AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Hei, I år skal jeg søke meg til høyere utdanning, men jeg sitter litt fast ang. valg av utdanning. Helt siden jeg var små, var drømmen min å være psykolog, men det får bare forbli en drøm, da jeg ikke har tid, gode karakterer eller nok motivasjon til å ta den utdanninga. Så det "nærmeste" man kommer til psykologi, er vel psykiatrisk sykepleier tenker jeg. Og da lurer jeg på om noen der ute har utdannet seg til det og kan dele erfaringer som; hvor jobber dere, hvordan er en vanlig hverdag, lønn osv? Har lest litt på utdanning.no ang. det, men vil gjerne høre personlige erfaringer. Anonymkode: 18866...b50
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 Klinisk sosionom, psykiatrisk vernepleier eller klinisk barnevernspedagog er yrker du også burde vurdere. Anonymkode: f3b42...e3e 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 Jeg er vernepleier med mastergrad innen psykisk helse (innen spesialisthelsetjenesten). Jeg jobber som poliklinisk behandler. Har egne pasienter, men får en sekundærvurdering av lege/psykologspesialist ved spørsmål om akutt suicidalfare. Jeg kan sette tentative diagnoser, men dette ettergås også av lege/psykolog og autoriseres av dem. Dagstilling. Anonymkode: f28ea...d22 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er vernepleier med mastergrad innen psykisk helse (innen spesialisthelsetjenesten). Jeg jobber som poliklinisk behandler. Har egne pasienter, men får en sekundærvurdering av lege/psykologspesialist ved spørsmål om akutt suicidalfare. Jeg kan sette tentative diagnoser, men dette ettergås også av lege/psykolog og autoriseres av dem. Dagstilling. Anonymkode: f28ea...d22 Hva tjener du? Hvor mye har du utbetalt i mnd? (Hvis det er noe du er komfortabel med å oppgi) Anonymkode: 32f9d...c85
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tjener du? Hvor mye har du utbetalt i mnd? (Hvis det er noe du er komfortabel med å oppgi) Anonymkode: 32f9d...c85 Ikke sånn superfantastisk, men er fornøyd nok. Rundt 33 000. Anonymkode: f28ea...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå