lolady Skrevet 23. januar 2020 #1 Del Skrevet 23. januar 2020 Skal leie min første leilighet nå og grunnet usikker økonomi blir det en bittelite leilighet midlertidig til jeg har en mer stabil inntekt. Der stuen er, er også sengen. Denne er plassert på et plan høyere oppe en stua så er egentlig naturlig avdelt. Men jeg er litt sær og vil ha sengen avskjermet, syns det er finere! Har dere noen gode forslag til hva jeg kan bruke til å skjule sengen? Ved siden av sengen er det en romdeler med åpne hyller som jeg har tenkt til å ha klærne i. Fikk et forslag om å snu den slik at den står framfor sengen og feste på urolig fløyel eller noe. Tror dere det kan bli fint? Ellers andre alternativ jeg har tenkt på: - Lage en «vegg» med gardiner. - Kjøpe en skillevegg (men det blir dyrere) Veldig åpen for forslag!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 23. januar 2020 #2 Del Skrevet 23. januar 2020 Ja, romdeler er praktisk og pent. Vær så snill, bruk noe annet enn nervøs fløyel. Det er kunstfiber, støver noe sinnsykt og hindrer ventilering. Og katastrofalt i tilfelle brann. Det finnes mye nydelig bomull 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 23. januar 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 23. januar 2020 2 minutter siden, Krok1 skrev: Ja, romdeler er praktisk og pent. Vær så snill, bruk noe annet enn nervøs fløyel. Det er kunstfiber, støver noe sinnsykt og hindrer ventilering. Og katastrofalt i tilfelle brann. Det finnes mye nydelig bomull Okei takk! Hvilket stoff hadde du villet «tettet» romdeleren/hylleseksjonen som står der med? Syns det er så ukoselig at gjester skal se både seng og klærne mine🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Del Skrevet 23. januar 2020 Bambusskjermbrett kanskje? Fines også noen kule romdelere i svart metall der man kan henge opp blomsterpotter osv. Anonymkode: 8786c...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Del Skrevet 23. januar 2020 Den gangen jeg gjorde det samme så hadde jeg en Billy bokhylle fra IKEA som jeg stiftet bomullsstoff i ca samme farge som resten av rommet inn mot senga. Billig metervare fra IKEA det også 😊 Anonymkode: a292e...1f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 23. januar 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 23. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bambusskjermbrett kanskje? Fines også noen kule romdelere i svart metall der man kan henge opp blomsterpotter osv. Anonymkode: 8786c...d02 Oi hørtes fint ut! Kan du sende link til sånn med mulighet til å henge opp blomsterpotter? Hørtes kjempefint ut😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 23. januar 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den gangen jeg gjorde det samme så hadde jeg en Billy bokhylle fra IKEA som jeg stiftet bomullsstoff i ca samme farge som resten av rommet inn mot senga. Billig metervare fra IKEA det også 😊 Anonymkode: a292e...1f3 Okei, hørtes ut som en ok løsning det da🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 23. januar 2020 #8 Del Skrevet 23. januar 2020 6 minutter siden, lolady said: Okei takk! Hvilket stoff hadde du villet «tettet» romdeleren/hylleseksjonen som står der med? Syns det er så ukoselig at gjester skal se både seng og klærne mine🙈 Ville brukt fast bomull, litt stiv, så det er enkelt å feste. Vet ikke hvor du bor, og om det er stoffbutikker der, men Stoff og stil sender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 23. januar 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 23. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den gangen jeg gjorde det samme så hadde jeg en Billy bokhylle fra IKEA som jeg stiftet bomullsstoff i ca samme farge som resten av rommet inn mot senga. Billig metervare fra IKEA det også 😊 Anonymkode: a292e...1f3 Bare for å presisere, denne hyllen kan man se tvers gjennom🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #10 Del Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, lolady skrev: Bare for å presisere, denne hyllen kan man se tvers gjennom🙈 Men ikke etter at jeg stiftet stoff på den ene siden, slik som forklarte 😊 Anonymkode: a292e...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #11 Del Skrevet 23. januar 2020 Hva med et fint sengeteppe og noen fine puter? Få sengen til å se litt sofa aktig ut. Anonymkode: 16613...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #12 Del Skrevet 23. januar 2020 https://www.vidaxl.no/e/8718475916994/vidaxl-romdeler-bambus-mork-brun-250x195-cm Anonymkode: 7deb5...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #13 Del Skrevet 23. januar 2020 Her har vi hengt opp gardiner og delt av. Kjøpt inn fine pynteputer og sengeteppe så det ser ut som en dagseng når vi får gjester. Anonymkode: 6c475...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #14 Del Skrevet 23. januar 2020 Kan du fylle bokhylla med kurver eller høye bøker slik at den blir "tett" og skjuler senga? Anonymkode: d8ac1...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #15 Del Skrevet 23. januar 2020 8 minutter siden, lolady skrev: Bare for å presisere, denne hyllen kan man se tvers gjennom🙈 Billy bokhyller fra IKEA har bakvegg, så man ser ikke gjennom de. Anonymkode: f030f...c37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #16 Del Skrevet 23. januar 2020 Ville kjøpt sovesofa. Anonymkode: f6001...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 23. januar 2020 Forfatter #17 Del Skrevet 23. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har vi hengt opp gardiner og delt av. Kjøpt inn fine pynteputer og sengeteppe så det ser ut som en dagseng når vi får gjester. Anonymkode: 6c475...fe0 Okei! Men hengt opp gardiner så det er helt «stengt a v»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 23. januar 2020 Forfatter #18 Del Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ville kjøpt sovesofa. Anonymkode: f6001...d00 Vanskelig! Leiligheten er ferdig møblert og han som leier ut vil nok ikke at jeg skal dra ut møblene han har satt inn😜 Og sengen er veldig praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 23. januar 2020 Forfatter #19 Del Skrevet 23. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Billy bokhyller fra IKEA har bakvegg, så man ser ikke gjennom de. Anonymkode: f030f...c37 Ja vet, men det har ikke den som står hos meg. Så om den skal bli brukt til å dele av så må tette den med stoff mot stua😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 23. januar 2020 Forfatter #20 Del Skrevet 23. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du fylle bokhylla med kurver eller høye bøker slik at den blir "tett" og skjuler senga? Anonymkode: d8ac1...b08 Nei! Den må jeg bruke til å lagre klær🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå