Gjest anonymigjen Skrevet 5. juni 2005 #1 Skrevet 5. juni 2005 Flaut men....kan orgasme føre til at egget ikke fester seg etter man har vært til prøverørsbehandling? er i dag på rugedag 10. Avstår dere andre helt i "vente perioden"?
Chiquita Skrevet 5. juni 2005 #2 Skrevet 5. juni 2005 Vi avsto ikke i perioden mellom innsetting og testing, og resultaten ble en sprell levende gutt alikevell
Lilletrollet Skrevet 5. juni 2005 #3 Skrevet 5. juni 2005 Vi gjorde det,men mer pga jeg var "redd" for infeksjon enn orgasmen... Vi ble oppfordret til å ikke ha sex i ca 14 dager etter uttaket! Lilletrollet
Snuppelure Skrevet 6. juni 2005 #4 Skrevet 6. juni 2005 Jeg fikk beskjed om å avstå fra sex i 7 dager etter uttaket. Men det var ikke pga egget og dets evene til å feste seg. Det var for å redusere faren for infeksjoner i såret etter selve uttaket. Så det burde gå så bra så! Lykke til med videre ruging!
Gjest Cinzia, ikke innlogget Skrevet 6. juni 2005 #5 Skrevet 6. juni 2005 Vi fikk beskjed om å leve som vanlig, også når det gjaldt sex. Tror vi var litt forsiktige i starten allikevel...følte liksom ikke for å risikere noe (selv om jeg ikke tror tanken på infeksjoner egentlig streifet oss...)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå