AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #21 Del Skrevet 25. januar 2020 Jeg har lest innlegget ditt TS, og til å begynne med hadde jeg sympati med deg. Men så kommer På 23.1.2020 den 23.09, Zeena skrev: har stor omsorg kompetanse og er intelligent. På 23.1.2020 den 23.09, Zeena skrev: Jeg er selvreflekterende, positiv, ydmyk, lærevillig og endringsvillig. På 23.1.2020 den 23.09, Zeena skrev: Jeg vet jeg gjør mitt beste. En hyggelig, respektfull kollega er jeg. Du omtaler deg selv kun i positive termer, du virker ikke til å se noen feil eller mangler ved deg selv, eller å ta innover deg at det kan være noe i det som fremkommer fra andre. Istedenfor er det andre som er krenkende, respektløse, lite hensynsfulle, dårlige kollegaer og ledere osv fordi de ikke er enig med deg, forstår deg, gir deg en sjanse. Jeg forstår at du ikke har det greit, og noe av det du skriver stemmer sikkert ifh til din arbeidssituasjon. Men når det hele blir så svart/hvitt, der du er grei, klok, hensynsfull, mens andre er hensynsløse, respektløse og dårlig både som ledere og kollegaer. Ja, da begynner jeg å lure på om saken har flere sider enn du ønsker å se. Anonymkode: c343c...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeena Skrevet 25. januar 2020 Forfatter #22 Del Skrevet 25. januar 2020 2 timer siden, Krakatoa skrev: Dette handler i bunn og grunn om hvordan du er villig til å bli behandlet av andre mennesker. Dessverre er det slik at det er en del mennesker i lederstillinger som rett og slett ikke egner seg som ledere i det heletatt, og de er ikke reflekterte nok til å skjønne selv at de er dårlige ledere. Dette kommer ikke til å bli bedre. Ta vare på deg selv, og søk andre jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeena Skrevet 25. januar 2020 Forfatter #23 Del Skrevet 25. januar 2020 Ja det du sier her er jeg veldig enig i. Hvordan jeg velger å bli behandlet av andre. Tusen takk. Det er for mitt beste uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeena Skrevet 25. januar 2020 Forfatter #24 Del Skrevet 25. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest innlegget ditt TS, og til å begynne med hadde jeg sympati med deg. Men så kommer Du omtaler deg selv kun i positive termer, du virker ikke til å se noen feil eller mangler ved deg selv, eller å ta innover deg at det kan være noe i det som fremkommer fra andre. Istedenfor er det andre som er krenkende, respektløse, lite hensynsfulle, dårlige kollegaer og ledere osv fordi de ikke er enig med deg, forstår deg, gir deg en sjanse. Jeg forstår at du ikke har det greit, og noe av det du skriver stemmer sikkert ifh til din arbeidssituasjon. Men når det hele blir så svart/hvitt, der du er grei, klok, hensynsfull, mens andre er hensynsløse, respektløse og dårlig både som ledere og kollegaer. Ja, da begynner jeg å lure på om saken har flere sider enn du ønsker å se. Anonymkode: c343c...8de Jeg bare ventet på det. Et slikt innlegg. Det er alltid opp til leseren å tolke og dømme det jeg skriver. Jeg velger ikke å fremlegge noe som helst i svart hvitt. Janteloven er ute og går hører jeg. Jeg beskriver meg selv på bakgrunn av hvordan andre opplever meg anonym-skriver. Finner ikke innlegget ditt så seriøst eller til hjelp. Hadde du kjent meg hadde du ikke betvilt mine ord. Da hadde du visst at jeg er et selv reflekterende menneske som tar eierskap for det som er mitt. Da tar du veldig feil av meg. Å bli undervurdert er heller ikke nytt for meg. Det er ikke sånn som du tenker om denne saken skal jeg forsikre. Men trenger ikke overbevise deg. Helt ok. Da får du velge å se meg sånn som du skrev. At jeg bare ser meg selv i et godt lys. Men jeg vet jeg ikke har skyld i hvordan jeg har blitt behandlet. Mangler i meg selv. Interessant ord valg. Sier ikke mer jeg. Leser energien din. Så svarer deg ikke mer om dette her. Har ikke behov for å overbevise deg eller forsvare meg for noe. For du har allerede valgt å dømme meg. Det er farlig å dømme. Du skal ikke tro men vite sies det. Ha en fin dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeena Skrevet 25. januar 2020 Forfatter #25 Del Skrevet 25. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Forrige jobben min hadde jeg i 3 mnd før jeg fant meg en ny en. Jeg sluttet pga jeg ikke ble fortrolig med lederen. Nevnte ikke det på intervju. Sa bare at forrige arbeidssted ikke var som forventet og vinklet samtalen videre på hva jeg kunne bidra med på den jobben jeg søkte. Bytt jobb. Livet er for kort til å ikke trives. Anonymkode: 123a6...0ad Tusen takk for at du delte. Gir meg tanker på hva jeg selv kan gjøre i en jobb søkerprosess videre. Ja du har helt rett. Livet går så fort og det er så viktig hvem du jobber med og hvordan jobb kulturen er. Håper du trives der du er nå anonym. Syns du var flink og modig som turte å slutte. Fikk du raskt jobb? Alt avhenger jo av type jobb utdannelse, geografisk område, nettverk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeena Skrevet 25. januar 2020 Forfatter #26 Del Skrevet 25. januar 2020 På 24.1.2020 den 1.28, AnonymBruker skrev: Det som beskrives her er nyttig for å kontre konstruktiv kritikk, men det å bli kalt inn til møter hele tiden for kritikk på det personlige planet er ikke lenger kritikk, men trakassering. Og da svarer man med hard mynt, noe som kan innebære at man selv kjefter og trakasserer. Anonymkode: bf75f...b3d Jeg svarer ikke med hard mynt. Jeg har aldri kjeftet eller trakassert noen på jobb eller privat. Jeg er en person som er snill, er oppegående og lytter. Holder mye igjen og sier ikke nok i fra. Kom ikke til. Til slutt tenkte jeg at jeg tar til meg og anerkjenner klagerens rett og at det var klagerens opplevelse. Selv om jeg var uenig. Men når det ikke lenger snakkes om reelle faktiske episoder men personlige negative tolkninger om meg. Det er ikke profesjonelt når jeg ikke får faglige uttalelser som jeg kan ta til meg og endre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #27 Del Skrevet 25. januar 2020 3 timer siden, Zeena skrev: Jeg bare ventet på det. Et slikt innlegg. Det er alltid opp til leseren å tolke og dømme det jeg skriver. Jeg velger ikke å fremlegge noe som helst i svart hvitt. Janteloven er ute og går hører jeg. Jeg beskriver meg selv på bakgrunn av hvordan andre opplever meg anonym-skriver. Finner ikke innlegget ditt så seriøst eller til hjelp. Hadde du kjent meg hadde du ikke betvilt mine ord. Da hadde du visst at jeg er et selv reflekterende menneske som tar eierskap for det som er mitt. Da tar du veldig feil av meg. Å bli undervurdert er heller ikke nytt for meg. Det er ikke sånn som du tenker om denne saken skal jeg forsikre. Men trenger ikke overbevise deg. Helt ok. Da får du velge å se meg sånn som du skrev. At jeg bare ser meg selv i et godt lys. Men jeg vet jeg ikke har skyld i hvordan jeg har blitt behandlet. Mangler i meg selv. Interessant ord valg. Sier ikke mer jeg. Leser energien din. Så svarer deg ikke mer om dette her. Har ikke behov for å overbevise deg eller forsvare meg for noe. For du har allerede valgt å dømme meg. Det er farlig å dømme. Du skal ikke tro men vite sies det. Ha en fin dag Du etterspør synspunkter, og lufter en frustrasjon ved din arbeidssituasjon. Når jeg så kommer med motbør, liker du ikke det og går 100% i forsvar, istedenfor å ta deg tid til å summe litt over om det kan være noe i det jeg skriver. Det sier mye om deg. Jeg ønsker deg også en god dag, og håper at tingene ordner seg for deg. Anonymkode: c343c...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #28 Del Skrevet 25. oktober 2021 Hvordan går det, ts? Anonymkode: 1e9ca...f9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robot91 Skrevet 25. oktober 2021 #29 Del Skrevet 25. oktober 2021 Tråden er snart 2 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #30 Del Skrevet 26. oktober 2021 robot91 skrev (9 timer siden): Tråden er snart 2 år gammel. Og? Anonymkode: 1e9ca...f9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #31 Del Skrevet 26. oktober 2021 robot91 skrev (15 timer siden): Tråden er snart 2 år gammel. Det er derfor vi vil høre hvordan det går. Doh. Anonymkode: c17ce...f4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #32 Del Skrevet 14. mars Zeena skrev (På 25.1.2020 den 10.45): Jeg svarer ikke med hard mynt. Jeg har aldri kjeftet eller trakassert noen på jobb eller privat. Jeg er en person som er snill, er oppegående og lytter. Holder mye igjen og sier ikke nok i fra. Kom ikke til. Til slutt tenkte jeg at jeg tar til meg og anerkjenner klagerens rett og at det var klagerens opplevelse. Selv om jeg var uenig. Men når det ikke lenger snakkes om reelle faktiske episoder men personlige negative tolkninger om meg. Det er ikke profesjonelt når jeg ikke får faglige uttalelser som jeg kan ta til meg og endre på. Er i samme situasjon selv. Heldigvis i mitt tilfelle så er det flere som ser det og reagerer veldig. Hvordan gikk det med deg? Anonymkode: 3390d...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå