Gå til innhold

Bruke garasjen til oppbevaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke loft og vurderer å bruke hyllene i garasjen for oppbevaring av julepynt osv. Hadde dere gjort dette selv eller tror dere at ting blir ødelagt pga mus osv? Jeg tenker å pakke ting inn i plastposer, putte posene inn i flytteesker av papp og dra en ekstra søppelpose rundt eskene igjen. Ingenting blir stående på gulvet, det blir stående på vegghyller. Håper på svar 🙈🙈

Anonymkode: 864ed...9d6

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe plastbokser fra ikea eller europris? Så slipper du pakke det så sinnsykt inn.... Har en del ting på loftet i slike plastbokser, og det virker å holde tingene i bedre stand enn om det skulle stått i flyttekasser.

Har dere problemer med mus siden du nevner det? 

Anonymkode: 260d3...fc6

• Liker 4
Skrevet

Det blir jo mye dyrere med plastkasser (100-150 kr per stk) enn med store flytteesker som vi allerede har. Var mest sånn jeg tenkte. Men jeg har lest et par artikler nå og det er nok som du sier at plastkasser er det smarteste. For å unngå f eks skjeggkre.... Har ikke noe problem med mus men vi bor like ved skogen og da er det kanskje naturlig at de kan komme seg inn i garasjen?

Anonymkode: 864ed...9d6

Skrevet

Jeg ville ikke lagret tekstiler i garasjen pga. fare for bl.a. jordslag, men det meste annet går nok fint. Plastbokser med lokk er selvsagt det beste, men også dyrt når man skal ha mange. Mus kommer seg inn i garasjer, ja, de trenger bare en åpning på 5-7 mm. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...