Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 (endret) Misjonæren har vert den tradisjonelle sexstilling igjennom lang tid av praktiske årsaker. Hun har bestandig fått sin orgasme ved hjelp av hans høyre hånd blir "lirket under " og stimulerer hennes klitorisen til hun får orgasme. Han har imidlertid bestandig ofte følt seg lite komfortabel i denne akrobatiske stilling. Hun har aldri tatt initiativet til sex ,er lite delaktig og han føler det slik at hun ligger der bare som eit "slakt" i påvente av å få det hele overstått. Spørsmålet : Hvordan kan ein kvinne fysisk bidra ved selvhjelp til å utløse egen orgasme under misjonæren ? Endret 23. januar 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 Blir ikke sex veldig kjedelig om man befinner seg i favorittstillingen under hele akten? Varier alt, men noen minutter (minst 10 %?) kan være i favorittstilling. For å komme inn i nye spor kan man kanskje si at man skal få orgasme i fem forskjellige stillinger i løpet av de neste fem gangene, så kan man eksperimentere litt. Anonymkode: 97208...19d
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke sex veldig kjedelig om man befinner seg i favorittstillingen under hele akten? Varier alt, men noen minutter (minst 10 %?) kan være i favorittstilling. For å komme inn i nye spor kan man kanskje si at man skal få orgasme i fem forskjellige stillinger i løpet av de neste fem gangene, så kan man eksperimentere litt. Anonymkode: 97208...19d Av praktiske årsaker har misjonæren vert den tradisjonelle stilling, og fokuset derfor rettet mot den stilling.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 Jeg er mann. Hos oss tar vi den stillingen vi føler for fra gang til gang og bytter litt underveis. For min del er misjonær veldig fin men da kommer ikke hun så lett, så vi bytter på. Doggy liker hun, men da kommer jeg fort. Hun sitter på topp liker hun også. Anonymkode: 68288...e56
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. januar 2020 #6 Skrevet 23. januar 2020 1 time siden, Rebecca30 skrev: Hva er egentlig spørsmålet? Muleg for en kvinne å få orgasme ved selvhjelp under misjonæren ?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #7 Skrevet 23. januar 2020 Jeg har aldri fått til å få orgasme på den måten under misjonær. Ikke noen annen stilling heller for den saks skyld. Jeg må bli fingret eller slikket før eller etter samleiet. Eller begge deler. Under samleie funker ikke for meg. Skjønner at du er lei av å gjøre det på denne måten, for det høres utrolig klønete og vanskelig ut. Du må vel bare snakke ut med henne om at du ønsker mer variasjon og at hun finner andre måter hun kan komme på under samleie, eller før og etter. Vi er mange kvinner som ikke kommer under selve samleiet, men det er mange måter å få orgasme på. Man må prøve seg frem på ulike måter sammen. Anonymkode: 48cb4...d49
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #8 Skrevet 23. januar 2020 4 timer siden, Anonym Bruker skrev: Av praktiske årsaker har misjonæren vert den tradisjonelle stilling, og fokuset derfor rettet mot den stilling. Praktiske årsaker? Mener du fysiske årsaker eller er soverommet deres innredet på en måte som kun muliggjør misjonær? 😝😘 Kan hun ikke bruke sin egen hånd? Eller en vibrator? En magic wand? Anonymkode: 6d1b2...4aa 1
sirenas Skrevet 23. januar 2020 #9 Skrevet 23. januar 2020 What? Mannen stimulere klitoris i misjonær?! Det gjør jeg selv!! 4
Bamseklemmer Skrevet 23. januar 2020 #10 Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, sirenas skrev: Det gjør jeg selv!! Ja det er best du gjør det selv, vanskelig og holde seg oppe med en arm, knulle og samtidig massere klitten, ikke rart vi blir svett😂
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. januar 2020 #11 Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri fått til å få orgasme på den måten under misjonær. Ikke noen annen stilling heller for den saks skyld. Jeg må bli fingret eller slikket før eller etter samleiet. Eller begge deler. Under samleie funker ikke for meg. Skjønner at du er lei av å gjøre det på denne måten, for det høres utrolig klønete og vanskelig ut. Du må vel bare snakke ut med henne om at du ønsker mer variasjon og at hun finner andre måter hun kan komme på under samleie, eller før og etter. Vi er mange kvinner som ikke kommer under selve samleiet, men det er mange måter å få orgasme på. Man må prøve seg frem på ulike måter sammen. Anonymkode: 48cb4...d49 Misjonæren nyttes av praktiske årsaker ( fysiske). Er forlengst blitt "lei" og tar gjerne imot tips fra kvinner som kan gji noen praktiske "hint" .
sirenas Skrevet 23. januar 2020 #12 Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, Bamseklemmer skrev: Ja det er best du gjør det selv, vanskelig og holde seg oppe med en arm, knulle og samtidig massere klitten, ikke rart vi blir svett😂 Haha, jeg ser den! Har aldri opplevd det, men det er vel for jeg ordner det selv. Men skal jaggu få mannen til å prøve neste gang bare for gøy 😆 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. januar 2020 #13 Skrevet 23. januar 2020 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Praktiske årsaker? Mener du fysiske årsaker eller er soverommet deres innredet på en måte som kun muliggjør misjonær? 😝😘 Kan hun ikke bruke sin egen hånd? Eller en vibrator? En magic wand? Anonymkode: 6d1b2...4aa Praktiske årsaker for hennes del. Det mest praktiske hadde vert om hun kanskje kan nytte sin egen hånd, men den tanken har hun nok aldri tenkt på sidan hun har en partner som alltid har tatt ansvar for hennes orgasme. Endret 23. januar 2020 av Anonym Bruker
Bamseklemmer Skrevet 23. januar 2020 #14 Skrevet 23. januar 2020 Akkurat nå, sirenas skrev: Har aldri opplevd det, men det er vel for jeg ordner det selv. Men skal jaggu få mannen til å prøve neste gang bare for gøy 😆 Haha, ja prøv det, han blir sikkert svett og fin. Problemet er jo at vi menn ikke klarer å gjøre to ting samtidig😂
Hr. Aktiv Skrevet 23. januar 2020 #15 Skrevet 23. januar 2020 10 minutter siden, sirenas skrev: What? Mannen stimulere klitoris i misjonær?! Det gjør jeg selv!! Desverre ikke alle som er der. Noen damer mener jo mannens oppgave å stimulere kvinnen.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. januar 2020 #16 Skrevet 23. januar 2020 (endret) 7 minutter siden, sirenas skrev: Haha, jeg ser den! Har aldri opplevd det, men det er vel for jeg ordner det selv. Men skal jaggu få mannen til å prøve neste gang bare for gøy 😆 Da har han "jaggu" sluppet nokså lett unna. Krever imidlertid å ha en rimleg god fysikk , utholdenhet og tålmodighet. Ønsker din bedre halvdel lykke til , og ser fremtil tilbakemeldingen ? Endret 23. januar 2020 av Anonym Bruker
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. januar 2020 #17 Skrevet 23. januar 2020 5 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Haha, ja prøv det, han blir sikkert svett og fin. Problemet er jo at vi menn ikke klarer å gjøre to ting samtidig😂 Menn må oftast ha minimum 3 tanker i hode samtidig når de skal ha sex med dama. Fortenning, Hennes orgasme, Egen orgasme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå