Gjest Sirkelen Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Jeg er nysgjerrig på hva som er det merkeligste folk har opplevd? Selv har jeg endel rare erfaringer, men har møtt andre som har opplevd langt mer uvanlige ting.
sommerfugl154 Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 En gang opplevde jeg at en vannflaske som jeg akkurat hadde drukket av og som sto på nattbordet, plutselig (mens jeg fremdeles lå i sengen, 15min etter å ha drukket av den) dukket opp nede i madrass-sprekken langs veggen, ved fotenden, på en måte mellom veggen og madrassen. Det var nemlig en varm sommerkveld, så skulle stikke foten litt ned i sprekken der, (fordi det er kjølig mellom madrass og vegg) og da kjente jeg noe hardt, og ble helt sykt forvirret når det var vannflaska mi som lå der nede. Jeg sjekket da selvsagt nattbordet og vannflaska sto jo ikke lenger der? Vannet var fremdeles kaldt i flaska, så det var den samme. Dette høres sikkert ut som en veldig rar og ikke troverdig historie som mange sikkert har innvendinger til, men jeg var for varm til å sovne og dette var over et tidsrom på 10-15 minutter mens jeg lå å vred meg for å sovne. Det var virkelig helt utrolig merkelig! Skjønner fremdeles ikke den dag i dag hva det der var for noe. 5
Nooni Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 På en tur til midt-østen gikk jeg meg en lang tur utenfor byen i en mindre by jeg bodde i. Utenfor husene satt kvinner i chador, noen holdt med håndarbeid, noen skrellet grønnsaker, noen snakket med barn eller bare slappet av. Da jeg var på vei (samme vei) tilbake så kom en kvinne ut fra porten, hun stoppet meg, tok ansiktet mitt i hendene sine, strøk meg så over kinnet og smilte til meg. Det var et veldig rørende øyeblikk. 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 Noe av det merkeligste jeg har opplevd skjedde da jeg var 16 år. Det var 17. mai og jeg og noen venninner gikk litt rundt i sentrum av et lite tett-sted etter toget. Vi gikk oppover en bakke mot et torg da en bil stoppet rett ved oss og ut kom det en hel del menn. De fleste var kanskje mellom 20 og 30 år, bortsett fra èn mann, han var åpenbart eldre enn de andre, sikkert 40+. De gikk bak oss oppover bakken helt til de til slutt kom opp ved siden av oss. Den eldste mannen begynte å prate med meg og komplimentere meg. Høflig som jeg er bare smilte jeg og var hyggelig tilbake. Han hadde en rose i hendene og den ga han til meg. Syntes det var fryktelig rart at han bare hadde en rose som han ga til en 16 åring. Vi ble litt ubekvemme så vi unnskyldte oss og gikk fort inn på en Narvesen rett i nærheten. Det sto vi litt fortumla en stund og fniste. Så la vi merke til at de sto utenfor Narvesen og ventet. Jeg tenkte i mitt naive sinn at jeg kanskje burde gi tilbake rosen, så ville de gå. Jeg gikk ut, mens mine venninner fortsatt var der inne. Da jeg skulle gi han rosen, tok han et godt grep rundt armen min og dro meg med seg. Jeg turte ikke stritte, jeg fulgte motvillig med. Syntes det var rart at andre rundt oss ikke reagerte, tror man kunne se ganske tydelig på meg at jeg var ubekvem, men godt voksne mennesker bare så på meg, uten å si noe. Som sagt, det var ikke sånn at jeg ropte om hjelp akkurat, vi var midt i sentrum, så ingenting alvorlig kunne skje. Rett ved lå det en liten iskrem kafè. Han dro meg med inn der, sammen med alle mennene han hadde vært med, vi gikk gjennom kafèen og inn i en bakgård. Å komme inn der er noe av det mest surrealistiske jeg har opplevd. Et langbort med sikkert 50 menn, duket og fancy. Èn mann som spilte fiolin. Alle jublet da vi kom inn og begynte å klappe. Jeg forsto ingenting. Jeg ble satt på en stol ved siden av den eldre mannen som hadde gitt meg rosen. Han hadde tydeligvis bursdag. Så snart vi hadde satt oss ned begynte han å ta meg på låret og hviske ekle ting i øret mitt. "Han hadde jo bursdag". Da skjønte jeg fort at jeg burde komme meg ut i situasjonen, men visste ikke hvordan. Like etter kom mine venninner stormende inn, de hadde ikke sett at jeg ble med dem før de så meg forsvinne inn på kafèen. Èn av mine venninner var heldigvis oppegående nok til å ta et grep rundt armen og si at faren min lette etter meg. Så forsvant vi ut i en fei. Må si at jeg til den dag i dag blir helt forvirret av å tenke på det hele. Føles som en skikkelig rar drøm. Anonymkode: 08df3...569 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må si at jeg til den dag i dag blir helt forvirret av å tenke på det hele. Føles som en skikkelig rar drøm. I alle dager..... Det forstår jeg. Godt du kom deg unna situasjonen Anonymkode: 08df3...569
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #6 Skrevet 25. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I alle dager..... Det forstår jeg. Godt du kom deg unna situasjonen Anonymkode: 08df3...569 Det var jo en drøm! Anonymkode: 0ecd2...ef0
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jo en drøm! Anonymkode: 0ecd2...ef0 Hun skrev at det føltes som en drøm, ikke at det var en drøm? Anonymkode: 2cf55...3d2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var jo en drøm! Anonymkode: 0ecd2...ef0 Hehe, man skulle trodd det, men det var ingen drøm, situasjonen bare føltes ut som en drøm. Anonymkode: 08df3...569
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #9 Skrevet 25. januar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: I alle dager..... Det forstår jeg. Godt du kom deg unna situasjonen Anonymkode: 08df3...569 Hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: 2cf55...3d2 15
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #10 Skrevet 26. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: 2cf55...3d2 HAHA, så flaut, ante ikke at man kunne se anonymkode. Ville kommentere sånn at tråden kom opp og fler kunne svare:)))) Anonymkode: 08df3...569 11
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #11 Skrevet 26. januar 2020 Dette skjedde da jeg var 10-11 år. Jeg hadde en duftlampe stående på nattbordet, det var en pyntegjenstand som lignet på en liten lampe og som luktet godt. Jeg våknet en morgen helt forbauset; lampen lå demontert utover hele gulvet, flere deler låg helt i andre enden av rommet. Tøflene mine stod som vanlig pent og pyntelig ved siden av nattbordet, men da jeg skulle ta de på meg var de våte på undersiden og de duftet fra duftlampen.? Oppi var de helt tørre? Synes episoden var veldig mystisk og lurer den dag i dag på hva det var som skjedde. Gikk jeg i søvne og demonterte lampen? For så å smøre det under tøflene mine og sette de på plass? Det rare var at det var ingen flytende væske i lampen, kun en liten «pute» som luktet. Så måtte i så fall ha sittet og gnidd den på tøflene mine?🤔 Anonymkode: 6729d...2b8 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #12 Skrevet 26. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: HAHA, så flaut, ante ikke at man kunne se anonymkode. Ville kommentere sånn at tråden kom opp og fler kunne svare:)))) Anonymkode: 08df3...569 Hahaha da så Anonymkode: 2cf55...3d2 3
Sliten&kjørt52 Skrevet 26. januar 2020 #13 Skrevet 26. januar 2020 (endret) Jobbet med å reparere maskiner de store banka sine hovedkontorer brukte for å drifte sjappene sine. -Jagde rundt i Oslo sentrum, Virkelig jagde, i bil. -Gikk for en "Ulovelig" løsning / Vegvalg, fullt klar over att jeg hadde en Taxi i ræva... P L U T S E L I G Bare kliner jeg bremsen i BÅNN... Buss på Høyre side, -hadde Grønt lys, -skulle bare ha "gunna på"... DA, -RETT FORAN BILEN MIN KOM DET EN BARNEVOGN SKYTENDE UT, -FORAN BUSSEN... Prøvde lenge å "Rekonstruere" den... ? Skygge, ? Reflekser i vinduer, ? Sett noe under bussen... ? -M.M.M. ??? (Jeg brukte virkelig tid på det...) -Får "Gåsehud" NÅ! -Dette hendte i Edit: Meg og matte...1985, -IIRC. ALDRI Kan jeg forklare att jeg ikke pløyde den barnevogna, -med en unge oppi panneflat... A L D R I ..! -Seff glad for det... a. Endret 26. januar 2020 av Sliten&kjørt52 Jeg vet, -hvor jeg er, -og bare meg :-) a. 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #14 Skrevet 26. januar 2020 Jeg er helt sikker på at jeg så en big foot løpe opp en fjellskrent en gang. Dette var i et meget øde landskap i Arktis. Anonymkode: 58499...333 2
Sliten&kjørt52 Skrevet 26. januar 2020 #15 Skrevet 26. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt sikker på at jeg så en big foot løpe opp en fjellskrent en gang. Ga du hen kjeks. -Og likte hen kjeksen. ... Ear: a. 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #16 Skrevet 26. januar 2020 Mistet solbrillene mine, gikk og kjøpte nye. Skulle ta meg en øl til før jeg dro hjem, og satt og klaget til en random fyr at jeg måtte handle nye. Plutselig ser jeg de gamle ligge på benken ved siden av meg. Jeg hadde de IKKE med meg dit, for å si det sånn... Anonymkode: 5091d...89f 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #17 Skrevet 26. januar 2020 2 minutter siden, Sliten&kjørt52 skrev: Ga du hen kjeks. -Og likte hen kjeksen. ... Ear: a. Nei. Anonymkode: 58499...333
Sliten&kjørt52 Skrevet 26. januar 2020 #18 Skrevet 26. januar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 58499...333 B R A, -Og ... LØP SOM FAEN,( -I Smug, -om du skjønner...) ... FY FAEN..! a.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #19 Skrevet 26. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker said: Mistet solbrillene mine, gikk og kjøpte nye. Skulle ta meg en øl til før jeg dro hjem, og satt og klaget til en random fyr at jeg måtte handle nye. Plutselig ser jeg de gamle ligge på benken ved siden av meg. Jeg hadde de IKKE med meg dit, for å si det sånn... Anonymkode: 5091d...89f Så du hadde gått rundt med dem på hodet, og tatt dem av deg og lagt dem på benken uten å merke det Anonymkode: 75006...c71 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #20 Skrevet 26. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så du hadde gått rundt med dem på hodet, og tatt dem av deg og lagt dem på benken uten å merke det Anonymkode: 75006...c71 Nei. Kanskje stalkeren min la dem der? Anonymkode: 5091d...89f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå