Gå til innhold

Menn: Er samleie alltid deiligere enn å runke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kan det å runke måle seg og i visse tilfeller faktisk være deiligere enn samleie? Har dere hatt muligheten til samleie, men valgt å runke isteden?

Anonymkode: e387c...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting kan måle seg med samleie med en godt voksen kvinne! For en nytelse!. Runker ofte, men blir ikke det samme!

Gutt på 16

Anonymkode: db94e...a48

• Liker 3
Skrevet

Som en mann uten hell hos kvinner så får jeg mer ut av en runk en og dra på byen på jakt etter ett ons. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller kan det å runke måle seg og i visse tilfeller faktisk være deiligere enn samleie? Har dere hatt muligheten til samleie, men valgt å runke isteden?

Anonymkode: e387c...494

Mhm ja mange ganger valgt å runke fremfor samleie. Samleie er deilig men ikke såå deilig. Liker bedre å slikke eller bli runket og sugd. Men det varierer alt på hvilken person man har samleie med og andre faktorer.😊

Anonymkode: da5f5...d85

• Liker 2
Skrevet

Synes faktisk sex er oppskrytt. Bli sugd er derimot deilig. Synes alt før man kommer til sex er bedre enn sex. Suge, slikke bare det å kose med hverandre. 

Så ja, ta seg en runk kan være bedre enn sex. 

Anonymkode: ae1b5...b0b

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Som ren fysisk tilfredsstillelse er runking så bra som noe, men gir ikke den intimiteten og varmen som sex i et kjærlighetsforhold gir.

Skrevet

En orgasme er en orgasme, men bortsett fra de få sekundene den varer er samleie bedre. I tillegg til den fysiske biten gir det dessuten mental tilfredsstillelse, så totalt sett er forskjellen enorm.

Anonymkode: 0a55a...188

• Liker 5
Skrevet

Som han sa Finnmarkingen - "Æ like no bæst å pul, då træffe man ialljfallj folk"  

God sex (med en moden kvinne) kan ikke sammenlignes med runking, men dårlig og kjedelig sex kan.

Anonymkode: 97804...506

• Liker 26
Skrevet

Sex er ikke bare sprut og noen krampetrekninger. Elsker den fysiske og mentale kontakten som et samleie gir. Elsker å gi henne orgasme etter orgasme. For til slutt å sprute henne så full at hun må gå med truse-innlegg hele neste dag.  

Anonymkode: 5e469...fb0

• Liker 7
Skrevet

Å knulle er alltid bedre. Men, det forutsetter at dama er trang. 

Anonymkode: 86100...cab

• Liker 2
Skrevet

Av og til er en runk det beste og av og til er sex det beste. Penetrering alene gjør jeg fordi dama setter pris på det. Det er ikke noe jeg må ha liksom. Suging og slikking er mye bedre sett igjennom mine øyne. Men klart hvis dama rir så kan det være veldig godt. Misjonær gjør jeg for å terge litt eller vise henne hvor mye jeg liker henne. Ser henne dypt inn i øynene. Mere en begjerende stilling enn nytelse for min del. 

Det samme gjør jeg hvis jeg slikker. Da kan jeg ha øyekontakt som er veldig pirrende. 

Men som sagt for damas del penterer jeg gjerne.

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex er ikke bare sprut og noen krampetrekninger. Elsker den fysiske og mentale kontakten som et samleie gir. Elsker å gi henne orgasme etter orgasme. For til slutt å sprute henne så full at hun må gå med truse-innlegg hele neste dag.  

Anonymkode: 5e469...fb0

😂😂😂 Truseinnlegg.. i 70-åra hun eller?

Anonymkode: 8920e...f76

• Liker 4
Skrevet

🤪Bedre med en god runk enn ett dårlig pul‼️

Skrevet

Det er ikke sammenlignbart...

Skrevet

Sex er jo selvsagt bedre. 

Skrevet
13 minutter siden, Skruf#2 skrev:

🤪Bedre med en god runk enn ett dårlig pul‼️

Skal godt gjøres. Damer får bare ødelagt om de er helt crazy eller begynner å gnåle på en negativ måte underveis (opplevd i ett tilfelle). 

Skrevet

Det er jo en stor forskjell. Et runk er egoistisk. Bare for meg. Samleie er å dele nytelse. For min del er det klart deiligst med samleie. Men her er det også noen andre faktorer som spiller inn. Stress kan sørge for at menn prioriterer et runk. De har egentlig ikke lyst på sex, men trenger å roe seg ned med en orgasme. Dersom samleie oppfattes som en hard økt for å få henne til å komme, og han får følelsen av at alt handler om henne, kan også et runk være velkomment etterhvert. Usikkerhet er også en faktor som kan spille inn. Følelsen av nederlag. Dårlige tilbakemeldinger. Frustrasjon. 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂 Truseinnlegg.. i 70-åra hun eller?

Anonymkode: 8920e...f76

Dagens... Du veit at truseinnlegg er noe de aller fleste jenter har med seg sånn omtrent OVERALT?

En ting er sånne innlegg gamle damer bruker pga urinlekkasje. Vi yngre har mensen, utflod og ja - sæd som kan søle noen timer etterpå. 

Sånn, så var du også opplyst:)

• Liker 29
Skrevet

Jeg bruker å surre et strikk rundt overarmen før jeg skal runke. Da sovner armen og handa mi, og det gir den rette  daue følelsen som minner om fitte.

Faen noe så dumt som disse trådene.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ofte sittet bitter og lurt på hvorfor de som delvis playet meg (altså gitt uttrykk for at de liker meg når de overhode ikke gjør det) har typ kjørt bil i 2 timer for å møte meg for sex, eller kommet til ubeleilige tider som har gått utover arbeidsdagen deres, når de bare kan runke istedet? Er så utrolig rart, streve og appåtil møte noen man ikke liker, selv om som noen skriver en runk nesten like digg. Er jo annerledes for oss kvinner, jeg trenger en pikk for maks nytelse så jeg hadde i det minste hatt en god grunn for alt dette styret. 

Anonymkode: f2ae3...00c

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...