Gå til innhold

Dere med Iphone X og oppover. Bruker dere deksel bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare skjermbeskytter foran, men ikke noe deksel på baksiden. Bruker dere det? Føler sånne deksel gjør telefonen "større" og tyngre.

Anonymkode: d7414...496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iPhone 11 og bruker deksel. Jeg vil egentlig ikke, men tør ikke å la være for jeg er redd mobilen blir ripete og/eller blir knust om den skulle falle ned. Bruker et silikondeksel som er 0.3 mm tykk, så jeg føler ikke mobilen blir så veldig mye tykkere og tyngre selv om det selvsagt bygger litt ut.

Anonymkode: 8752f...edc

• Liker 1
Skrevet

Ja, et tynt og diskret et. 

Anonymkode: 1eaf7...a14

Skrevet

Nei, syns telefonen er stor nok fra før

Skrevet

Ja, anser det nesten som risikosport hvis man ikke bruker deksel. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har iphone x, bruker bare slik «lommebok» deksel :) det beskytter fremme og bak, og lar meg alltid ha med meg kort jeg trenger :) 

Anonymkode: eb51a...026

Skrevet

Bruker deksel av den tynne typen, som bygger 0.3mm kjøpt på ebay.  Iphone fra 8 og oppover har jo glass på begge sider, og er litt for skjøre til at jeg tør å la være å bruke bekyttelse.  I tillegg er det rådyrt å erstatte glassoverflatene om de knuses.  Skjermbeskyttelse har jeg dog aldri brukt, de slører til skjermen og skjermoverflaten er den sterkeste delen på telefonen.  Selv min 8-er etter to års skjødesløs bruk så ut som ny når dekslet var av, skjermen var helt ripefri uten bruk av plastlag oppå skjermen.

Har også brukt silikondeksel, uoriginal, da original koster 500,- .   Koster noen tiere på ebay, inkludert frakt, leveres på ca 4 uker.  Bestill før 15/2 så du slipper moms og tollgebyr, eller vent til etter 1. april, så du får VOEC kode påført, som bekrefter moms er betalt.  eBay, Amazon og flere av de store har nok dette på plass fra mars allerede, da fritaket teller fra mottak av pakken, ikke utsendelsen.  https://www.toll.no/no/verktoy/unifiedsearch/?q=voec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...