AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Er det flere her som blir trigget av å få kjeft, typ å bli skreket til? Jeg blir livredd og kan føle meg i skikkelig fare. Helt forferdelig skremmende å bli utskjelt. Har opplevd dette en del i oppveksten, men fått unnskyldning fra den personen som gjorde det. Likevel sitter det i at jeg blir redd om noen er tydelig sint, altså om det går over en viss grense med høylytt kjefting f.eks. Skvetter også fort av høye eller brå lyder. Flere som blir direkte redd av å få kjeft? Anonymkode: e4d69...09e
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det flere her som blir trigget av å få kjeft, typ å bli skreket til? Jeg blir livredd og kan føle meg i skikkelig fare. Helt forferdelig skremmende å bli utskjelt. Har opplevd dette en del i oppveksten, men fått unnskyldning fra den personen som gjorde det. Likevel sitter det i at jeg blir redd om noen er tydelig sint, altså om det går over en viss grense med høylytt kjefting f.eks. Skvetter også fort av høye eller brå lyder. Flere som blir direkte redd av å få kjeft? Anonymkode: e4d69...09e Jeg er ekstremt konfliktsky og er alltid redd for å få kjeft (feks på jobb, men har aldri skjedd), eller at kjæresten er sur på meg. Hadde en mamma som alltid kjeftet og var sur. Klem til deg❤️ Anonymkode: d2872...352
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det flere her som blir trigget av å få kjeft, typ å bli skreket til? Jeg blir livredd og kan føle meg i skikkelig fare. Helt forferdelig skremmende å bli utskjelt. Har opplevd dette en del i oppveksten, men fått unnskyldning fra den personen som gjorde det. Likevel sitter det i at jeg blir redd om noen er tydelig sint, altså om det går over en viss grense med høylytt kjefting f.eks. Skvetter også fort av høye eller brå lyder. Flere som blir direkte redd av å få kjeft? Anonymkode: e4d69...09e Jeg er ekstremt konfliktsky og er alltid redd for å få kjeft (feks på jobb, men har aldri skjedd), eller at kjæresten er sur på meg. Hadde en mamma som alltid kjeftet og var sur. Klem til deg❤️ Anonymkode: d2872...352
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 Voksen og redd for kjeft 🙋🏻♀️haha.. Neida, men jo. Det ligger nok bunnet mye i barndommen. Mye kjeft, høylytt og fysisk kjefting. Fysisk som i at vegger ble slått hull i og ting fløy veggimellom. Så om noen hever stemmen til meg i dag, så får jeg klump i halsen Anonymkode: de6fc...60a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 Ja. Liker det svært dårlig. Og blir urolig etterpå! Prøver å unngå det ved å ikke være sammen med ustabile folk eller fremprovosere noe. Er nok litt konfliktsky. Anonymkode: 585bb...66f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå