AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Jeg har ikke veldig mange følgere, og oppdaget nå at jeg har 2 færre. Jeg vet ikke helt hvem som har sluttet å følge meg, men jeg tar meg så utrolig nær av det. Føler alle misliker meg og hater meg:( Har helt vondt inni meg:( Anonymkode: 6e306...30f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 To fotfetisjister som har begynt å følge deg? Anonymkode: 31e16...4c9 10
Gjest EmKay Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke veldig mange følgere, og oppdaget nå at jeg har 2 færre. Jeg vet ikke helt hvem som har sluttet å følge meg, men jeg tar meg så utrolig nær av det. Føler alle misliker meg og hater meg:( Har helt vondt inni meg:( Anonymkode: 6e306...30f Her tror jeg du har litt å jobbe med angående tankegang og selvverd. Instagram er en bildedelingstjeneste, folk følger dem de synes legger ut bilder som interesserer dem. Det handler ikke om deg som person, eller om de liker deg eller ei. Selv legger jeg gjerne ut treningsbilder, og liker å følge treningsprofiler. Om noen jeg følger slutter å legge ut ting jeg finner interessant, slutter jeg gjerne å følge dem også, uten at det er personlig ment. Jeg gidder ikke følge venner som legger ut innhold som ikke interesserer meg, og forventer ikke at de skal følge meg om de ikke liker trening heller. Men det betyr ikke at jeg ikke liker dem eller at de ikke liker meg. Kanskje du kunne hatt nytt av å snakke med noen? Lege/psykolog/livscoach/etc. Noen som er objektive og har gode verktøyer du kan bruke når tankene dine trekker deg ned?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 Hvor gammel er du? Anonymkode: f18b6...b12
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: f18b6...b12 Jeg er voksen. TS Anonymkode: 6e306...30f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #6 Skrevet 23. januar 2020 Det å like/følge en instagramkonto er ikke det samme som å like en person. Folk har det stort sett travelt og følger bare tråder som legger ut innhold som hjelper dem eller gir dem noe generelt i hverdagen. Det er da gjerne tråden de følger og ikke menneskene. Jeg har f.eks. en venninne som legger ut så mye av seg selv på facebook at jeg gjemmer poster fra henne. Jeg er glad i henne, men vil ha noe å snakke om når vi møtes og jeg liker mye bedre å kunne vise at jeg er ekte interessert. Man vil aldri kunne lage en konto som alle ønsker å følge, og kanskje grunnen til at noen har sluttet å følge deg er at de selv har oppdaget at de bruker mer tid på sosiale medier enn det som gjør dem lykkelige i livet, og dermed kuttet ut en del. Kanskje de dermed får mer tid og interesse til å vise deg oppmerksomhet i det virkelige livet i stedet? Anonymkode: 029d5...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå