Gå til innhold

Reservere bord på bar/restauarant når man bare skal drikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg hadde reservert bord for 3 stk på en bar/restaurant til helgen. Planen var å spise og ta noen pils. I etterkant av reservasjonen har planen endret seg noe og vi tenker å droppe å spise og kun pilse. Er det dumt å reservere bord kun for å drikke, eller er det greit? Er redd vi ikke får plass dersom vi ikke har reservert. Samtidig vil jeg ikke være kjip mot stedet og holde av bord når vi "kun" skal drikke. Hva er sosialt akseptabelt her? Takk for svar :)

Anonymkode: fc364...ba0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg hadde reservert bord for 3 stk på en bar/restaurant til helgen. Planen var å spise og ta noen pils. I etterkant av reservasjonen har planen endret seg noe og vi tenker å droppe å spise og kun pilse. Er det dumt å reservere bord kun for å drikke, eller er det greit? Er redd vi ikke får plass dersom vi ikke har reservert. Samtidig vil jeg ikke være kjip mot stedet og holde av bord når vi "kun" skal drikke. Hva er sosialt akseptabelt her? Takk for svar :)

Anonymkode: fc364...ba0

Avbestill bordet er det riktige

Anonymkode: aa2fc...658

• Liker 4
Skrevet

Er det en bar eller restaurant? Restauranter har oftest spiseplikt på kvelden, i hvert fall her jeg bor. Barer som også kan tilby noe spiselig har ikke spiseplikt her. Ville sjekket om det er spiseplikt der.

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er en bar/restaurant kan dere vel sitte i baren? Syns du i det minste burde ringe og spørre om det er spiseplikt eller ikke

Anonymkode: 812d6...d61

• Liker 1
Skrevet

Bestill litt forskjellige foretter og se på det som tapas til ølet. 

Anonymkode: 3ef99...c81

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...