Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to vennegjenger. Ene gjengen liker å feste i form av å drikke en del, gå ut på byen (plasser jeg egentlig ikke liker) og de liker å prate mye mer om private ting jeg ikke liker så godt. Feks sex, dating, mye mas om jeg har møtt noen, drikkeleker som ofte igjen går ut på sex. Jeg er litt privat av meg og liker ikke prate så mye om slikt. I såfall mer i fortrolighet når vi prater en hverdag. Ellers blir det også ofte til at disse festene utvider seg med venner av venner. Sånn sosialt så er det noe jeg ikke synes er så gøy. Jeg fungerer best sammen med kjente, og ikke alt for store samlinger. Kanskje bittelitt sosial angst? 

Andre gjengen er motsatt. Roligere. Drikker litt vin og er oftere hjemme hos hverandre. Spiller, ser film, prater om mye forskjellig, men ikke for mye utfordrende spørsmål osv. Mer rom for å dele kun det man ønsker. 

Det jeg lurer på er om det er ok å droppe fester med første gjeng? Være med de når vi finner på ting hvor jeg føler meg litt mer hjemme? Til nå har jeg brukt unnskyldninger. Men kanskje jeg bør være mer direkte? Si jeg ikke liker å feste for hardt og gå ut på byen? Jeg vet de egentlig vet dette, men tror ikke de helt forstår. Synes det er fint å være med de ellers når vi går tur, spiser middag sammen osv.

Anonymkode: 3ff67...f30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det greit. Du velger selv hva du vil bli med på.

• Liker 2
Skrevet

Hei trådstarter! 

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...