AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Sitter her å venter spent på å få testa til helja. Har tatt eggløsningstester denne mnd og den var positiv i 3 dager! Så vi koste jo oss masse! Men hvor stor sannsynlighet er det for å bli gravid med eggløsningstester fra billingtester.no? Vi hadde ekstra kos de dagene og når vi hadde lyst resten av mnd Anonymkode: d3b09...ce2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter her å venter spent på å få testa til helja. Har tatt eggløsningstester denne mnd og den var positiv i 3 dager! Så vi koste jo oss masse! Men hvor stor sannsynlighet er det for å bli gravid med eggløsningstester fra billingtester.no? Vi hadde ekstra kos de dagene og når vi hadde lyst resten av mnd Anonymkode: d3b09...ce2 Å bli gravid med eggløsningstester er vel umulig, med mindre du får mannen din til å komme på testen før du putter den inn Anonymkode: 0c07f...f2c 11
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 Det er et godt hjelpemiddel til de som ikke har sex annenhver dag, er du en av de er det ikke nødvendig. Jeg bruker det fordi da vet jeg når den har vert og slapper mer av. Blir litt ko-ko av testing så liker å vite når den er og når den er over 😂🙈 Anonymkode: 2f08b...e32 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å bli gravid med eggløsningstester er vel umulig, med mindre du får mannen din til å komme på testen før du putter den inn Anonymkode: 0c07f...f2c 🙄 Har nok mannens penis inni meg! Men tester på siden for å se når jeg har eggløsning😉 Håper noen skjønner hva jeg skrev og kan svare🤗🤗 Anonymkode: d3b09...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er et godt hjelpemiddel til de som ikke har sex annenhver dag, er du en av de er det ikke nødvendig. Jeg bruker det fordi da vet jeg når den har vert og slapper mer av. Blir litt ko-ko av testing så liker å vite når den er og når den er over 😂🙈 Anonymkode: 2f08b...e32 Første gang jeg har testa og var ikke mange dagene før den ble knall positiv🙄 Får håpe det klamrer seg noe inni meg nå😍😍 Anonymkode: d3b09...ce2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #6 Skrevet 23. januar 2020 Teit at folk svarer sånn som dette, men samtidig: sjansen er ikke noe større for at du blir gravid fordi du tester etter eggløsning. Sjansen er jo lik uansett om du tester eller ikke, eneste forskjellen er at du legger inn sex etter testen. For min del ødelegger faktisk eggløsningstester, jeg mister lysten til sex av å vite at jeg må. Anonymkode: 4a0ba...368 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #7 Skrevet 23. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Teit at folk svarer sånn som dette, men samtidig: sjansen er ikke noe større for at du blir gravid fordi du tester etter eggløsning. Sjansen er jo lik uansett om du tester eller ikke, eneste forskjellen er at du legger inn sex etter testen. For min del ødelegger faktisk eggløsningstester, jeg mister lysten til sex av å vite at jeg må. Anonymkode: 4a0ba...368 Jeg synes det var veldig gøy å teste men dette var første gang, kan være det ødelegger fremover hvis ikke det traff nå😂 men jeg er fortsatt så ny på dette med eggløsningstest men tror du vi traff hvis jeg= -hadde sex - Positiv test - hadde sex - positiv test - hadde sex - positiv test - hadde sex - negativ test? Har jeg hatt eggløsning når den har vært positiv eller når den er negativ? Når den var negativ dabba det av med kos🙄🙄🥴❤️ Anonymkode: d3b09...ce2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #8 Skrevet 23. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første gang jeg har testa og var ikke mange dagene før den ble knall positiv🙄 Får håpe det klamrer seg noe inni meg nå😍😍 Anonymkode: d3b09...ce2 Får krysse fingrene! Spennende dager 🥰 Anonymkode: 2f08b...e32 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #9 Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får krysse fingrene! Spennende dager 🥰 Anonymkode: 2f08b...e32 Virkelig😍😩 Anonymkode: d3b09...ce2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #10 Skrevet 23. januar 2020 Sannsynligheten øker hvis dere ikke har sex så ofte. Som noen andre nevnte; hvis dere har sex annenhver dag, øker ikke sjansen. Anonymkode: 3995e...c53 1
Hedda-78 Skrevet 23. januar 2020 #11 Skrevet 23. januar 2020 Jeg tror dere traff på tidspunktet. Men det betyr selvsagt ikke at det nødvendigvis blir noen befruktning likevel. Lykke til! 1
puffy123 Skrevet 25. januar 2020 #12 Skrevet 25. januar 2020 Det var et godt hjelpemiddel for oss, jeg hadde ikke oversikt over syklusen min da jeg hadde gått på p-piller i 10 år. I tillegg viste det seg at eggløsningen kom mye senere enn antatt. Uten de hadde vi hatt sex på helt feil tidspunkt. Vi har ikke daglig sex, så for vår del var det avgjørende at det ble i tiden jeg hadde eggløsning og ikke en uke før og deretter etter eggløsning 😅 kunne fort gått glipp av det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #13 Skrevet 25. januar 2020 Eggløsning er ca 24 timer etter siste positive test. Eggløsningstester er er godt hjelpemiddel om man har veldig sjelden sex. Har man sex 2-3 ganger i uka treffer man uansett, da sperm ligger og venter i opp til 5 dager i egglederne. Hyppig sex virker mot sin hensikt, da kvaliteten på spermen blir dårligere. Anonymkode: e4169...b51 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #14 Skrevet 25. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eggløsning er ca 24 timer etter siste positive test. Eggløsningstester er er godt hjelpemiddel om man har veldig sjelden sex. Har man sex 2-3 ganger i uka treffer man uansett, da sperm ligger og venter i opp til 5 dager i egglederne. Hyppig sex virker mot sin hensikt, da kvaliteten på spermen blir dårligere. Anonymkode: e4169...b51 Vi har nok sex 2-3 ganger i uka som du sier. Men ikke annenhver dag eller hver dag (utenom positiv test) Mannen blir snart henvist til sykehuset for å ta sædprøve. Føler det ligger noe der🙈Hvor lenge kan dårlig sæd leve da?🤔 hvis han har det Anonymkode: d3b09...ce2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #15 Skrevet 25. januar 2020 Det skal vel være ca 20-25 % sjanse å bli gravid hvis man har sex ved eggløsning. Så eggløsningstester hjelper i den grad å sikre at man har sex rundt eggløsning Anonymkode: ac41a...eaf
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #16 Skrevet 25. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har nok sex 2-3 ganger i uka som du sier. Men ikke annenhver dag eller hver dag (utenom positiv test) Mannen blir snart henvist til sykehuset for å ta sædprøve. Føler det ligger noe der🙈Hvor lenge kan dårlig sæd leve da?🤔 hvis han har det Anonymkode: d3b09...ce2 Det har ikke nødvendigvis noen sammenheng. Er man steril kan spermen fortsatt vente i 5 dager. Er det dårlig mobilitet kan det være spermen aldri kommer frem en gang. Jeg har selv vært langtidsprøver. Det jeg angrer mest på er all tiden jeg brukte på å spekulere i hva som var feil, hva vi kunne gjøre annerledes, alle testene jeg tok, alle pengene jeg brukte på ting som kunne hjelpe, alle kjerringråd jeg brukte tid på. For når vi stod der fem år senere var den enkle fasiten at ingenting noen gang ville hjelpe, for årsaken var en genfeil. Det er faktisk så enkelt som at kan man bli gravid, og har et normalt sexliv, så blir man gravid. Skjer ikke dette på 1-2 år vil 90% behøve medisinsk hjelp. Anonymkode: e4169...b51
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #17 Skrevet 25. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har ikke nødvendigvis noen sammenheng. Er man steril kan spermen fortsatt vente i 5 dager. Er det dårlig mobilitet kan det være spermen aldri kommer frem en gang. Jeg har selv vært langtidsprøver. Det jeg angrer mest på er all tiden jeg brukte på å spekulere i hva som var feil, hva vi kunne gjøre annerledes, alle testene jeg tok, alle pengene jeg brukte på ting som kunne hjelpe, alle kjerringråd jeg brukte tid på. For når vi stod der fem år senere var den enkle fasiten at ingenting noen gang ville hjelpe, for årsaken var en genfeil. Det er faktisk så enkelt som at kan man bli gravid, og har et normalt sexliv, så blir man gravid. Skjer ikke dette på 1-2 år vil 90% behøve medisinsk hjelp. Anonymkode: e4169...b51 Hvilken type genfeil? Fantes det noen behandling? Anonymkode: 0c07f...f2c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #18 Skrevet 25. januar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken type genfeil? Fantes det noen behandling? Anonymkode: 0c07f...f2c Man kan ikke behandle genfeil. Så vi kan ikke få egne barn. Man vet ikke akkurat hvilken. Ingen av blastocystene våre overlever mer enn 2-3 uker, de fleste dør lenge før dette. Anonymkode: e4169...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå