AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Eksen har nylig fått forfremmelse og jeg foreslo å lage en kake til han som han virket positivt innstilt til. Jeg syntes det var hyggelig å kunne gjøre. Jeg hadde allerede sagt ifra på forhånd at den var klar, og han sa han skulle si ifra om når jeg kunne levere den. Jeg spurte uansett i dag om når jeg kunne komme innom med den. Samtalen litt forkortet: Han: Du skal få slippe det Jeg: Vil jo gjerne gi den 😊 Han: Hvorfor? Sikkert mange andre som vil ha Jeg: Jeg vil gi den til deg Han: Tviler Jeg: Hvorfor? Han: Virker ikke sånn Jeg: Hvorfor ikke? Han: Meh, tror du har annet å drive med Han: Du vet jeg ikke pleier å gjøre mye om dagen 😅 Hvorfor er du så skeptisk? Han: Hehe.. Jeg: Ja? Han: Jeg tror du vet Jeg: Nå er du vag. Jeg vil gjerne gi deg kaken, men du bestemmer. Han er ofte er usikker på om jeg egentlig vil tilbringe tid med han eller ikke osv, og han sier han sliter med depresjon om dagen, så det kan jo forklare væremåten, men jeg synes vel allikevel det er unødvendig å svare såpass vagt? Anonymkode: 0f0ef...d4b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 Han skyver deg vekk og skal ha deg til å overbevise ham om hvor mye du vil dette og hvor mye det betyr for deg Ta ham på ordet og si bare "ok" til alt, og IKKE gi kake. Dette er manipulering Anonymkode: 73905...1c9 6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 8 minutter siden, Inkognitogata said: Hvorfor gidder du? 5 minutter siden, AnonymBruker said: Han skyver deg vekk og skal ha deg til å overbevise ham om hvor mye du vil dette og hvor mye det betyr for deg Ta ham på ordet og si bare "ok" til alt, og IKKE gi kake. Dette er manipulering Anonymkode: 73905...1c9 Jeg er redd for å avvise han i tilfelle han bare er slik pga depresjonen, og trenger at noen ser forbi det og viser at man bryr seg til tross? Han har ingen andre å kontakte. Anonymkode: 0f0ef...d4b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er redd for å avvise han i tilfelle han bare er slik pga depresjonen, og trenger at noen ser forbi det og viser at man bryr seg til tross? Han har ingen andre å kontakte. Anonymkode: 0f0ef...d4b JEG er kraftig deprimert, jeg holder ikke på sånn med noen som vil være snill mot meg, han der er ikke deppa, han fucker med huet ditt og hekter deg. Anonymkode: 73905...1c9 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #6 Skrevet 23. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: JEG er kraftig deprimert, jeg holder ikke på sånn med noen som vil være snill mot meg, han der er ikke deppa, han fucker med huet ditt og hekter deg. Anonymkode: 73905...1c9 Skjønner. Da får jeg bare slutte å bite på og distansere meg litt tenker jeg. Ts Anonymkode: 0f0ef...d4b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #7 Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Da får jeg bare slutte å bite på og distansere meg litt tenker jeg. Ts Anonymkode: 0f0ef...d4b Gjør det, for han leker jo bare med deg, er slik han føler seg bra tydeligvis.. Anonymkode: 73905...1c9
Inkognitogata Skrevet 23. januar 2020 #8 Skrevet 23. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er redd for å avvise han i tilfelle han bare er slik pga depresjonen, og trenger at noen ser forbi det og viser at man bryr seg til tross? Han har ingen andre å kontakte. Anonymkode: 0f0ef...d4b Jeg har vært deprimert hele livet. Jeg ville aldri behandlet en jeg var glad i på denne måten. 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #9 Skrevet 23. januar 2020 Akkurat nå, Inkognitogata skrev: Jeg har vært deprimert hele livet. Jeg ville aldri behandlet en jeg var glad i på denne måten. Ikke sant! Jeg er dritlei av at manipulerende mennesker som sårer andre bruker angst og depresjon som bakgrunn for det.og fortsetter med det attpåtil. Anonymkode: 73905...1c9 5
Inkognitogata Skrevet 23. januar 2020 #10 Skrevet 23. januar 2020 Just now, AnonymBruker said: Ikke sant! Jeg er dritlei av at manipulerende mennesker som sårer andre bruker angst og depresjon som bakgrunn for det.og fortsetter med det attpåtil. Anonymkode: 73905...1c9 Helt enig.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #11 Skrevet 24. januar 2020 I mine øyne er det ganske obvious at han ikke orker og gidder deg. Drive å få kake og besøk av en eks man ikke vil ha tilbake er jo bare utrolig kleint. Hadde han villet ha deg tilbake så hadde han vel takket og tatt i mot. Det er ønsketenking å tro at han mener noe annet enn hva han sier. Anyways, å lage kake til noen som egentlig ikke vil ha deg innpå seg, pga en forfremmelse på jobb er clingy og creepy level 70! Skjønner du mener det snilt men altså innse det er slutt? Ta han på ordet "Du trenger ikke komme, gi til noen andre, innerst inne vet du hvorfor jeg ikke vil for vi er over, finn på noe annet i livet ditt." Sorry for å si det så i klartekst men du må slutte å finne på forklaringer for å syntes synd på han og komme inn på han. Det er over og han viser ganske klart at han vil ha deg på avstand. Om han sender søte nattameldinger iblandt er det bare for bekreftelse og comfort, ikke legg mere i det. Anonymkode: 1b266...5e4 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #12 Skrevet 24. januar 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: I mine øyne er det ganske obvious at han ikke orker og gidder deg. Drive å få kake og besøk av en eks man ikke vil ha tilbake er jo bare utrolig kleint. Hadde han villet ha deg tilbake så hadde han vel takket og tatt i mot. Det er ønsketenking å tro at han mener noe annet enn hva han sier. Anyways, å lage kake til noen som egentlig ikke vil ha deg innpå seg, pga en forfremmelse på jobb er clingy og creepy level 70! Skjønner du mener det snilt men altså innse det er slutt? Ta han på ordet "Du trenger ikke komme, gi til noen andre, innerst inne vet du hvorfor jeg ikke vil for vi er over, finn på noe annet i livet ditt." Sorry for å si det så i klartekst men du må slutte å finne på forklaringer for å syntes synd på han og komme inn på han. Det er over og han viser ganske klart at han vil ha deg på avstand. Om han sender søte nattameldinger iblandt er det bare for bekreftelse og comfort, ikke legg mere i det. Anonymkode: 1b266...5e4 Ts her. Kan godt hende du har rett, og det er helt greit om han ikke ønsker å se meg mer da jeg i grunn allerede er over ham romantisk. Eneste årsak til at vi holder kontakt er pga han var veldig opptatt av at han ville vi skulle være venner etter bruddet, noe jeg heller ikke har noe imot om han faktisk ønsker det. Jeg skal uansett forsøke å få tatt en prat med ham om disse tingene, for jeg liker ikke å føle meg brukt hvis han egentlig ønsker å kutte kontakt (selv om han pleier å være første til å ta kontakt). Anonymkode: 0f0ef...d4b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #13 Skrevet 24. januar 2020 Gasligthning? Anonymkode: e812f...545
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #14 Skrevet 24. januar 2020 Han vil ikke ha kake. Slutt å mas på ham. Han er en eks, man lager ikke kake til eksen, man går videre. Ferdig snakka. Anonymkode: 34945...b9c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #15 Skrevet 24. januar 2020 Han liker ikke kake Anonymkode: 20c26...bde 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå