Gå til innhold

Hvor mye varmere enn normalt har vinteren vert hos deg? Her ligger den 9,3 grader over normalen, tragisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kan si at det ikke skjer klimaendringer etter denne vinteren?? Her pleier det å være full vinter og mye kulde, mens vinteren hittil har vert rene våren. Bor i innlandet fylke, så her skal det være snø og kaldt på denne tiden, mens nå er det ikke snø men kun litt is enkelte steder, hva må skje før noe Blir gjort? 

Biler må forbys, fly må forbys, mobiler og annen teknologi må forbys, alle unødvendige fabrikker må også forbys, altså de som produserer unødvendige ting som ting til biler produksjon av teknologiske gjenstander, egentlig trenger vi ikke noen fabrikker i det heletatt. Alt som skader miljøet må forbys i dag, rekker ikke å vente til i morgen!!!!!!!!!!!!!!!! 

Selv om de fleste driter i klimaet og i miljøet så gjør IKKE jeg det!!!!!!!! 

Anonymkode: a8054...6fc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal jeg gjøre noe når det er en fyr i Kina som ikke gjør noe?

Anonymkode: 41237...6b6

Skrevet

Send bare mildværet hit du, jeg er drittlei av å måke snø nå.

Anonymkode: e60a0...65f

Skrevet

Det var litt i overkant hysterisk. 

Skrevet
På 24.1.2020 den 10.56, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal jeg gjøre noe når det er en fyr i Kina som ikke gjør noe?

Hvilken logikk er dette? 

På 24.1.2020 den 10.58, AnonymBruker skrev:

Send bare mildværet hit du, jeg er drittlei av å måke snø nå.

Anonymkode: e60a0...65f

Hvor bor du da? Finnmark? Jeg kunne gjerne byttet med deg 👍

På 24.1.2020 den 10.58, Bunuel skrev:

Det var litt i overkant hysterisk. 

Nei, kan aldri bli hysterisk nok, er allerede langt på overtid 

Skrevet

6-8 grader

Skrevet

Her hvor jeg bor har snøklokkene begynt å blomstre, men jeg bor på et mildt sted hvor det sjelden er snø eller minusgrader. 

Anonymkode: 24076...d3c

Skrevet

I januar i fjor hadde vi flere meter snø, måtte måke hver dag, flere ganger om dagen. 
Klimaemdringene skjer ikke fra år til år. 

Neste år kan det være full vinter igjen. 

Anonymkode: cc7f2...5f8

• Liker 1
Skrevet
På 24.1.2020 den 5.15, AnonymBruker skrev:

Hvem kan si at det ikke skjer klimaendringer etter denne vinteren?? Her pleier det å være full vinter og mye kulde, mens vinteren hittil har vert rene våren. Bor i innlandet fylke, så her skal det være snø og kaldt på denne tiden, mens nå er det ikke snø men kun litt is enkelte steder, hva må skje før noe Blir gjort? 

Biler må forbys, fly må forbys, mobiler og annen teknologi må forbys, alle unødvendige fabrikker må også forbys, altså de som produserer unødvendige ting som ting til biler produksjon av teknologiske gjenstander, egentlig trenger vi ikke noen fabrikker i det heletatt. Alt som skader miljøet må forbys i dag, rekker ikke å vente til i morgen!!!!!!!!!!!!!!!! 

Da må du gjerne slutte å bruk fly, biler etc. Jeg kommer ikke til å gjøre det, det vil ikke ha noe å si når millioner eller milliarder av mennesker i andre land fyrer med kull slik de gjør i Kina som slipper ut mer enn vi noengang vil kunne kutte.

Anonymkode: 04521...b6b

Skrevet

Alt dette skal forbys mener du, men du bruker internett for å fortelle om det? Hvordan kommer du deg på internett og hva skulle du gjort uten internett og pc eller mobil til å bruke internett? Du hadde ikke hatt annet enn en såpekasse og stå på gatehjørnet med etter det, og skrike ut dine meninger til forbipasserende.

Anonymkode: 91572...2d6

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må du gjerne slutte å bruk fly, biler etc. Jeg kommer ikke til å gjøre det, det vil ikke ha noe å si når millioner eller milliarder av mennesker i andre land fyrer med kull slik de gjør i Kina som slipper ut mer enn vi noengang vil kunne kutte.

Anonymkode: 04521...b6b

Ja vi er enige. Hvorfor skal jeg bry meg når en i Kina ikke gjør det? Hiver alt søppel rett ut i hagen. Plukker ikke opp før han i Kina gjør det!!!

Skrevet

Idiot!!!! Dette har ikke noe som helst klima å gjøre! Se til å les deg opp på hva som skjer atmosfæren denne vinteren! Det er langt i fra unormalt. Selv meteorologene sier det har ikke sammenheng! Hvorfor hadde Oslo en helt normal vinter 2017-18? Hvorfor var det bare ei møkkete stripe med snø som de konkurerte på i Falun i 1989? Slik vintre har det vert før, og det vil komme flere. Og det av både kalde/snørike/varme vintre. 

Anonymkode: b3a7b...d49

Skrevet

klokken er 21.21 og gradestokken viser 3 grader (Stavanger). synes det er kaldt jeg.

Anonymkode: decf7...48d

Skrevet

Her på forumet henger bare klimafornektere, så du får ingen medhold i bekymringen din. 

Anonymkode: da38a...9b0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...