Gå til innhold

Ny metode smelter bort magefettet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

sikkert fint, men hvorfor er det så viktig å finne alle mulige løsninger for å fjerne (smelte) fett på? Det finnes jo allerede en idiotsikker metode! Hvis man smelter fett på denne måten og fortsetter livsstilen man hadde fra før, varer det jo ikke lenge før man må inn og smelte mer fett :wink:

Skrevet

Ja, selvsagt er trening og sundt kosthold nummer 1.

Men jeg er egnetlig fornøyd med resten av kroppen min, bortsett fra magen. Da er det så synd at man må slanke seg 20 kg. for å få bare DEN litt mindre... :roll: Og i tillegg er magefettet det siste som forsvinner når man slanker seg...

Gjest Embla s
Skrevet
Og i tillegg er magefettet det siste som forsvinner når man slanker seg...

Ja, jeg vet.. Det vi gjerne vil beholde er jo oftest det som forsvinner lettest/først :-?

Skrevet

Ja, puppene og kinnene er det første som går... (Og ihvertfall puppene vil jeg beholde!)

Magefettet mitt trives fryktelig godt på kroppen min. "Her her vi kommet for å bli og vi vil gjerne ha masse godterier og feit mat"... sier fettcellene på magen.

Fryktelig slemt... :tunge1:

Skrevet

Håper det kommer til Norge også..

Jeg kan godt være prøvekanin :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Sier man ikke at magefettet er resultatet av et høyt inntak av raske karbohydrater, som er typisk for moderne kosthold (jfr. Lindberg).

Gjest Embla s
Skrevet
Sier man ikke at magefettet er resultatet av et høyt inntak av raske karbohydrater' date=' som er typisk for moderne kosthold (jfr. Lindberg).[/quote']

Jo, det er sammenheng mellom "eple-fasong" (magflesk) og raske karbohydrater - Lindberg & co hevder jo en sammenheng mellom samme eplefasong og diabetes?

Gjest Gjesta
Skrevet

Helt hvordan sammenhengen er, har jeg ikke satt meg inn i. Men hvis man da legger om kostholdet i retning å kutte ned på de raske karbohydratene, burde vel magefettet forsvinne, eller minke?

Skrevet
Helt hvordan sammenhengen er' date=' har jeg ikke satt meg inn i. Men hvis man da legger om kostholdet i retning å kutte ned på de raske karbohydratene, burde vel magefettet forsvinne, eller minke?[/quote']

Det er ikke bare bare å gjøre det!!

Hvertfall ikke hvis man har dårlig råd, For alt man ikke skal spise er billig, og alt man kan spise er MEGET dyrt..Nå har ikke jeg satt meg sånn veldig inn i det, men hvertfall det jeg fant ut når jeg så over det!

Gjest Daniella_
Skrevet

Vel, det tror jeg så absolutt på.

Selv har jeg hele tiden hørt at magefettet er det som går sist, men hos meg er det motsatt. Har gått ned 9 cm rundt midjen, og det har nok mye med kostholdet mitt å gjøre.

På de andre stedene på kroppen har jeg ikke gått ned noen cm (enda).

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det så mye dyrere med f. eks skikkelig grovt brød eller knekkebrød framfor lysere brødtyper? Eller basmatiris/jasminris i stedet for hurtigris? Grønnsaker som brokkoli, gulrøtter, linser, bønner osv er også bra å spise. Det er også mye billigere å drikke vann enn brus eller juice.

Ferdigmat er fy, og ferdigmat er ikke alltid så mye billigere enn å lage maten selv.

Skrevet
Er det så mye dyrere med f. eks skikkelig grovt brød eller knekkebrød framfor lysere brødtyper? Eller basmatiris/jasminris i stedet for hurtigris? Grønnsaker som brokkoli, gulrøtter, linser, bønner osv er også bra å spise. Det er også mye billigere å drikke vann enn brus eller juice.

Ferdigmat er fy, og ferdigmat er ikke alltid så mye billigere enn å lage maten selv.

Dette er egentlig ikke noe problem.

Jeg lever på studielån, og jeg kjøper sunn mat; grovbrød, grønnsaker, basmatiris, kyllingfilet osv.

Dette er regelen, og jeg kjøper ALDRI f.eks. hurtigris.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Noen av oss foretrekker en kjapp løsning, okey?

Er det så hardt å innse? :roll:

den dagen jeg kanskje får mage fettsuger jeg, eller smelter jeg den mer enn gjerne bort.

Skrevet
Noen av oss foretrekker en kjapp løsning, okey?

Er det så hardt å innse? :roll:

Men i all verden.

Hva er det som er problemet ditt vedr. denne tråden?

Skrevet

En bør også se med en viss skepsis på dette, jfr denne ekspertens uttalelse:

Varnar för åderförkalkning

Charlotte Erlanson-Albertsson, professor i molekylär kemi vid Lunds universitet, ser vissa risker med metoden då fett cirkulerar i blodet

-Är fettpartiklarna söndersprängda så känner kanske kroppen inte igen partiklarna och då kan det ta tid innan de tas upp. Och så länge fettpartiklarna cirkulerar i blodet kan de fastna på fel ställen, fastna i blodkärlsväggarna och då kan man bättra på en åderförkalkning.

Hvem vil heller være åreforkalket enn ha tykk mage?

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Men i all verden.

Hva er det som er problemet ditt vedr. denne tråden?

blandt annet at folk MÅ kommentere at; "Jammen, trening fungerer jo like fint".

derfor.

sier ikke at det ikke stemmer (det stemmer ikke i alle tilfeller heller), men noen av oss er interisserte i lettvinte løsninger.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
En bør også se med en viss skepsis på dette, jfr denne ekspertens uttalelse:

Hvem vil heller være åreforkalket enn ha tykk mage?

og hvem vil kjøre bil når man kan gå?

man kan jo risikere å kræsje faktisk. :hoho:

Skrevet
blandt annet at folk MÅ kommentere at; "Jammen, trening fungerer jo like fint".

derfor.

sier ikke at det ikke stemmer (det stemmer ikke i alle tilfeller heller), men noen av oss er interisserte i lettvinte løsninger.

Jeg skjønner det i endel andre tråder (selv om jeg er uenig), men jeg skjønner ikke hva du reagerte på i denne.

Her er det jo rett og slett en påpekning om at det å spise sunt IKKE er et problem, og dermed OGSÅ er en "lettvint" løsning.

Å spise sunt er altså en like lett vei til å miste magefett, og den er i tillegg sunn og varig.

Dermed skjønner jeg ikke reaksjonen din.

Gjest a.n.o.
Skrevet

For oss undervektige og/eller veltrente som likevel har denne "fettputen" på magen er dette en interessant løsning.

Kommer definitivt til å prøve dette hvis/når det kommer til Norge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...