AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 «Ikke fordrive deres eget folk!» Sterkt intervju med mor og hennes barn om gjengvold og grov sjikane. En svensk mor og hennes to barn snakker ut om en hverdag fylt med angst, trusler og sjikane. "Som forelder slipper man ikke ut barna sine, ikke jeg, ikke her." Anonymkode: abee2...077 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 Veel, jeg så ikke videoen nå, men de aller fleste svensker jeg møter snakker ikke mer om problemene de har med innvandring enn det nordmenn gjør, og folk i Malmø synes ikke det er så ille som det blir vist på nyhetene osv. osv. De er flere enn oss, og de har flere byer lengre sør enn oss. Noe mer uro på grunn av det, men er ikke store forskjjelen på de nordiske landene sånn som jeg forstår de jeg prater med i hvertfall. Anonymkode: 0591d...458 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 Nok av vold og sjikane i hvite parforhold og jeg vil si hvite menn er minst like sjikanerende mot damer som det brune er. De bare skjønner det ikke selv pga white male privelege Anonymkode: 21e3a...bff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå