AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 hvorfor tror kvinner dem er attraktive når dem sier at dem ikke kan lage mat? når startet det fenomenet at kvinner innrømmer dem ikke kan lage mat. Anonymkode: ef2a9...48b
Pås Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvorfor tror kvinner dem er attraktive når dem sier at dem ikke kan lage mat? når startet det fenomenet at kvinner innrømmer dem ikke kan lage mat. Anonymkode: ef2a9...48b Når jeg ser den merkelige overskriften tror jeg ikke jeg gidder å diskutere dette likevel! Endret 23. januar 2020 av Pås 6
Era Vulgaris Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: hvorfor tror kvinner dem er attraktive når dem sier at dem ikke kan lage mat? når startet det fenomenet at kvinner innrømmer dem ikke kan lage mat. Anonymkode: ef2a9...48b Du tror det er en medfødt egenskap å kunne lage mat, og at det kun er kvinner som er født med den egenskapen? Til din informasjon, så er de fleste av verdens beste kokker menn. Lag maten din sjæl. 9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #6 Skrevet 23. januar 2020 3 timer siden, NymeriaRhoynar skrev: Hvordan er været i Jante i dag? Spar oss for dette forslitte jantepisset. Anonymkode: 9dfb1...abd
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #7 Skrevet 23. januar 2020 Hvorfor tror menn at de er attraktive når de fleste av dem ikke kan bygge hus? Anonymkode: a1c8e...921 6
Charlene87 Skrevet 23. januar 2020 #8 Skrevet 23. januar 2020 kvinner som tror de er heite fordi de ikke kan lage mat?? Dagens 2
Gjest Warrior Skrevet 23. januar 2020 #9 Skrevet 23. januar 2020 Eeeh. Når ble det sånn at det er matlaging som avgjør om ei kvinne er attraktiv?
Gjest Warrior Skrevet 23. januar 2020 #10 Skrevet 23. januar 2020 Tenner du på spagetti i håret kanskje?
herzeleid Skrevet 24. januar 2020 #11 Skrevet 24. januar 2020 Mulig jeg er for velvillig her, men jeg tror kanskje jeg forstår overskriften litt og kjenner igjen noe av det: Jeg har flere ganger stusset over de (kvinner og menn) som uten noen form for blygsel og nesten med stolthet sier at de overhodet ikke kan lage mat osv. Det virker i noen tilfeller som en synes en er litt ekstra "kult" at en er så utradisjonell eller har så mye annet interessant å gjøre at matlaging ikke har noen plass i livet. Å kunne lage, og å spise, skikkelig og sunn mat er tross alt viktig for voksne mennesker, særlig om en også skal fø på barn, og det er noe veldig "ungkar på hybel" over å være stolt over å ikke kunne dette. Kan en ikke lage seg og sine skikkelig mat bør en tross alt jobbe med dette. Tilsvarende stusser jeg over hvor lettvint en del slenger ut at de "kan ikke matte". 1
Oslodamen Skrevet 24. januar 2020 #12 Skrevet 24. januar 2020 Jeg har aldri hørt en kvinne si med stolthet at hun ikke kan lage mat, jeg tror egentlig ikke jeg vet om noen kvinner som ikke kan lage mat, så dette må være snakk om veldig unge mennesker eller et helt bestemt miljø. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #13 Skrevet 24. januar 2020 Kvinner har en, ja EN, faktisk EN viktig oppgave i livet og det er å kunne lage mat og stelle i hjemmet. Oppgaven er minst like viktig som mannen sin, men så kan de ikke den. Er vel det som er så sjokkerende for oss menn som ønsker å være menn og ha en kvinne som er kvinne. Anonymkode: e73c0...669
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #14 Skrevet 25. januar 2020 Damer uttaler at de ikke kan lage mat, og jeg blir deprimert at akkurat den type kvinner skal i det hele tatt få uttale seg, ok de kan snakke seg ut av det, men ikke drep modne kvinners lidenskap til å lage mat. Anonymkode: ef2a9...48b
Krok1 Skrevet 25. januar 2020 #15 Skrevet 25. januar 2020 On 1/24/2020 at 7:26 AM, herzeleid said: Mulig jeg er for velvillig her, men jeg tror kanskje jeg forstår overskriften litt og kjenner igjen noe av det: Jeg har flere ganger stusset over de (kvinner og menn) som uten noen form for blygsel og nesten med stolthet sier at de overhodet ikke kan lage mat osv. Det virker i noen tilfeller som en synes en er litt ekstra "kult" at en er så utradisjonell eller har så mye annet interessant å gjøre at matlaging ikke har noen plass i livet. Å kunne lage, og å spise, skikkelig og sunn mat er tross alt viktig for voksne mennesker, særlig om en også skal fø på barn, og det er noe veldig "ungkar på hybel" over å være stolt over å ikke kunne dette. Kan en ikke lage seg og sine skikkelig mat bør en tross alt jobbe med dette. Tilsvarende stusser jeg over hvor lettvint en del slenger ut at de "kan ikke matte". Med det som forutsetning kan jeg se for meg at det finnes miljøer der det er status å ha så god råd at man kan spise ute eller bestille mat hver dag og derfor slippe selv. Personlig er jeg flink til å lage mat, men er vant til at menn lager minst like mye mat som damer. Og jeg ser på god grammatikk som en mer sexy egenskap enn gode kjøkken-ferdigheter. Den overskriften gir meg mark. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #16 Skrevet 25. januar 2020 Jeg, kvinne (40) sitter i sofaen og venter på ukas matmessige høydepunkt. Gjett hvem som er kokken, TS?? Anonymkode: 7c67d...43a 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #17 Skrevet 25. januar 2020 På 23.1.2020 den 23.46, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror menn at de er attraktive når de fleste av dem ikke kan bygge hus? Anonymkode: a1c8e...921 Er en mann automatisk attraktiv fordi han kan bygge hus? Jeg var sammen med en mann som bygger hus en gang. Samme mann var noe overvektig, tok ikke spesielt godt vare på seg selv på slutten, og en av de siste gangene jeg så han, kom han i den fine, hvite, kaksete genseren sin.... full av kebabdressing... Og han slet med å holde seg på beina, fordi han var så dritings... Ellers takk, på tross av at han bygde hus. Kjøpte heller mitt eget hus, takk! Anonymkode: d9675...b63 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #18 Skrevet 25. januar 2020 Jeg er i 40 årene og sier jeg ikke kan å lage mat, sier det ikke med stolthet men som en sannhet. Men så spørs det jo hva man legger i å ikke kunne lage mat, for jeg lager meg middag hver dag, og kan fint lage til andre. Men jeg kan ikke lage god og fancy mat, og jeg liker ikke å stå på kjøkkenet, misliker det ikke heller, men liker best å lage mat som tar kort tid å fikse, lager mat når jeg er sulten. Klarer å følge en oppskrift uten å ødelegge maten. Anonymkode: 01083...422 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #19 Skrevet 25. januar 2020 On 1/23/2020 at 11:46 PM, AnonymBruker said: Hvorfor tror menn at de er attraktive når de fleste av dem ikke kan bygge hus? Anonymkode: a1c8e...921 Det som er interessant er jo at veldig mange damer søker "handy" menn i profilen på datingapps. Hva hadde skjedd om menn hadde søkt damer som var flinke til å gjøre husarbeid... Anonymkode: bab8f...3f6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #20 Skrevet 25. januar 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner har en, ja EN, faktisk EN viktig oppgave i livet og det er å kunne lage mat og stelle i hjemmet. Oppgaven er minst like viktig som mannen sin, men så kan de ikke den. Er vel det som er så sjokkerende for oss menn som ønsker å være menn og ha en kvinne som er kvinne. Anonymkode: e73c0...669 Hvor gammel er du? Anonymkode: 67e4c...91c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå