AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Del Skrevet 23. januar 2020 Dette var helt hinsides billig. Er det noen som har prøvd? Duger det? Anonymkode: c9806...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Del Skrevet 24. januar 2020 Kvalitet gjenspeiler seg i prisen Anonymkode: 9c515...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Del Skrevet 24. januar 2020 Jeg ser liksom etter erfaringer, ikke floskler. Anonymkode: c9806...a3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #4 Del Skrevet 24. januar 2020 10 Liter til 199kr er ganske bra pris. Men Jula sikkert lager ikke malingen ikke selv. "Produsert i Sverige"? Av hvilken produsent? Om det er Beckers eller Gjøco ville jeg sagt nei ikke kjøpe. Kansje best å kjøpe en vareprøve og teste... Anonymkode: 10b3c...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 24. januar 2020 #5 Del Skrevet 24. januar 2020 Malte soverommet i grå farge. Den er ok, men dekkevnen er litt blah. Så det er mulig du må trenge å gi et ekstra strøk avhengig av hvilken farge du velger. Måtte også dytte rullen ned i bøtta mer en vanlig. Den er altså helt grei til prisen den er, med forbehold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #6 Del Skrevet 25. januar 2020 Brukte den billigste malingen Coop Byggmix har, fra Gjøko tror jeg? Syns den funka fint, men har ikke brukt annen maling mye så har dårlig sammenligningsgrunnlag. Men jeg tenker at så billig maling som den du vurderer har man råd til å prøve og feile med, så hadde gitt den et forsøk. Anonymkode: 0ac90...0cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå