Gå til innhold

Homofile/lesbiske som ikke utfører oralsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ikke liker å få oralsex? Finnes dere og i tilfelle hvorfor ikke!

Anonymkode: 7f3b0...388

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du først si litt om hvorfor du tror de ikke har samme spredning i preferanser, og hovedsaklig de samme motivasjoner, som heterofile?

• Liker 6
Skrevet

Jeg elsker å få, men synes det smaker forferdelig å gi. Men det er svært mange menn som elsker å suge, så jeg har fått min andel blowjobs uten å måtte yte tilbake. 

Anonymkode: f4e9a...807

Skrevet
På 23.1.2020 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Eller ikke liker å få oralsex? Finnes dere og i tilfelle hvorfor ikke!

Anonymkode: 7f3b0...388

Ja, de finnes, på samme måte som ikke alle heterofile menn og kvinner liker oralsex. 

Anonymkode: eec4e...3c6

• Liker 5
Skrevet

Dame her. Liker best å gi, og kunne helt fint levd uten å bli slikka (foretrekker fingring).

Anonymkode: 23efe...9af

Skrevet

Liker hverken å få eller gi. 

Anonymkode: 5fca7...479

Skrevet

Jeg trodde ikke jeg likte oralsex på meg selv noe særlig før jeg møtte hun jeg var sammen med sist. Hun slikket meg til orgasme flere ganger. Men jeg synes allikevel at strap-on sex er bedre enn oralsex. På meg selv da. 

Anonymkode: 828e9...783

Skrevet

Han jeg er sammen med liker ikke å få, men elsker å gi. Synd for meg som liker å gi (og å få).

Anonymkode: b6a56...ab8

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker hverken å eller gi

Anonymkode: 5fca7...479

Er sinnsykt digg.🙂

Anonymkode: a3cb5...a5c

Skrevet

Det finnes noe som heter stone butch, det er en maskulin lesbe som tradisjonelt utfører seksuelle handlinger, men ikke liker å motta det selv.

Jeg har aldri hørt om slike lesber i Norge, men kan jo hende de finnes...

Anonymkode: c75df...bed

Skrevet
På 23.1.2020 den 13.26, MuffinStud skrev:

Kan du først si litt om hvorfor du tror de ikke har samme spredning i preferanser, og hovedsaklig de samme motivasjoner, som heterofile?

Det høres brutalt kjedelig ut å være en lesbe som ikke liker oral. Veldig få strenger å spille på. Heterofile har i alle fall samleie.

Anonymkode: ba10c...083

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres brutalt kjedelig ut å være en lesbe som ikke liker oral. Veldig få strenger å spille på. Heterofile har i alle fall samleie.

Image result for animated gif disbelief

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For det er så mye mer å spille på enn det to kvinne kan gjøre sammen? Du har virkelig gått glipp av mye. 

• Liker 3
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det er så mye mer å spille på enn det to kvinne kan gjøre sammen? Du har virkelig gått glipp av mye. 

Ja, jeg vil påstå det er en ganske stor ting for de fleste heterofile par om de ikke kan gjennomføre samleie. Det er mer enn bare en variasjon. Hvis man i tillegg tar bort oralsex er det enda mindre å spille på.  Det blir ikke flere muligheter av å ta bort ting.

Jeg tror at lesber og homser har bra sexliv, og skjønner selvsagt at en lesbe ikke helt ser poenget med å ligge med en mann. Det viktigste er at man tenner på partneren. Det er kanskje enklere å matche seksuelt med samme kjønn. 

Jeg kjøper ikke at det åpner seg en magisk verden av muligheter bare fordi man ikke vil ha oralsex, uansett legning. Jeg tror heller at de som ikke vil ha oralsex i gjennomsnitt har mer hemninger enn andre. Ikke mindre. 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo en del av lesbe opplegget å slikke deilig fitte.

Anonymkode: 0d371...7cf

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen av lesbene jeg har vært sammen med likte ikke penetrering, men de likte alt annet.

Andre liker penetrering og da har vi brukt dildo, fingre eller strapon. Sex med en dame blir ikke kjedeligere, men man må være litt mer oppfinnsom, noe som gjør at lesbiske ofte er svært aktive seksuelt. De ligger ikke bare der som slakt. Jeg har ihvertfall aldri møtt en sånn lesbisk dame. Ingen lesber gidder å være sammen med en passiv dame. Med mindre man er en stone butch eller veldig dominant. 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vil påstå det er en ganske stor ting for de fleste heterofile par om de ikke kan gjennomføre samleie. Det er mer enn bare en variasjon. Hvis man i tillegg tar bort oralsex er det enda mindre å spille på.  Det blir ikke flere muligheter av å ta bort ting.

Jeg tror at lesber og homser har bra sexliv, og skjønner selvsagt at en lesbe ikke helt ser poenget med å ligge med en mann. Det viktigste er at man tenner på partneren. Det er kanskje enklere å matche seksuelt med samme kjønn. 

Jeg kjøper ikke at det åpner seg en magisk verden av muligheter bare fordi man ikke vil ha oralsex, uansett legning. Jeg tror heller at de som ikke vil ha oralsex i gjennomsnitt har mer hemninger enn andre. Ikke mindre. 

Lesbiske har ikke bare oralsex. Det finnes uendelig mange andre måter å ha sex på, enn bruk av munn og tunge. Jeg vet ikke med deg, men jeg er lesbisk og jeg og min partner har ikke alltid oralsex når vi har sex, og jeg vil på ingen måte si at mitt sexliv er mangelfullt på noen som helst måte.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes noe som heter stone butch, det er en maskulin lesbe som tradisjonelt utfører seksuelle handlinger, men ikke liker å motta det selv.

De finnes, og takk og lov for det sier jeg da 😊 Dominante maskuline damer er helt fantastiske 😍

Anonymkode: 828e9...783

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Man kan primært utføre seksuelle handlinger uten å være stone butch og, det er bare en preferanse

Anonymkode: 23efe...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...