Gå til innhold

Ekstremt sur stank etter sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sex et par ganger fra i går til i dag. Begge var nydusja i går og jeg skylte bort sæd etterpå. I dag kjente jeg at det luktet sur pikk av pikken og det var kvalmt, men hadde sex likevel. Jeg dusja etterpå. Nå 8 t senere stinker det kvalm sur pikklukt fra underlivet mitt, selv om jeg har vasket det enda en gang og skiftet undertøy. Kjenner det gjennom klærne. Er det sæden som lukter?  Har aldri opplevd dette før. 

Anonymkode: b6463...8b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørker/vasker du ikke av kuken når du pisser, det kan være årsaken. Noen ganger lukter det jo gammelgøy ja, men den forsvinner jo med å lufte ut soverommet og tar en dusj om morgenen😉

Skrevet

Jeg er forresten jente så det er av meg det lukter sur pikk. 

Ts

Skrevet

Med eksen fikk jeg alltid sånn sur fiskelukt nedentil etter han hadde kommet i meg 🤢 Har ikke det problemet med han jeg er sammen med nå. 

Anonymkode: 5b7df...ebb

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er forresten jente så det er av meg det lukter sur pikk. 

Ts

Ja, da er det nok gamle sædrester som lukter, men det skal ikke stinke som du sier.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Med eksen fikk jeg alltid sånn sur fiskelukt nedentil etter han hadde kommet i meg 🤢 Har ikke det problemet med han jeg er sammen med nå. 

Anonymkode: 5b7df...ebb

Ja også hatten eks som ga meg bakteriell vaginose HVER eneste gang han kom inni meg, takk gud han er en eks!! Kostet forøvrig meg en formue med kontinuerlig behandling av underlivet det året vi var sammen..🤮

Anonymkode: 6a2e2...1cc

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt sex et par ganger fra i går til i dag. Begge var nydusja i går og jeg skylte bort sæd etterpå. I dag kjente jeg at det luktet sur pikk av pikken og det var kvalmt, men hadde sex likevel. Jeg dusja etterpå. Nå 8 t senere stinker det kvalm sur pikklukt fra underlivet mitt, selv om jeg har vasket det enda en gang og skiftet undertøy. Kjenner det gjennom klærne. Er det sæden som lukter?  Har aldri opplevd dette før. 

Hva mener du med sur lukt? Vet at ved ubalanse i underlivet kan det oppstå lukt når sæden kommer inn og blander seg. Ofte en fiskeaktig lukt.

Anonymkode: 9f941...acc

• Liker 2
Skrevet

Usj...skjønner at du ikke føler deg ren, selv etter vask...

Anonymkode: d25f3...cac

Skrevet

Er det fordi at han ikke har vasket seg godt nok under forhuden eller er det noe feil med sæden hans? 

Skrevet

Tror kanskje du bør gå til lege hvis det ikke gir seg.

Skrevet

Kan han ha kjønnssykdommer ? Har lest at det kan lukte.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det fordi at han ikke har vasket seg godt nok under forhuden eller er det noe feil med sæden hans? 

Hvis du tenker å ligge med han flere ganger, kan du vel alltids be han vaske ekstra godt rundt forhuden neste gang så du får eventuelt utelukket at det skyldes dårlig vask fra hans side🤷‍♀️

Anonymkode: 95c53...422

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med sur lukt? Vet at ved ubalanse i underlivet kan det oppstå lukt når sæden kommer inn og blander seg. Ofte en fiskeaktig lukt.

Lukten er sånn som en pikk lukter hvis den ikke har vært vasket på lenge etter sex,men mye sterkere. Klør også litt. 

Ts

Skrevet

Lukten er sånn som en pikk lukter hvis den ikke har vært vasket på lenge etter sex,men mye sterkere. Klør også litt. 

Ts

Hvorfor har du sex med en uvasket og ustelt penis....?  sjekk ut for kjønnssykdommer.  Dere skal ikke lukte vondt.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Uæææ. Om det klør, løp til lege! 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Gå til legen og undersøk deg for bakteriell vaginose. Kan høres ut som det, og typisk det der at det lukter igjennom klærne og blir verre etter sex. Veldig vanlig å ha det, og er enkelt å behandle.

• Liker 2
Skrevet

Gynekologen min sa at det er bare rett og slett slik at det hender at man ikke tåler sæden til mannen. Jeg var sammen med en som var helt renslig, ikke hadde noen sykdommer, men det luktet vondt av meg når det var sædrester i meg, selv om jeg vaska meg aldri så nøye. Har det ikke sånn med han jeg er sammen med nå.

Anonymkode: c91ed...e40

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du sex med en uvasket og ustelt penis....?  sjekk ut for kjønnssykdommer.  Dere skal ikke lukte vondt.

Hun skriver jo at begge var nydusja.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjente at det luktet surt når vi våknet og skulle i gang med sex, da klarte jeg ikke å gi beskjed for da hadde jeg ødelagt stemningen. 

Skrevet

Var det første gang dere hadde sex? 

Har hatt 2 partnere som jeg ikke har "tålt". Bare luktet stygt av meg etter sex, fikk bakteriell vaginose osv. 🤢

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...