Gå til innhold

Vondt i livmortappen(?) etter hardhendt sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med en for ca 3 uker siden, og han var så hardhendt med fingrene at jeg har vondt enda. Presset fingrene langt oppi. Er redd livmortappen (det er vel den som er oppi der), er blitt skadet på noe vis. Kanskje betent? Noen som har opplevd noe lignende? Kjenner en stikkende «smerte» innerst i skjeden.

Tør ikke å gå til fastlegen med dette, syns det er så flaut å snakke med andre om sånt. Er også veldig redd for undersøkelser oppi der.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde han lange negler, kanskje du har fått et rift, blødde du?

Amatørmessig å ikke klippe og avrunde neglene i slike tilfeller, hardhendt jævel. Please ikke la han få slippe til engang til, han kan ødelegge deg😉

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Hadde han lange negler, kanskje du har fått et rift, blødde du?

Amatørmessig å ikke klippe og avrunde neglene i slike tilfeller, hardhendt jævel. Please ikke la han få slippe til engang til, han kan ødelegge deg😉

Så ikke så nøye på neglene. Blødde ikke. Følte meg bare spidda og kjenner det fortsatt 😂 er faktisk bekymret.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hundemamma97 skrev:

Så ikke så nøye på neglene. Blødde ikke. Følte meg bare spidda og kjenner det fortsatt 😂 er faktisk bekymret.

Aaaah, han har nok hørt at du stønnet og peiste bare på. Noen menn tror jo både klitten og vaginaen er laget av granitt. Uff, nei ikke bra dette, du har fått alt for hard behandling.. Håper noen kvinner kan besvare deg på dette, syntes bare så synd i deg at du skal få oppleve ond sex🙄

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Aaaah, han har nok hørt at du stønnet og peiste bare på. Noen menn tror jo både klitten og vaginaen er laget av granitt. Uff, nei ikke bra dette, du har fått alt for hard behandling.. Håper noen kvinner kan besvare deg på dette, syntes bare så synd i deg at du skal få oppleve ond sex🙄

Håper det var ment i beste mening, man kan jo begynne å lure.. om det ikke går over snart må jeg vel få drøftet denne situasjonen for legen på ett eller annet vis...

• Liker 1
Skrevet

Prøvde han "komhit" bevegelse med to fingre? Da skulle han sikkert få deg til å squirte, har du ikke barn fra før kan det virke ondere enn om du har født i fra før, bare et lite tips...

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Prøvde han "komhit" bevegelse med to fingre? Da skulle han sikkert få deg til å squirte, har du ikke barn fra før kan det virke ondere enn om du har født i fra før, bare et lite tips...

Det var ikke noe «komhit» bevegelse, det var fullt kjør rett opp med all kraft. Var ikke deilig i det hele tatt.

Har ikke barn og kan sikkert ikke få det heller etter denne hendelsen😬

Skrevet
1 minutt siden, Hundemamma97 skrev:

Har ikke barn og kan sikkert ikke få det heller etter denne hendelsen😬

Aaah faan for en drittsekk, men gjorde du ingen ting med det heller? Tror ikke du er så skadet, men jeg ville nok hatt deg til fastlegen for en sjekk av gynekolog. Det er ikke flaut som mange tror, da har du jo bevis hvis du får komplikasjonber senere👌

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Aaah faan for en drittsekk, men gjorde du ingen ting med det heller? Tror ikke du er så skadet, men jeg ville nok hatt deg til fastlegen for en sjekk av gynekolog. Det er ikke flaut som mange tror, da har du jo bevis hvis du får komplikasjonber senere👌

Ble litt revet med, tenkte mer over det i etterkant. Er sikkert ikke skadet da det ikke har blødd eller noe, men ubehagelig likevel og vurderer nesten å få utført røntgenundersøkelse, ett eller annet.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Hundemamma97 skrev:

Håper det var ment i beste mening, man kan jo begynne å lure.. om det ikke går over snart må jeg vel få drøftet denne situasjonen for legen på ett eller annet vis...

Tro meg - legen har garantert vært borte i dette. Evnt kan du gå til gynekolog. De har sett og hørt alt før. 

• Liker 3
Skrevet

Ble litt revet med, tenkte mer over det i etterkant. Er sikkert ikke skadet da det ikke har blødd eller noe, men ubehagelig likevel og vurderer nesten å få utført røntgenundersøkelse, ett eller annet.

Ja gjør det som må til, får bare så ondt inni meg når noen er så hardhendt og uforsiktig, blir forbainna og trist samtidig....

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, K1970 skrev:

Tro meg - legen har garantert vært borte i dette. Evnt kan du gå til gynekolog. De har sett og hørt alt før. 

Har en veldig alvorlig og nebbete lege, kan jeg bestille time direkte til gynekolog isteden? Har aldri vært til noe slikt før og har alltid behandlet meg selv tidligere om det har vært noe, så flaut synes jeg det er.

Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Ja gjør det som må til, får bare så ondt inni meg når noen er så hardhendt og uforsiktig, blir forbainna og trist samtidig....

Du altså. Godt det finnes noen menn med omtanke 😬

• Liker 2
Skrevet

Du altså. Godt det finnes noen menn med omtanke 😬

Jeg er en god beskytter og full av omsorg, det skal føles trygt å ha meg😉

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke fordra sånn hardhendt fingring. Er bare ubehagelig. Møtt på noen som kjører på. Og det nyttet ikke å si noe heller

Anonymkode: cd1af...867

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke fordra sånn hardhendt fingring. Er bare ubehagelig. Møtt på noen som kjører på. Og det nyttet ikke å si noe heller

Sett fram musefelle neste gang😂 så får de seg en smekk over fingrene...

Skrevet

Du kan gå til Aleris eller Volvat, de har gynekologer men de er private og koster selvfølgelig mer enn fastlegen. De har tipp topp utstyr og ultralyd og kan se om noe er skadet der inne. 

Anonymkode: eb3b9...044

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan gå til Aleris eller Volvat, de har gynekologer men de er private og koster selvfølgelig mer enn fastlegen. De har tipp topp utstyr og ultralyd og kan se om noe er skadet der inne. 

Anonymkode: eb3b9...044

Takk for tips. Skal vurdere det. Skal jeg si det som det er, eller??

Skrevet
På 23.1.2020 den 19.48, Hundemamma97 skrev:

Har en veldig alvorlig og nebbete lege, kan jeg bestille time direkte til gynekolog isteden? Har aldri vært til noe slikt før og har alltid behandlet meg selv tidligere om det har vært noe, så flaut synes jeg det er.

Beklager så sent svar. Om du går til privat gynekolog kan du bestille time direkte. Om du går til en med driftsavtale må du ha henvisning fra fastlegen. 

En privat gynekolog koster ca 1500 kr. 

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, Hundemamma97 skrev:

Takk for tips. Skal vurdere det. Skal jeg si det som det er, eller??

Jeg synes at du skal gjøre det. Da er det lettere for gynekologen å skjønne hva de skal se etter. Lykke til!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...