Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at laveste årslønn for helsefagarbeider med 2 års ansiennitet er 357 000. Hvor mye kan jeg plusse på denne summen i kvelds og helgetillegg pr år på en 100 % stilling? Jeg er klar over at det kommer an på hvor mange kvelder jeg jobber, men jeg er ute etter er cirka tall? Noen som vet?

Anonymkode: 0a009...fcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

430 000.

Anonymkode: 885c2...bb9

Skrevet

Du tjener mer i butikk.

Anonymkode: 1700f...9ca

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du tjener mer i butikk.

Anonymkode: 1700f...9ca

Dessverre ekstremt dårlig betalt å jobbe som helsefagarbeider, ja. Samboer var ferdigutdannet for rundt 4 år siden, og hadde en årslønn på 340k i 76% stilling. Ble til slutt møkklei dårlige arbeidsforhold, og gikk over på 60% hvilende natt for å ha mulighet til å gå på do og drikke vann i løpet av vakta. Både korte (7-8 t + overtid) og lange (13,5 t + overtid) vakter gikk i ett kjør med stress og underbemanning, og det ble etter hvert veldig ødeleggende for både kropp, hode og familie. Med ekstravakter (fortrinnsvis aktiv natt og langvakter på dag/kveld) er nå årslønn på knapt over 100k. Uten ekstravakter er det nå mindre penger inn på konto ved lønning enn det var første og andre halvår av lærlingtida. Det er nitrist.

Anonymkode: 7dff4...21a

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre ekstremt dårlig betalt å jobbe som helsefagarbeider, ja. Samboer var ferdigutdannet for rundt 4 år siden, og hadde en årslønn på 340k i 76% stilling. Ble til slutt møkklei dårlige arbeidsforhold, og gikk over på 60% hvilende natt for å ha mulighet til å gå på do og drikke vann i løpet av vakta. Både korte (7-8 t + overtid) og lange (13,5 t + overtid) vakter gikk i ett kjør med stress og underbemanning, og det ble etter hvert veldig ødeleggende for både kropp, hode og familie. Med ekstravakter (fortrinnsvis aktiv natt og langvakter på dag/kveld) er nå årslønn på knapt over 100k. Uten ekstravakter er det nå mindre penger inn på konto ved lønning enn det var første og andre halvår av lærlingtida. Det er nitrist.

Anonymkode: 7dff4...21a

Tror det er veldig forskjell fra kommune til kommune. Jeg har 193 kr timen med 1 års ansiennitet å syns overhode ikke dette er dårlig. Stiger ytterligere i lønn nå i mai.

Skrevet

Rundt 40tusen er vanlig tillegg pr år.  Og når man som meg har full ansinitet og etterutdanning har man brutto nedyen 500tusen i kommuner langt unna Oslo.

Anonymkode: 251cc...10e

Skrevet

Er helsefagarbeider, Jobber 100%.har ca 50.000 i tillegg. 

Anonymkode: c5aed...522

Skrevet
1 time siden, 14.09.2019 skrev:

Jeg har kr 205.77+ ub tillegg. Butikkmedarbeider. 

Forstår ikke helt hva dette har med saken å gjøre. Det er helsefagarbeider jeg ønsker å være, hvorfor skal jeg jobbe i butikk bare fordi lønna er høyere? Du hadde hadde hatt høyere lønn hadde du jobba som advokat, hvorfor blir du ikke da advokat? Regner med det handler om at du trives der du er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...