AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Hadde du byttet kjønn om du hadde hatt muligheten? Jeg er en mann og hadde byttet, jeg tror livet er bedre å være jente enn gutt totalt sett. Så hva hadde du gjort? Anonymkode: 9467b...a9b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 nei, jeg ville ikke vært mann Anonymkode: c78c4...5e2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 Jeg er 195 og 105 kg. Jeg mistenker at jeg ikke ville blitt spesielt pen som kvinne. Anonymkode: 62781...372 2
Chiyo Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 Nei, jeg har aldri ville være gutt. Jeg hang mye med gutter og lekte med deres leker når jeg var liten, men jeg ville aldri skifte kjønn. Mitt problem var at når jeg ble eldre så ble jeg mindre "jentete" og mer som guttene i personlighet, og det var liksom "feil". Jeg skulle ønske at noen kunne si til meg som barn at jeg var perfekt som jeg var, og at det ikke var noe galt bare fordi jeg ikke var som de andre jentene. Men alle som vil virkelig vil skifte kjønn har muligheten til det. Man kan begynne med klær og hår, og man kan skifte lovlig kjønn på internet. Når det kommer til hormonbehandling og kirurgi, så må man prate med noen da det er en ganske drastisk endring som krever oppfølging. Men jeg tror det er viktig at vi viser folk at de kan kle seg og oppføre seg akkurat som de vil uten at det nødvendigvis betyr at "kjønnet" deres er feil. Noen blir litt forvirret av å bli satt i bås av andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå