Gå til innhold

Liker du (som kvinne) smaken av deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor vanlig det er å like smaken av seg selv? Elsker å kysse en fyr som har gått ned på meg. Mange venninner orker ikke tenke tanken på å kysse etter oralsex, og jeg vet mange menn ikke ønsker å kysse når de har fått en bj. 

Nysgjerrig på deres meninger! 

Kvinne 30

Anonymkode: 65536...7df

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kysser etter at noen har gått ned. Har egentlig aldri kjent noen smak. Jeg har egentlig glemt at de gikk ned på meg. Så, kanskje jeg ikke smaker så mye. Jeg vet rett og slett ikke. 

Anonymkode: 6e68f...7a6

• Liker 2
Skrevet

De damer jeg har hengt med har 70% ikke kysset etter oralsex. De har heller ikke utført oralsex så veldig mange ganger. 

De ville jo forøvrig ikke sprutes på heller så. Går vel hånd i hanske dette. 

Selv har jeg ikke noen problemer med å kysse etter sånn eller slik. 

Skrevet

Jeg liker smaken av meg selv, det smaker ikke noe spesielt, bittelitt bare og lukter ikke, så jeg kliner etter oral ja. 

Anonymkode: 5c2a8...0a2

• Liker 3
Skrevet

Kliner ikke etter oral, tar heller ikke bj etter at han har vært inne i meg.

Anonymkode: 0d561...425

Skrevet

Synes kvinnekjønn smaker godt, så det gjør sikkert jeg og 😊

Anonymkode: 47a4e...c48

Skrevet

Nei

Anonymkode: 3a95b...8c1

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg liker smaken av meg selv og elsker å kysse etter at han har slikket meg! Og så lukter jeg veldig godt. Så det hender jeg lukter og smaker på mine egne fingre etter å ha tatt på meg selv! Noen flere som gjør som meg?

Anonymkode: 69ff5...df6

• Liker 5
Skrevet

Ja. Jeg elsker faktisk at han lukter og smaker av mitt underliv. Suger gjerne når han har vært inni meg, kliner gjerne når han har gått ned på meg. Det føles intimt, og jeg slutter liksom ikke med å forundre meg over hvor sexy jeg smaker på hans lepper og penis. 

Det er imidlertid kun på ham jeg kunne tenke meg å smake det. Har aldri følt meg fristet til å ta finger ned dit og så smake. 

Anonymkode: 25640...24c

• Liker 4
Skrevet

Ja. Elsker å kline med menn etter de har slikket meg. 

Anonymkode: f1b85...eed

• Liker 3
Skrevet

Hilsen gammal gris på 58, skjønner ikke at folk svarer på slike tråder, veldig mye stygt her inne, lureri og folk går på.

Ta deg en bolle ts-

:link:

Anonymkode: 9f730...182

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor vanlig det er å like smaken av seg selv? Elsker å kysse en fyr som har gått ned på meg. Mange venninner orker ikke tenke tanken på å kysse etter oralsex, og jeg vet mange menn ikke ønsker å kysse når de har fått en bj. 

Jeg vet ikke om det er vanlig, kanskje det er jeg som er uvanlig. Jeg smaker på begge sortene, både kuksafta og sæden, kvinnene har jo fittesaft og utflod....

Safta eller glidemiddelet smaker det samme hos begge kjønn, nesten ingenting, bare litt salt.

Sæden smaker sukkersalt og gir en lang ettersmak nede i svelget, og er veldig klisset, utfloden smaker nesten det samme bare litt mindre smak og glir rett ned uten ettersmak...

Synes det er så fantastisk å se at kvinner liker at vi kysser etterpå uansett, ifra hvilken safter det kommer av. Slikke fitte og suge kuk er jo nesten det samme når det gjelder smak, og jeg elsker det. Uten å få slurpe i meg kvinnens safter har sex fått mindre betydning. Tillitsærklering at man virkelig elsker personen synes jeg. De som sier usj og æsj, vet jo ikke hva de snakker om, og kan umulig være steinkåt😉

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg vet ikke om det er vanlig, kanskje det er jeg som er uvanlig. Jeg smaker på begge sortene, både kuksafta og sæden, kvinnene har jo fittesaft og utflod....

Safta eller glidemiddelet smaker det samme hos begge kjønn, nesten ingenting, bare litt salt.

Sæden smaker sukkersalt og gir en lang ettersmak nede i svelget, og er veldig klisset, utfloden smaker nesten det samme bare litt mindre smak og glir rett ned uten ettersmak...

Synes det er så fantastisk å se at kvinner liker at vi kysser etterpå uansett, ifra hvilken safter det kommer av. Slikke fitte og suge kuk er jo nesten det samme når det gjelder smak, og jeg elsker det. Uten å få slurpe i meg kvinnens safter har sex fått mindre betydning. Tillitsærklering at man virkelig elsker personen synes jeg. De som sier usj og æsj, vet jo ikke hva de snakker om, og kan umulig være steinkåt😉

Faen så ekkel du er!! Ta deg en bolle i stedet!!

Anonymkode: 6878a...4b7

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er ekkelt for dem som ikke vet hva kvinner setter pris på😂

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 6878a...4b7

Hva er så ekkelt? 

Anonymkode: 6e68f...7a6

• Liker 2
Skrevet

Er du ikke ren nok til å smake deg selv, burde ikke han gjøre det heller ! Hygiene er et must, og at man viser at man liker alt ved hverandre under sex, er et must.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hundemamma97 skrev:

Er du ikke ren nok til å smake deg selv, burde ikke han gjøre det heller ! Hygiene er et must, og at man viser at man liker alt ved hverandre under sex, er et must.

Aaah, musikk i mine ører, du har iallefall forstått det. Jeg smaker også på maten før jeg serverer, det er fordi jeg vil at maten skal være god😉

Skrevet

Ja, kysser han selv on han har vært der nede. Men synes ikke det smaker verken godt eller vondt. Synes han lukter litt annerledes. Men kysser seff forde :) 

Anonymkode: dd4ab...087

• Liker 1
Skrevet

Liker og liker, jeg misliker det hvertfall ikke. Forventer at vi kliner etter oralsex når oralsexen er en del av en lengre seanse. Det gjelder også klining etter jeg har sugd han. Når jeg var yngre møtte jeg en eller to gutter som ble sånn ehhh og ga uttrykk for at de syns det var ekkelt å kline etter bj men det er barnslig og teit. Både fordi det ødelegger stemningen sykt å ikke kline mer og fordi når jeg skal tåle smaken får søren meg dem og 😂

Anonymkode: 78008...4a2

• Liker 2
Skrevet

Det gjør meg absolutt ingenting å kysse/kline etter han har slikket eller jeg hsr sugd. Ofte stikker han en finger eller to inn, og fører de opp til munnen min etterpå. Deilig er det

Anonymkode: 88058...5bd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...