Gjest Warrior Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Jeg skrev en tråd om amming tidligere, der kom hylekoret og sa pupper er ikke seksuelt. Det er maten til babyer osv. Nå når noen la ut et bilde av dyp utringning så kommer plutselig hylekoret å sier det ikke er greit å gå sånn på jobb. Det er seksuelt blablabla. Hva faen? Bestem dere! Hvorfor er det plutselig seksuelt når noen går kledd å viser halve puppene mens når ei dame ammer er det helt greit å vise puppen blant folk?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 Hvis du virkelig ikke forstår forskjellen så er det ikke så mye mer å si. Anonymkode: 927b9...597 28
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 Når en pupp blir brukt som matfat så er det ikke seksuelt. Når en pupp blir flashet uten grunn så er det seksuelt. Hva skjer med alle de dumme mennene på kg for tiden? Påvirker de hverandre? Synker intelligensen deres i takt? Er de (u) intellektuelt synkronisert? Anonymkode: a7410...e6d 11
Gjest Warrior Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 Enten blir de sett på som seksuelt eller så er de ikke det. Puppene blir ikke forandret til et matfat. De har samme form uansett. Det er ikke noe verre å gå med utringning enn å ta den frem så babyen får mat.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #6 Skrevet 23. januar 2020 UTTALE kåntˈekst ETYMOLOGI fra latin contextus 'forbindelse, sammenheng', av contexere 'sammenflette', jevnfør tekstil Anonymkode: 197e1...650 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #7 Skrevet 23. januar 2020 3 minutter siden, Warrior said: Enten blir de sett på som seksuelt eller så er de ikke det. Puppene blir ikke forandret til et matfat. De har samme form uansett. Det er ikke noe verre å gå med utringning enn å ta den frem så babyen får mat. Sjelden har jeg sett en avatar passe så godt til et innlegg. Anonymkode: 927b9...597 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #8 Skrevet 23. januar 2020 Det er forskjell på å velte ut puppen for å gi babyen mat og å velte ut puppen bare for å velte den ut. Når du tar ut puppen for å gi babyen din mat så er det jo for å gi babyen mat, om du tar den ut f.eks når du sitter rundt et bord med mange menn så er det jo fordi du vil ha oppmerksomheten fra menn. Anonymkode: b68a5...b8a 4
Gjest Warrior Skrevet 23. januar 2020 #9 Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sjelden har jeg sett en avatar passe så godt til et innlegg. Anonymkode: 927b9...597 ? 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på å velte ut puppen for å gi babyen mat og å velte ut puppen bare for å velte den ut. Når du tar ut puppen for å gi babyen din mat så er det jo for å gi babyen mat, om du tar den ut f.eks når du sitter rundt et bord med mange menn så er det jo fordi du vil ha oppmerksomheten fra menn. Anonymkode: b68a5...b8a Nå er det jo ingen som tar ut puppen selv om noen har dyp utringning. Kun amming du tar ut hele puppen. Det er liksom greit rundt et bord med mange menn.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #10 Skrevet 23. januar 2020 9 minutter siden, Warrior skrev: Enten blir de sett på som seksuelt eller så er de ikke det. Puppene blir ikke forandret til et matfat. De har samme form uansett. Det er ikke noe verre å gå med utringning enn å ta den frem så babyen får mat. Det er skremmende at du ikke ser forskjellen. Det er akkurat like stor forskjell som scenario 1. en sykepleier vasker en pasient nedentil og scenario 2. sykepleieren er hjemme og kjæresten ligger naken i senga på soverommet. Det ene er absolutt ikke seksuelt ladet, tvert i mot direkte avtennende, mens det andre er seksuelt ladet. Så, hvis du ser en baby som spiser = ikke tenk på sex. Hvis du ser en dame på byen med utringning ned til navlen som dytter puppene opp i ansiktet på deg og smiler = du kan tenke på sex. Anonymkode: 2bb6c...1b5 10
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #11 Skrevet 23. januar 2020 2 minutter siden, Warrior said: ? Nå er det jo ingen som tar ut puppen selv om noen har dyp utringning. Kun amming du tar ut hele puppen. Det er liksom greit rundt et bord med mange menn. Ja, det er det. De har trolig også fått mat fra pupp da de var mindre. Jeg satt omringet av businessmenn i en VIP-losje på et idrettsarrangement og ammet min førstefødte for noen år siden. Ingen som brydde seg. For å ta det med kontekst ned på et nivå alle(?) kan forstå: jeg tenner ikke på min manns halvslappe morgenpenis når han pisser mens jeg og datteren står og pusser tenner. Jeg tenner derimot på min manns flotte penis når vi er alene i senga og stemningen er seksuell. Pupper som en baby henger fast i er ikke seksuelle. Pupper i heftig utringing på fylla er seksuelle. Anonymkode: 197e1...650 4
Gjest Warrior Skrevet 23. januar 2020 #12 Skrevet 23. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er skremmende at du ikke ser forskjellen. Det er akkurat like stor forskjell som scenario 1. en sykepleier vasker en pasient nedentil og scenario 2. sykepleieren er hjemme og kjæresten ligger naken i senga på soverommet. Det ene er absolutt ikke seksuelt ladet, tvert i mot direkte avtennende, mens det andre er seksuelt ladet. Så, hvis du ser en baby som spiser = ikke tenk på sex. Hvis du ser en dame på byen med utringning ned til navlen som dytter puppene opp i ansiktet på deg og smiler = du kan tenke på sex. Anonymkode: 2bb6c...1b5 Det er ikke noe regel på det. Pupper er pupper uansett. Går ikke an å si til folk «ikke bli kåt når du ser puppen for jeg skal amme» og «nå har du lov å bli kåt for jeg har ingen baby å amme»
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #13 Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, Warrior said: Det er ikke noe regel på det. Pupper er pupper uansett. Går ikke an å si til folk «ikke bli kåt når du ser puppen for jeg skal amme» og «nå har du lov å bli kåt for jeg har ingen baby å amme» Da er du skadet av et overseksualisert samfunn. Anonymkode: 197e1...650 5
kaleidoskop Skrevet 23. januar 2020 #14 Skrevet 23. januar 2020 4 minutter siden, Warrior said: Det er ikke noe regel på det. Pupper er pupper uansett. Går ikke an å si til folk «ikke bli kåt når du ser puppen for jeg skal amme» og «nå har du lov å bli kåt for jeg har ingen baby å amme» Pupper som skal amme er ofte oppblåste, enorme og den svære brystvorta. Pupp er ikke bare Pupp. De med utringning og tilpasset klær er sensuelle. Ofte med en ammende pupp kommer det også med mer kropp og hengemage som synes når matfatet skal frem. Men for all del, hver sin smak på tiltrekning.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #15 Skrevet 23. januar 2020 TS, du stiller så mange merkelige spørsmål. Hvor gammel er du? Håper for din skyld at svaret er under 20...minst. Anonymkode: 662d9...261 5
Gjest Warrior Skrevet 23. januar 2020 #16 Skrevet 23. januar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du skadet av et overseksualisert samfunn. Anonymkode: 197e1...650 Hvis noen forteller deg at du ikke må bli kåt. Klarer du da å ikke bli det? I så fall er du god. 36 minutter siden, kaleidoskop skrev: Pupper som skal amme er ofte oppblåste, enorme og den svære brystvorta. Pupp er ikke bare Pupp. De med utringning og tilpasset klær er sensuelle. Ofte med en ammende pupp kommer det også med mer kropp og hengemage som synes når matfatet skal frem. Men for all del, hver sin smak på tiltrekning. Ikke overdriv da. Ikke alle blir sånn. 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS, du stiller så mange merkelige spørsmål. Hvor gammel er du? Håper for din skyld at svaret er under 20...minst. Anonymkode: 662d9...261 Hva som er merkelig med dette? Jeg er 30 hvis du skal vite det. Det er ikke noe verre og vise litt av puppene selv om det ikke er en baby med i bildet, men hvis ei dame blir sjalu så er det jo ille.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #17 Skrevet 23. januar 2020 Hvis du blir kåt av å se en baby spise, så er det noe feil. Anonymkode: a7410...e6d 3
Rebecca30 Skrevet 23. januar 2020 #18 Skrevet 23. januar 2020 Enig med dere at dette handler om kontekst.
Gjest Warrior Skrevet 23. januar 2020 #19 Skrevet 23. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du blir kåt av å se en baby spise, så er det noe feil. Anonymkode: a7410...e6d 🤣🤣🙄
Gjest Warrior Skrevet 23. januar 2020 #20 Skrevet 23. januar 2020 30 minutter siden, Rebecca30 skrev: Enig med dere at dette handler om kontekst. Og litt sjalusi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå