AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Jeg skal være alene hjemme i morgen kveld. Jeg blir ofte så opptatt av å utnytte tiden max at jeg blir overveldet og stresset og ikke kommer til det punktet der jeg får kost meg og slappa av. Tips til dette? Og så lurer jeg på mat. Vil ha det enkelt, men smakfullt, er glad i "savory" mat (hva heter det egentlig på norsk?). Anonymkode: 6d030...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 Ingen forslag? Anonymkode: 6d030...e8b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 Skremmende at du må ha tips egentlig. De fleste hadde vel gledet seg til dette, klart å aktivere seg selv. Enten de lå på sofaen eller noe annet. Anonymkode: b9431...290 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #4 Skrevet 24. januar 2020 Om du forklarer hva du mener med savory så er det litt enklere å gi tips. Anonymkode: 75293...0e3
Hr. Aktiv Skrevet 24. januar 2020 #5 Skrevet 24. januar 2020 Jeg hadde fikset meg biffsnadder med tilbehør. Pepsi Maxen har blitt lagt i fryseren 2 timer før. Spist og drukket litt, så hadde det blitt youtube eller en film på tv (storskjerm) med potetgull og ennda mere Pepsi Max. Beina så høyt som mulig mens man hører knitringen av den brennende veden i peisen diskret i bakgrunnen. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #6 Skrevet 24. januar 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg hadde fikset meg biffsnadder med tilbehør. Pepsi Maxen har blitt lagt i fryseren 2 timer før. Spist og drukket litt, så hadde det blitt youtube eller en film på tv (storskjerm) med potetgull og ennda mere Pepsi Max. Beina så høyt som mulig mens man hører knitringen av den brennende veden i peisen diskret i bakgrunnen. Hvorfor drikker du pepsi max OG spiser potetgull? Du som er treningsfreak. Skuffende, sukk. Anonymkode: b9431...290
Hr. Aktiv Skrevet 24. januar 2020 #7 Skrevet 24. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor drikker du pepsi max OG spiser potetgull? Du som er treningsfreak. Skuffende, sukk. Anonymkode: b9431...290 Fordi jeg har lyst på. Quite enkelt. Fordi om man trener så bør man ikke slutte å leve. Det er en fin balansegang dette der mange feiler og det stygt. 1
Gjest Forumhei Skrevet 24. januar 2020 #8 Skrevet 24. januar 2020 Hva har det med trening å gjøre? tenker du på kalorier?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #9 Skrevet 24. januar 2020 Jeg trener som bare f!!.. men i morgen skal jeg ha smågodt🍾🥂. I dag spiste jeg burger😍. Anonymkode: 2675d...dfe
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #10 Skrevet 24. januar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Skremmende at du må ha tips egentlig. De fleste hadde vel gledet seg til dette, klart å aktivere seg selv. Enten de lå på sofaen eller noe annet. Anonymkode: b9431...290 Skremmende å spørre om tips? Hvorfor det? Leste du egentlig hva jeg skrev i avsnittet før jeg spurte om tips? Hva jeg faktisk spør om tips til? Anonymkode: 6d030...e8b
Krok1 Skrevet 24. januar 2020 #11 Skrevet 24. januar 2020 Må vel egentlig bare le, det er bare på KG man begynner å krangle om hvorvidt folk som trener kan spise potetgull, når spørsmålet er tips til fredagskos og avstressing. Trådene blir altså ikke ryddet for usakligheter 😛 Nå fikk jeg lyst på biffsnadder selv! Tenn noen lys, med duft om du liker, fyr i peisen, pust dypt. Skriv en liste over alt du kjenner du får behov for å gjøre. Velg én ting. Kanskje du kan planlegge konkret for de andre tingene? 1
bib_84 Skrevet 24. januar 2020 #12 Skrevet 24. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal være alene hjemme i morgen kveld. Jeg blir ofte så opptatt av å utnytte tiden max at jeg blir overveldet og stresset og ikke kommer til det punktet der jeg får kost meg og slappa av. Tips til dette? Og så lurer jeg på mat. Vil ha det enkelt, men smakfullt, er glad i "savory" mat (hva heter det egentlig på norsk?). Anonymkode: 6d030...e8b Jeg har det på samme måte etter at jeg fikk barn 🙈 det som er viktig for meg er at husarbeidet er unnagjort. Så tenner jeg lys, setter på musikk og setter på peis på tv’n (Netflix) mens jeg lager mat. Så er det god mat, godis og brus - og enten bok eller TV-serie 1
godfisk Skrevet 24. januar 2020 #13 Skrevet 24. januar 2020 Jeg ville blåst i husarbeidet, hørt på musikk mens jeg laget en capresesalat og stekte en biff, og så sett et par episoder av en god serie og drukket et glass vin mens jeg spiste.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #14 Skrevet 24. januar 2020 Hadde tatt en deilig dusj, med skrubb av kropp og ansikt. Så tatt på en ansiktsmaske mens jeg lagde en enkel middag. Pasta med pesto er enkelt og godt. Hadde også lagt frem godteri og snacks, tenkt levende lys, satt på en film eller serie, funnet frem litt håndarbeid. Anonymkode: 51b8d...ffd
annebanane Skrevet 24. januar 2020 #15 Skrevet 24. januar 2020 Hadde sett film og serier hele kvelden. Lagd en hevefri pizza med alt jeg liker best som andre vanligvis ikke vil ha, for så å ligge på sofaen som et slakt i det mest behagelige jeg har av klær. Alt annet kan vente.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #16 Skrevet 26. januar 2020 Har vært alene i kveld jeg og. Hdde kjøpt inn kyllingvinger og pizza og sett på spennende film på tv. Money monsters eller noe Slapper av da men blir stresset nå når jeg skal legge meg Anonymkode: fa415...da3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #17 Skrevet 27. januar 2020 Sørger for at huset er ryddig og rent, og at jobbmailen er ajour. Ellers setter jeg automatisk i gang med å jobbe med et eller annet. Lager meg alltid poke-bolle. Eller hender jeg tar med meg take-away sushi, eller dumplings. Tar gjerne 1-2 glass vin for å senke skuldrene ekstra. Så tar jeg enten og leser en bok, klikker meg rundt på youtube, eller setter på en serie jeg vet jeg kan forsvinne helt inn i. Eller jeg leter i oppskrifter, kan sitte i timesvis å finne nye retter, og sette opp middagsplaner. Anonymkode: 254b1...5be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå