AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Del Skrevet 23. januar 2020 Jeg jobber i helsevesenet og skulle gjerne lest en e-post hjemmefra. Hvordan kommer jeg meg inn på jobb-eposten hjemmefra? Når jeg skriver inn e-postadressen min i Outlook får jeg opp brukeren min, men at passordet mitt er feil. Men jeg vet det er riktig siden jeg brukte det senest i dag på jobb. Anonymkode: 751cc...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #2 Del Skrevet 23. januar 2020 Spørr iktansvarlig. Anonymkode: b8ebe...c89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Del Skrevet 23. januar 2020 Får nok ikke lest mail hjemme. Hos oss har vi ikke tilgang til dette. Må søkes om tilgang. Stort sett bare ledere osv som har det. Anonymkode: 8c447...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Del Skrevet 23. januar 2020 Først må du spørre IT avdelingen hos deg om dette er tillatt. Noen institusjoner/bedrifter tillater dette, mens andre ikke. Kommer ofte an på hva slags informasjon som sendes, hvis det er sensitivt, bedriftshemmeligheter og lignende, så kan det være slik at det ikke er tillatt. Hvis det tillates, så må du spørre dem om hvordan du setter dette opp. Anonymkode: 1d4c3...a6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Del Skrevet 23. januar 2020 Okei.. takk for svar 🙂 Anonymkode: 751cc...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #6 Del Skrevet 25. januar 2020 Jeg har lagt inn mailen på telefonen, gikk inn på innstillinger, legge til kontoer og la inn mailen med [email protected] Det er sikkert ikke samme system hos dere? Ellers har vi en nettløsning også, noe ala epost.kommunenavn.kommune.no Anonymkode: c4996...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #7 Del Skrevet 25. januar 2020 På 23.1.2020 den 16.27, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i helsevesenet og skulle gjerne lest en e-post hjemmefra. Hvordan kommer jeg meg inn på jobb-eposten hjemmefra? Når jeg skriver inn e-postadressen min i Outlook får jeg opp brukeren min, men at passordet mitt er feil. Men jeg vet det er riktig siden jeg brukte det senest i dag på jobb. Anonymkode: 751cc...fb2 Jeg leser jobbmail hjemme og har all tilgang , men har vpn oppkobling mot jobbnettet, det er eneste mulighet pga sikkerhet Anonymkode: 5d993...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå