nato med og sende tropper dit også Norge hvis vi tar Amrikanske soldater for å få stilt dem for krigsrett. I følge han er han selv og hans soldater feilfrie alle som ikke er enig med ham bør bombes til helvete. Desverre er det enkelte politiker også norske som gjerne slikkern oppover et hvist sted. Helt uforsålig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må tilstå at jeg kanskje ikke er den som følger aller mest med i politikken, men Bush skremmer meg virkelig. At en sånn mann skal være "verdens mektigste mann"...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

George Bush er en hjelpesløs liten bondegutt som nettopp har kommet til byen! Så dere når han var i Russland på statsbesøk sist? Da han skulle inn i den russisske regjeringens hovedkvarter, så det ut som om haken hans skulle falle i gulvet - ved synet av virkelig arkitektur og kultur.

Ikke har han makt selv heller. Et helt støtteapparat må til for å hjelpe, men det virker ikke som de lykkes helt av og til. Hvem skriver talene hans? R. L. Stine -forfatteren av Grøsserne kunne gjort det bedre.

Nei, Dick Chaneys lille nikkedokke kan bare pakke sakene sine sammen og dra dit han hører hjemme - på mentalsykehus.

...ingen tvil om hvilket alternativ jeg valgte nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det ingen som ser at Østen og Vesten står i sterk opposisjon, og at her må det smelle, og den sterkeste vinner. Vi vinner neppe med Bondevik og andre fiskepuddinger i spissen. Men Bush derimot vet tydeligvis hva som skal til for å komme vinnende ut av dette her...... Man må bombe ned den andre parten.

Han er ikke mer psykopat, han, enn bin Laden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han og regjeringen der borte holder på med nå er veldig veldig skremmende!!! Er redd de kommer til å starte en ny verdenskrig jeg!....

Hva pokker har Irak gjort mot Amerika?

Nei dette er for ekstremt og veldig skremmende!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uuundrende

Her sier du at Bush vet hva han gjør..

Vi vinner neppe med Bondevik og andre fiskepuddinger i spissen. Men Bush derimot vet tydeligvis hva som skal til for å komme vinnende ut av dette her...... Man må bombe ned den andre parten.

Han er ikke mer psykopat, han, enn bin Laden!

og til sist så slår du fast at han ikke er psykopat....

trodde da vitterlig at bin laden var en psykopat og galning... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både Bin Laden og Bush er psykopater. Men når det først er snakk om Bush... Hvor ligger moralen hans når kampen mot terrorisme er å drive terrorisme tilbake??? Han kan jo ikke være videre smart da?!?

Gore burde vært president.Han hadde gjort en mye bedre jobb i situasjonen USA står opp i idag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke Bush...

For meg virker det som at han bare vil vise hvor mye makt USA har, han er ikke interessert i å bekjempe terror. Bare mot sitt eget land.

Grusom mann, få han bort!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det som er aller mest skremmende er at en regjering kan ha saa stor makt over hele verdenssammfunnet.... jeg grosser ved tanken. Vi har egentlig ikke en dritt vi skulle sagt :( -jeg har min lille boikotningskampanje mot USA, jeg da... heng dere paa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bush er en bra mann , hvorfor tror dere at flere hundre millioner amerikanere stemte på ham.

Ja usa er en stormakt og skal det settes eksempler så synes jeg det er bra å gjøre det på den måten.

Alle land som motarbeider fred, terrorisme, og kjernefysiske våpen må tas.

Vi kan ikke sitte på rompa i 50 år og si: kjære snille deg også plutselig bli overrasket om Norge eller et annet land ligger nedbomba.

Usa gjør det som andre land ikke tørr og har midler til.

Det nytter ikke å sitte i stua og gråte over menneskene som ble drept 11 sep i fjord og tro at deres fedreland ikke skulle komme med en reaksjon.

Hvis man lar være å gjøre noe , så tror motparten at det var lett som smør og vil fortsette med terroren.

Og ikke kom å si at det går ann og prate sivilisert med disse ørkenboerne.

Dem er hjernevaska hele gjengen, ødelagt fra barnsben,

Så jeg synes virkelig at det er bra at vi knuser dritten.

Hanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boikotte USA ?

For at de våger å ta et oppgjør mot terrorismen - og ikke gjør som så mange andre - tror at det nytter å løse all verdens problemer med snakk. Nei, den eneste måten å få bukt med terrorisme og "galne" statsledere, som bl.a. Saddam Hussein, er å bruke makt for å fjerne disse og innføre demokrati.

Jeg for min del grøsser med tanken på hva disse galne statslederne kan finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke tenke på konsekvensene hvis Gore hadde stukket av med seieren i valget. Etter 11/9 ville han fått den store skjelven og bønnfalt de islamske fundamentalistene om å være snille med oss..

Bush er i allefall LITT av en handlingens mann. Problemet med Bush er at han er for stor i kjeften i forhold til det han gjør. Han gjør for lite i kampen mot terror, ved ikke å stille ultimatum til andre stater som sponser terror. Dermed blir det bare prat..prat..prat.. - helt til det smeller igjen.

Bush blander også forsvaret av de vestlige verdiene inn i en religiøs pakke som ikke er bra. Problemet med dette er at all religion hviler på TRO og at fundamentalistene også begrunner sine handlinger ut fra tro. Det vi må gjøre er å henvise til fornuften og hva den dikterer, ikke til overtro og religiøs mystisisme.

Hvis jeg sier at jeg har hatt en åpenbaring og du sier du har hatt en annen type åpenbaring så er kommunikasjon og bevis en umulighet. Den eneste måten man da kan få den andre parten "med på" sitt lag er ved å klubbe han ned eller tvinge vedkommende på andre måter. Når man forkaster fornuften har man bare èn annen mulighet: å tvinge sitt syn på andre med makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...