AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 ... Lamme kjæresten når han fingrer meg på en spesiell måte.. Har aldri gjort det noen gang før (i mitt snart 40 år gamle liv) , og jeg synes det er litt flaut... Mens han synes det er storstas!! Hva er det som skjer? Noen ganger kommer det sammen med en orgasme, men som oftest kommer det uten orgasme- men bare at han treffer et bestem punkt inni meg lenge nok.. (jeg hører liksom at det fylles med veske, neste litt "plaskelyder" før "sølet" kommer...) Ja tar denne som anonym ja! 😅🙈 Anonymkode: 5a3e8...311 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Lamme kjæresten når han fingrer meg på en spesiell måte.. Har aldri gjort det noen gang før (i mitt snart 40 år gamle liv) , og jeg synes det er litt flaut... Mens han synes det er storstas!! Hva er det som skjer? Noen ganger kommer det sammen med en orgasme, men som oftest kommer det uten orgasme- men bare at han treffer et bestem punkt inni meg lenge nok.. (jeg hører liksom at det fylles med veske, neste litt "plaskelyder" før "sølet" kommer...) Ja tar denne som anonym ja! 😅🙈 Anonymkode: 5a3e8...311 Det er g-punktet ditt som stimuleres. Slapp av det er normalt når han treffer på rett sted😊👍 Bare sørg for å ha håndkle under slik at ikke alt går i laken/madrass😋 Da er det bare et spørsmål om når første tilsvar kommer som hevder det er tissing😝😝😝 Og at det ikke finnes et g-punkt😂😂😂 Anonymkode: 7f29f...a53 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Lamme kjæresten når han fingrer meg på en spesiell måte.. Anonymkode: 5a3e8...311 Hmm, Er kjæresten din lam? Forvirret...Uansett er det ikke noe problem. Det er flere enn deg som begynner å squirte i voksen alder. Anonymkode: b55bb...ace 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hmm, Er kjæresten din lam? Forvirret...Uansett er det ikke noe problem. Det er flere enn deg som begynner å squirte i voksen alder. Anonymkode: b55bb...ace Hun bruker dialektord. Lamme = sammen med Anonymkode: cecf7...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 Nettopp opplevd dette for første gang selv. Kjemperart, men morsomt å lære nye ting om kroppen Anonymkode: b886e...af3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #6 Skrevet 23. januar 2020 Jeg og fruen oppdaga det også i godt voksen alder. Hun får kraftige orgasmer samtidig som hun spruter. Hun sier de er kraftigere enn vanlige orgasmer. Anonymkode: 1b192...256
Gjest Alterego666 Skrevet 23. januar 2020 #7 Skrevet 23. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun bruker dialektord. Lamme = sammen med Anonymkode: cecf7...a2c Det er ikke dialektord i skriftlig norsk, det er bare korrekt og ukorrekt.
Hr. Aktiv Skrevet 23. januar 2020 #8 Skrevet 23. januar 2020 Har opplevd dette sammen med hun siste. Første gangen vi skulle ha sex kom jeg med et digert badehåndkle. Hun tittet på meg å spør, hvordan visste du dette? Jeg tittet litt forundret på henne, dette er til meg, men du har visst en hemmelighet du også sier jeg. Så ble det ikke mye leting egentlig. Fant punktet og jo da hun kom. Hihi, det var gøy.
GrønnNellik68 Skrevet 23. januar 2020 #9 Skrevet 23. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm, Er kjæresten din lam? Forvirret...Uansett er det ikke noe problem. Det er flere enn deg som begynner å squirte i voksen alder. Anonymkode: b55bb...ace I lag med.. d er trøndersk 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #10 Skrevet 23. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun bruker dialektord. Lamme = sammen med Anonymkode: cecf7...a2c Kan æ få lek i lamme dæ? Nordnorsk også. Anonymkode: cbd50...89a 1
Gjest Warrior Skrevet 23. januar 2020 #12 Skrevet 23. januar 2020 Flaut? Hvorfor? Det er ikke noe du skal være flau for💦
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #14 Skrevet 25. januar 2020 Så bra!! Jeg har sprutet ved orgasme selv i 15 år, og er i samme alder som deg, dog bare ved stimulering av klitoris, det er de aller beste orgasmene som finnes!! Som om hele himmelen revner i nytelse.. Men må du være forberedt på x antall kommentarer her fra folk som ikke har peiling på dette, og hevder at du egentlig tisser deg ut osv!!😂 Nyt og gled deg over det!!👍❤️ Anonymkode: 4109b...0a5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #15 Skrevet 25. januar 2020 On 1/23/2020 at 2:12 PM, AnonymBruker said: Hun bruker dialektord. Lamme = sammen med Anonymkode: cecf7...a2c Kan jo være en fordel å skrive forståelig på nettet... grøsser av tanken av at alle nordmenn flyr rundt og skriver på dialekten sin helt hensynsløst. Anonymkode: fdf07...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #16 Skrevet 25. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jo være en fordel å skrive forståelig på nettet... grøsser av tanken av at alle nordmenn flyr rundt og skriver på dialekten sin helt hensynsløst. Anonymkode: fdf07...2f2 Er dette grammatikk eller sexforum? Anonymkode: 0b5a0...b25 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #17 Skrevet 25. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er dette grammatikk eller sexforum? Anonymkode: 0b5a0...b25 Det er faktisk regler mot å skrive dialekt her på forumet. Og så høres hun helt lam ut når hun ikke klarer å skrive norsk. Anonymkode: d1de9...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå