Gå til innhold

Til deg som har gjort IVF: Kjøpte dere et forsøk eller tre-pk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig usikker. Har en venninne som mener man bare bør kjøpe et forsøk og heller satse på frysforsøk utifra det. Hører gjerne andres erfaringer og tanker her.

Anonymkode: 46a4e...9e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte trepakning. Da har man ikke like mye stress på seg. 

Anonymkode: 8ada0...f20

Skrevet

Gjorde som venninnen din. Jeg ble gravid på første innsett, og har 4 på frys, så for oss fungerte det bra :)

Anonymkode: 58741...a99

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så utrolig usikker. Har en venninne som mener man bare bør kjøpe et forsøk og heller satse på frysforsøk utifra det. Hører gjerne andres erfaringer og tanker her.

Anonymkode: 46a4e...9e3

Vi må nå gå over til ivf hos det private da vi har brukt opp alle forsøkene i det offentlige. Og av erfaring i det offentlige så fikk vi aldri gode nok egg til frys, så for vår del går vi rett på å kjøp 3 pk.

Anonymkode: 5762a...9cf

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare brukt det offentlige, men ble først varig gravid på deg siste fryseinnsettet på runde 2 (totalt har vi hatt 11 innsett).

Anonymkode: 2850e...cbb

Skrevet

3-pakk, brukte alle 3. Det ble tre fersk-innsett av til sammen 4 embryo, 1 mistet i første trimester, 1 barn. Fra det første forsøket fikk vi 2 på frys, så i teorien er det mulig at det første forsøket egentlig hadde lyktes, dessverre ønsker min mann ikke flere barn. 

Vi fikk beskjed at litt under halvparten av syklene gir gode nok embryoer for frys.

Anonymkode: bf038...035

Skrevet

Kjøpte trepakning. Det var ikke lønnsomt. :ler: Fått to barn fra ett egguttak (og til sammen tre forsøk). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...