Gå til innhold

Ny metode smelter bort magefettet

Ephemera

Anbefalte innlegg

For oss undervektige og/eller veltrente som likevel har denne "fettputen" på magen er dette en interessant løsning.

Kommer definitivt til å prøve dette hvis/når det kommer til Norge!

Dersom du har fettpute på magen når du er veltrent, så vil jeg påstå at du har fett som kan forsvinne ved hjelp av riktig kosthold (lav GI).

Dette med mindre det er det naturlige fettlaget du snakker om, som mange kvinner HAR og SKAL ha. Å fjerne alt fett på magen er direkte skadelig for mange kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Sexy*Cat*

Dersom du har fettpute på magen når du er veltrent, så vil jeg påstå at du har fett som kan forsvinne ved hjelp av riktig kosthold (lav GI).

Dette med mindre det er det naturlige fettlaget du snakker om, som mange kvinner HAR og SKAL ha. Å fjerne alt fett på magen er direkte skadelig for mange kvinner.

Vel, jeg reagerte i allefall på at folk igjen måtte komme å fortelle om at kosthold fungerer like bra.

men, jeg lurer... hva skjer hvis man fjerner fettputen på magen da?

hvorfor kan det være farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
å

men, jeg lurer... hva skjer hvis man fjerner fettputen på magen da?

hvorfor kan det være farlig?

Tja, hva med at du mister menstruasjonen og kan bli benskjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Så lenge man er tynn spiller det vel ikke noen rolle om man knekker alle beina? :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Så lenge man er tynn spiller det vel ikke noen rolle om man knekker alle beina? :ironi:

det har jeg aldri sagt.

keg spurte fordi jeg ikke visste hva som kunne skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

det har jeg aldri sagt.

keg spurte fordi jeg ikke visste hva som kunne skje.

Den var ikke bare retta til deg, men det er så ofte når man prøver å si at kvinner skal ha litt fett på magen at folk nærmest blir hysteriske og går i forsvarsposisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel' date=' jeg reagerte i allefall på at folk igjen måtte komme å fortelle om at kosthold fungerer like bra.[/quote']

Vel, jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor noen ikke ØNSKER å få vite om metoder som både er lettvinte, varige og effektive.

Det er utrolig ulogisk!

Greit nok - jeg forstår mekanismen i at folk ikke gidder/har for lite tid til effektiv trening, men å heller velge usunne metoder fremfor sunne?

Jeg blir snart ikke overrasket over mer.

Dersom det er snakk om fettputa på magen som svært mange jenter har (i samme grad som mange kvinner har mer fett på lår/rumpe enn menn), så er det skadelig blant annet fordi du har et usunt lite fettlag dersom du "klarer" å få bort denne 'puta'.

Vi SKAL ha et visst fettlag, og noen kan altså aldri få vekk det aller siste uten å bli sykelig tynne.

Lilith nevner beinskjørhet og tap av mensen.

Skjønner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
En bør også se med en viss skepsis på dette, jfr denne ekspertens uttalelse:

Hvem vil heller være åreforkalket enn ha tykk mage?

Ikkesant.. Det som fortoner seg som "kjapp løsning" er kanskje ikke så kjapp likevel....

Theres no such ting as a free lunch. Det ordtaket der er genialt og gjelder på det meste! (Og jeg som ellers hater ordtak!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Det som er bra oppi det hele, er vel da at de som velger å smelte bort fettet som beste og eneste løsning, snart kommer til å ha hele fettputa der igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no-no

Dette er faktisk ikke noen ny metode, det finnes i flere salonger i Norge allerede. Jeg testet det ut for 2-3 år siden og det virker faktisk ja. I tillegg bør en ta en lymfedrenasje for å få ut avfallsstoffer.

Her er en link: Gaiacare.

En del gaiasalonger har denne behandlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk ikke noen ny metode, det finnes i flere salonger i Norge allerede. Jeg testet det ut for 2-3 år siden og det virker faktisk ja. I tillegg bør en ta en lymfedrenasje for å få ut avfallsstoffer.

Her er en link: Gaiacare.

En del gaiasalonger har denne behandlingen.

Apropos det. Så en norsk nettside for en stund siden som leverte ultrasonisk vibrasjons apparat til ca 1500 kr. Vurderte det - men hadde ikke heeelt troen på konseptet. Men det fungerer da tydeligvis.

Skal vi se... http://www.ajgruppen.no/helsetech_hudbehandling.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare bare å gjøre det!!

Hvertfall ikke hvis man har dårlig råd, For alt man ikke skal spise er billig, og alt man kan spise er MEGET dyrt..Nå har ikke jeg satt meg sånn veldig inn i det, men hvertfall det jeg fant ut når jeg så over det!

Hvis man ikke har råd til å spise sunt, har man iallefall ikke råd til å smelte bort fettet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...