AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Våre sofaputer er utslitte og vi trenger nye trekk. Størrelsen er 40x60cm, men det er ikke alle butikker som har. Eneste med noenlunde overkommelige priser er IKEA, men de er dørgende kjedelige å se på. Få andre butikker jeg fant har den størrelsen, og noen tar flere hundre kroner for ett trekk...skrekk og gru. Noen her som er mer dreven på interiør enn meg og som kan gi meg tipps? I verste fall ender jeg opp med å sy de selv, men kan godt tenke meg å bruke tiden min på noe mer fornuftig. Anonymkode: c4a18...518
Hollie Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 H&M home har et lite utvalg pynteputetrekk i den størrelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 On 1/23/2020 at 9:10 PM, AnonymBruker said: Våre sofaputer er utslitte og vi trenger nye trekk. Størrelsen er 40x60cm, men det er ikke alle butikker som har. Eneste med noenlunde overkommelige priser er IKEA, men de er dørgende kjedelige å se på. Få andre butikker jeg fant har den størrelsen, og noen tar flere hundre kroner for ett trekk...skrekk og gru. Noen her som er mer dreven på interiør enn meg og som kan gi meg tipps? I verste fall ender jeg opp med å sy de selv, men kan godt tenke meg å bruke tiden min på noe mer fornuftig. Anonymkode: c4a18...518 https://www.bohus.no/search?keyword=putetrekk Anonymkode: 50ef3...676 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå