Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. september 2002 #1 Skrevet 8. september 2002 Er det flere enn meg som har vært på denne fantastisk vakre parisiske kirkegården? Milla
Lilleba Skrevet 8. september 2002 #2 Skrevet 8. september 2002 Ja, mange ganger. Hovedsaklig for å besøke Jim Morrison, men har også ruslet rundt og sett litt på andre gravsteder. Helt enig, det er en flott kirkegård!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. september 2002 #3 Skrevet 9. september 2002 Hm, Jim Morrison ja, den har jeg ikke besøkt, men jeg er alltid bortom og tar en prat med Oscar (Wilde). Hunden min er oppkalt etter ham :-) Milla
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2002 #4 Skrevet 13. september 2002 Skal til Paris igjen i Oktober, og denne gangen skal jeg ha med meg denne kirkegården. Vet du hvilken metrolinje som går dit?
Gjest chimp Skrevet 17. september 2002 #5 Skrevet 17. september 2002 Jepp! Var der i sommer; først og fremst pga Jim Morrison. Men fikk også sett på graven til Chopin. Kunne tenkt meg å sjekka ut mange flere kjentfolk, bl.a. Edith Piaf, Oscar Wilde og Yves Montand, men 12-åringen vår rvar ikke enig i det, så vi får ta det ved en senere barnefri anledning. Det er et SVÆRT område..... PS! 12-åringen syns forresten det var ganske 'spooky' med alle sarkofagene og urnene som sto/lå helt fremme i dagen, dvs ikke nedgravd i jorda som her hjemme.....
Lilleba Skrevet 17. september 2002 #6 Skrevet 17. september 2002 Til gjest! Metrostasjonen heter faktisk Père Lachaise, og du kan ta både linje to og tre dit. Det spørs hvor i Paris du befinner deg! Lykke til!
Millus Skrevet 19. september 2002 #7 Skrevet 19. september 2002 Den er fantastisk, har vært der to ganger! Jeg og pappa vandret rundt i mange timer og så på kjente folk og ukjente, og bare følte på stemningen. det er noe helt spesielt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå