Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har brukt denne kremen i 4 uker nå og den gir meg ikke nok fukt. Er det noen som har tips om en krem fra the ordinary som gir mer fukt men som ikke tetter porene?

Jeg bruker også Squalane-oljen som visstnok skal gjøre huden fuktigere ved å skape en barriere på huden, men den føler jeg meg bare enda tørrere av etter bruk. 

Anonymkode: 2efbd...021

Jeg blander denne med olje og/eller squalene. De to sistnevnte kjøpte jeg fra The Inkey List - liker de veldig godt!

Men en viktig ting jeg gjør som utgjør stor forskjell på fukt og glød er å påføre en essens/vandig greie først.

Nå bruker jeg Dr Ceuracle kombucha. Tror ikke TO har noen produkter i den retning jeg kan anbefale dessverre. Men for meg er fuktgivende essens megaviktig steg.

Skrevet

Niacinmide-serumet har vært helt fantastisk for min del. Hadde masse kviser, som forsvant innen et par uker etter at jeg begynte å bruke serumet. Kvisene har ikke kommet tilbake. Jeg legger det på hver kveld. Superfornøyd. 

Hyaluronserumet likte jeg ikke. 

Anonymkode: 94815...315

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tusen takk for svar @Roci😊 Da prøver jeg Amino Acids + B5.
Hvilken solbeskyttelse bruker du?

Anonymkode: 2efbd...021

Jeg liker solproduktene fra Ultrasun og EVY Technology, men du må selv finne ut om de passer for deg.

Skrevet

Da jeg begynte å bruke niacinadamide 10% + zinc 1% så hjalp den meg med blackheads, men nå er det tilbake til sånn det var før selv om jeg fortsatt bruker den  🤷‍♀️

Anonymkode: 2a2ba...8b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da jeg begynte å bruke niacinadamide 10% + zinc 1% så hjalp den meg med blackheads, men nå er det tilbake til sånn det var før selv om jeg fortsatt bruker den  🤷‍♀️

Anonymkode: 2a2ba...8b3

Niacinamide kan bidra til å balansere talgproduksjonen og forebygge hudormer/blackheads, som består av overskuddstalg og døde hudceller.Den mørke fargen skyldes at disse talgproppene oksiderer. Du kan forsøke et produkt med BHA (salisylsyre) som løser opp hudormene og også bidrar til forebygging, gjerne i kombinasjon med niacinamide.

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet
Roci skrev (På 2.2.2022 den 12.58):

TO har kun den ene fuktighetskremen. Brukte du oljen alene eller over kremen? Selve oljen er ikke fuktighetsgivende, men fuktighetsbevarende. Det betyr at du må benytte krem og/eller serum som gir fukt først, og deretter bruke oljen for å skape den beskyttende barrieren.

Er på let etter noe fuktighetsgivende som kan kombineres med retinsyre. Bruker CeraVe Moisturizing Lotion (har CeraVe Cream også) og squalene-olje fra The Ordinary - trodde denne var fuktighetsgivende, men ser du skriver den er fuktighetsbevarende. Trenger noe som er fuktighetsgivende ettersom jeg nylig har begynt med retinsyre og ser at huden har begynt å flasse litt. Har du noen tips?😊

Anonymkode: 72b7a...6ff

Skrevet
AprilLudgate skrev (På 2.2.2022 den 16.47):

Jeg blander denne med olje og/eller squalene. De to sistnevnte kjøpte jeg fra The Inkey List - liker de veldig godt!

Men en viktig ting jeg gjør som utgjør stor forskjell på fukt og glød er å påføre en essens/vandig greie først.

Nå bruker jeg Dr Ceuracle kombucha. Tror ikke TO har noen produkter i den retning jeg kan anbefale dessverre. Men for meg er fuktgivende essens megaviktig steg.

Bruker du fremdeles Dr Ceuracle Kombucha? Skulle gjerne hatt et fuktighetsgivende serum som kan kombineres med retinsyre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bruker du fremdeles Dr Ceuracle Kombucha? Skulle gjerne hatt et fuktighetsgivende serum som kan kombineres med retinsyre.

Ja, den er en stayer - elsker den :) 

Men serum er det ikke, det er en tynn essens :) 

• Hjerte 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (4 timer siden):

Ja, den er en stayer - elsker den :) 

Men serum er det ikke, det er en tynn essens :) 

Den må jeg prøve - takk for svar😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...