Gå til innhold

Snart 28 år, og ingen venner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ser meg rundt og ser at alle kollegane mine, kjæresten min og klasse kameratene som jeg studerer med....alle har venner, eller folk som de er sammen med i fritiden. 

Jeg selv hadde mange venner i videregående, men så flyttet jeg en kort periode til utlandet og kontakten ble etterhvert brutt. Så kom jeg tilbake og  alle vennene hadde enten flyttet enten utlands eller til andre byer. Blir jo selvsagt kjent med folk på jobb eller studien, men aldri bedt ut på noe utenom.... 

Flere som har det sånn???🤷‍♀️

Anonymkode: accd8...ca4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og faktisk, har egentlig ikke venner. har ei som bor langt unna, men vi prater bare de få gangene i året vi ser hverandre. 

Anonymkode: 5fe74...9c4

Skrevet

Samme her. Du kan prøve appen Hey Vina! Eller Facebook-gruppen Hey girl (din by). 

Anonymkode: 1f81c...62d

Skrevet

Nok en gang......huff.

Nok slike tråder nå. Gjør litt innsats selv i livet.

Anonymkode: 275de...574

Skrevet

Folk uten venner har vel ofte utviklingsforstyrrelser ?

Anonymkode: 886c0...ca1

Skrevet

Er litt eldre enn deg. Har heller ikke venner. Er redd for å få venner så jeg tør heller ikke prøve, redd for å ikke orke/greie å være en god venn.

Anonymkode: f11a0...0c0

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok en gang......huff.

Nok slike tråder nå. Gjør litt innsats selv i livet.

Anonymkode: 275de...574

Du burde ta ditt eget råd og utvikle litt medmenneskelighet. Du får det sikkert til med litt innsats!

Anonymkode: 946e6...3c0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har heller ikke venner, men bryr meg egentlig ikke. Liker å være alene.

Bare dumt mange tror at folk som ikke har venner er freaks. Er mange som velger å ikke ha venner, og det er mange som er ufrivillig venneløs. Noen har utviklingsforstyrrelser, noen ikke.

Anonymkode: 5502a...f5c

Skrevet
På 23.1.2020 den 17.27, AnonymBruker skrev:

Du burde ta ditt eget råd og utvikle litt medmenneskelighet. Du får det sikkert til med litt innsats!

Anonymkode: 946e6...3c0

Mer enig kan jg ikke bli!👍😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...